Skip to main content

Koszty produkcji Conan Exiles zwróciły się w ciągu tygodnia

Wystarczyło 320 tys. sprzedanych egzemplarzy od dnia premiery.

Koszty produkcji Conan Exiles zwróciły się w ciągu tygodnia od premiery wczesnej wersji gry na Steamie - poinformowali przedstawiciele firmy Funcom.

W tym okresie sprzedano w sumie ponad 320 tys. egzemplarzy. Survivalową produkcję wyceniono na 30 euro, czyli ok. 130 zł.

„Funcom miewał w ciągu ostatnich lat ciężkie okresy, a więc tak duże zainteresowanie grą, w którą włożyliśmy tyle pracy i wysiłku, naprawdę działa pobudzająco i dodaje wszystkim sił” - skomentował Rui Casais, prezes firmy.

„To dopiero początek przygody w Early Access. Zrobimy wszystko, co konieczne, by zmienić Conan Exiles w pełnoprawną i dopracowaną grę, która zaoferuje coś dla fanów uniwersum i miłośników gatunku survivalowego”.

Zobacz na YouTube

Funcom pracowało w przeszłości nad grą MMO Age of Conan, która nie odniosła wielkiego sukcesu. Później deweloperzy zajęli się także sieciowym Secret World, który - mimo intrygującego pomysłu na świat i historię - również nie przyciągnął wielu graczy na długo.

Conan Exiles to gra w stylu Rust czy ARK: Survival Evolved. Rozpoczynamy przygodę z niczym, musimy zdobywać zasoby, by w końcu zacząć budować bazę i różne elementy wyposażenia.

Zobacz także