Kulisy produkcji Call of Juarez: Gunslinger
Twórcy z Techlandu opowiadają o pomysłach w dwóch dziennikach deweloperskich.
Ubisoft opublikował film prezentujący kulisy produkcji strzelanki Call of Juarez: Gunslinger.
Twórcy z Techlandu opowiadają o stylu graficznym, tematyce Dzikiego Zachodu, oprawie muzycznej Pawła Błaszczaka, charakterystycznej narracji głównego bohatera czy mechanice rozgrywki.
Nieco szerzej o fabule, już tylko w języku angielskim, mówił twórca opowieści - Haris Orkin.
Scenarzysta przyznał się do czerpania inspiracji z niezależnej gry zręcznościowej Bastion, skąd zapożyczono sposób narracji. Orkin wzorował się także na klasycznych westernach, takich jak „Mały Wielki Człowiek” z 1970 roku i „Człowiek, który zabił Liberty Valance'a” z 1962 roku.
W Call of Juarez: Gunslinger wcielamy się w postać Silasa Greavesa - „bezlitosnego łowcę nagród, który przemierza Dziki Zachód w poszukiwaniu najniebezpieczniejszych przestępców”. Historia nawiązuje do legend i autentycznych wydarzeń ze Stanów Zjednoczonych XIX wieku. Wśród przeciwników spotkamy m.in. Pata Garreta, Jesse Jamesa oraz Butcha Cassidy'ego.