Koszty produkcji Real Boxing zwróciły się po 14 dniach
Premiera na Androida w przyszłym roku.
Real Boxing potrzebowało dwóch tygodni, by zacząć zarabiać. Gra bydgoskiego studia Vivid Games w przyszłym roku zadebiutuje na urządzeniach z systemem Android.
- Real Boxing to nasza największa i najbardziej cenna marka. Będziemy pracować nad jej rozwojem przez kolejnych kilka lat i z pewnością stanie się ona jednym z filarów Vivid Games - mówi prezes firmy, Remigiusz Kościelny, cytowany w oficjalnym komunikacie. Jeszcze w tym roku pojawi się aktualizacja, zawierająca dodatkową zawartość i ulepszenia rozgrywki.
Ambicje studia sięgają jednak dalej. Firma planuje stworzenie wersji na konsolę PlayStation Vita i negocjuje umowy w krajach azjatyckich, m.in. Chinach, Japonii i Korei.
„Real Boxing to zachwycająca, zręcznościowa gra sportowa. Nie pozbawiona pomniejszych błędów, ale perfekcyjna pod kątem rozrywki i zabawy w wirtualnego boksera” - pisał Rafał w recenzji. Gra zebrała szereg nagród, jak choćby Apple Editors' Choice.
Polskie studio Vivid Games powstało w 2006 roku. W czerwcu firma zadebiutowała na rynku NewConnect i planuje w tym roku wypracować przychody na poziomie 5 mln zł.