Kratos z God od War nawołuje do zakończenia wojen konsolowych
Przesłanie Christophera Judge’a.
Aktor wcielający się w Kratosa w najnowszych odsłonach God of War - Christopher Judge - odbierał wczoraj wieczorem nagrodę BAFTA za najlepszy występ roli głównej. Jednocześnie zaoferował przesłanie skierowane do wszystkich graczy.
- Dziękuję fanom - powiedział. - Bądźcie dla siebie bardziej wyrozumiali. Macie więcej wspólnego niż to, co was dzieli. Bez względu na to, jaką platformę czy grę kochacie, nadal jesteście częścią społeczności graczy i postawcie na wyrozumiałość.
Zespół deweloperski God of War Ragnarok zebrał w czasie prac nad grą tyle „hejtu”, że Sony Santa Monica zdecydowało się nawet wystosować komunikat w tej sprawie, prosząc o „szacunek” i traktowanie twórców z „ludzką przyzwoitością”. Problemem dla części graczy był fakt, że w czerwcu ubiegłego roku nie podano daty premiery - choć doniesienia na ten temat pojawiały się tylko w plotach.
Jedna z zatrudnionych w studiu kobiet miała nawet otrzymać niewybredne zdjęcia, co wywołało wtedy ostrą reakcję Cory’ego Barloga, reżysera produkcji. „Czy wy sobie, k**wa, jaja teraz robicie? Nie wierzę, że muszę to mówić, ale przestańcie, k**wa, wysyłać zdjęcia penisów KOMUKOLWIEK z tego studia, czy w ogóle z tej branży. Wyciskamy siódme poty, żeby zapewnić wam trochę rozrywki. Okażcie, k**wa, trochę szacunku” - napisał twórca.
Wkrótce później samo Sony Santa Monica wystosowało właśnie podobną odezwę, choć już bez przekleństw. „Fani nas inspirują i rozumiemy pasję oraz chęć uzyskania informacji. Ale ta pasja nie powinna być toksyczna i nie powinna przychodzić kosztem godności. Uczcijmy naszą społeczność, traktując siebie nawzajem, każdą grę i dewelopera tak samo - z szacunkiem” - napisano.
Dlaczego warto sięgnąć po „Legendy gier wideo”?
Dzięki książce poznasz największych twórców gier wideo w historii, a przy okazji dowiesz się, jak wielki był ich wpływ na wszystkie kolejne gry, również dzisiejsze hity, w które grasz na co dzień.
Kto pierwszy poruszył postacią na ekranie, jak narodziły się komputerowe RPG-i, dlaczego grom tak blisko do filmów, kto wymyślił otwarte światy, jak narodziły się strzelanki czy wreszcie, który znany twórca poleciał w kosmos jako drugi cywil w historii.