Łatka Halo: Master Chief Collection skraca czasy tworzenia meczów
Po długim oczekiwaniu.
Najnowsza aktualizacja Halo: The Master Chief Collection usprawnia czasy tworzenia meczów w rozgrywkach sieciowych. Produkcja zmagała się z problemami w tej kwestii od dnia debiutu na Xbox One, w listopadzie ubiegłego roku.
Jak donoszą koledzy z brytyjskiej redakcji, serwery są obecnie pełne graczy, a czas dołączania do rozgrywki przekracza dwie minuty tylko w przypadków trybów sieciowych Halo 3, Halo 4 i Team Hardcore.
- Team Halo 2 Anniversary - Pełne lobby: 1m 40s, wejście do gry: 3m 20s
- Halo Championship Series - Pełne lobby: 38s, wejście do gry: 2m 08s
- Rumble Pit - Pełne lobby: 1m 38s, wejście do gry: 2m 41s
- Team Slayer - Pełne lobby: 50s, wejście do gry: 1m 39s
- Snipers - Pełne lobby: 1m 05s, wejście do gry: 1m 47s
- Big Team Battle - Pełne lobby: 1m 16s, wejście do gry: 2m 10s
- Halo: Combat Evolved - Pełne lobby: 44s, wejście do gry: 1m 20s
- Halo 2 Classic - Pełne lobby: 1m 09s, wejście do gry: 1m 52s
- Halo 3 - Pełne lobby: 3m 58s, wejście do gry: 4m 41s
- Halo 4 - Pełne lobby: 3m 10s, wejście do gry: 4m 21s
- Team Hardcore - Pełne lobby: 7m 48s, wejście do gry: 8m 26s
Warto dodać, że zmagania rankingowe dostępne są nadal tylko w trybie Team Halo 2 Anniversary. Tutaj zebranie pełnej drużyny zajmuje minutę i 40 sekund, a wejście do gry - 3 minuty i 20 sekund.
Rozwiązano także problemy ze „znikającymi” graczami, którzy byli z nami w lobby, lecz nie udało im się dołączyć do zabawy.
Na liście zmian - opublikowanej na oficjalnej stronie - można znaleźć także poprawki w rejestracji zadawanych i odnoszonych w walce obrażeń, usprawnienia w kampanii fabularnej Halo 2, a także zmiany w interfejsie użytkownika.
„Obecnie uczestnictwo w trybie dla wielu graczy jest praktycznie niemożliwe, gdyż wyszukiwanie meczy trwa w nieskończoność, a system potrafi nawet wyłączyć grę” - pisał w listopadzie Łukasz w swojej recenzji.