Łatka Dark Souls 3 poprawi płynność działania na PS4 Pro
Są też nowe mapy w PvP.
Już w najbliższy piątek - 24 marca - Dark Souls 3 otrzyma kolejną aktualizację, obiecującą poprawę płynności działania na konsoli PS4 Pro.
Nie podano niestety, co dokładnie deweloperzy mają na myśli, lecz powinniśmy spodziewać się raczej mniejszych spadków poniżej 30 klatek na sekundę, nie pełnego 60 FPS. Sprawie na pewno przyjrzy się Digital Foundry.
Łatka 1.11 wprowadzi także dwie kolejne mapy do trybu zmagań „gracz kontra gracz”: Dragon Ruins oraz Grand Roof. Aby otrzymać je bez dodatkowych opłat, musimy posiadać jeden z wcześniejszych dodatków DLC: Ashes of Ariandel lub nadchodzące The Ringed City.
Aktualizacja przygotowuje grę właśnie pod premierę tego drugiego rozszerzenia, zaplanowanego na 28 marca.
Inną innowacją w trybie PvP będzie możliwość pozostania w tej samej drużynie w starciach z nieznajomymi. Dotychczas było to możliwe wyłącznie w prywatnych meczach.
Poprawiono również moc sztyletów, a także animacje części mieczów dwuręcznych, których ataki wymagają mniej staminy.
Zmodyfikowano też animacje wielu innych broni i usunięto mnóstwo wykrytych błędów. Pełną listę zmian i poprawek znaleźć można na Steamie.
Patch 1.11 zadebiutuje w piątek o 15:00. Wcześniej niedostępne będą serwery, w godzinach 09:00 - 11:00.