Łatka Outlast 2 obiecuje łatwiejszy normalny poziom trudności
Oraz szereg innych zmian.
Studio Red Barrels wydało aktualizację dla horroru Outlast 2 w wersji PC, obiecując między innymi łatwiejszy normalny poziom trudności. Łatka trafi wkrótce także na PS4 i Xbox One.
„Patch wprowadza pewne małe zmiany poziomu trudności w kluczowych lokacjach i momentach” - napisano w komunikacie na Steamie. „Na normalnym poziomie trudności oznacza to lepiej zbalansowane wrażenia.”
Twórcy zapewniają, że poziomy Wysoki oraz Koszmar nadal zapewniają odpowiednio duże wyzwanie.
Jest też szereg innych, mniejszych zmian i poprawek: mikrofon nie zużywa dodatkowych baterii, napisy są większe, a zintegrowane karty graficzne Intel HD 4000 poprawnie generują oświetlenie.
Zobacz: Outlast 2 - poradnik i opis przejścia
Do tego otwieraniu obu skrzydeł podwójnych drzwi, naprawienie zepsutych zapisów rozgrywki oraz kilku dźwięków oraz doszlifowanie wykrywania kolizji czy samouczków.
Za pomocą komendy „-refreshrate x” można teraz ustalić docelową, maksymalną liczbę klatek na sekundę bez edytowania plików INI.
„Fani oryginału powinni być zadowoleni. Otrzymujemy lekką ewolucję rozgrywki, ale też przygodę w zupełnie innym otoczeniu - głosi nasza recenzja Outlast 2.
Red Barrel Studios pochwaliło się jednocześnie, że koszty pracy nad grą zwróciły się już w pierwszym tygodniu w sprzedaży.