Łatka Overwatch wprowadza drobne zmiany w statystykach Any i McCree
Na razie tylko na PC.
Sieciowa strzelanka Overwatch otrzymała kolejne zmiany balansu rozgrywki w wersji PC. Posiadacze odsłon konsolowych muszą poczekać na planowaną, większą łatkę.
Karabin biotyczny Any strzela o 20 procent szybciej, a pojemność magazynku zwiększyła się z 8 do 10 nabojów. Oznacza to więc ogólne zwiększenie możliwości najnowszej bohaterki w grze.
„Choć Ana została bardzo dobrze przyjęta, wypadała ogólnie nieco słabiej. Te zmiany powinny poprawić rozgrywkę, ale także zwiększyć leczenie i zadawane obrażenia” - komentują deweloperzy.
W przypadku McCree zmniejszono bonusy, jakie postać otrzymała w poprzedniej łatce. Zasięg rewolwerów nadal jest dłuższy, niż zaraz po premierze, ale już nie tak długi, jak jeszcze w ubiegłym tygodniu.
Alternatywy tryb ognia rewolwerowca jest szybszy o 15 procent, a czas wyciągania broni po rzuceniu granatu błyskowego skrócony z 0,5 do 0,35 sekundy.
Skuteczny zasięg przetestował użytkownik „Bullzeye2448” z serwisu Reddit. Z 20 metrów na zniszczenie treningowego celu potrzeba dwóch strzałów w głowę lub trzech w ciało, ale już z 40 metrów - aż czterech w głowę lub dziewięciu w ciało.
„Większy zasięg pomógł McCree, ale we właściwych rękach było to zbyt wiele” - zauważa Blizzard.
Co więcej, uśpione przez Anę cele nie będą już błyskawicznie budziły się po otrzymaniu obrażeń - zajmuje to teraz pół sekundy. Zmiana jest może mała, ale znacząca i sprawia, że strzałka usypiająca zyskuje na wartości.
Są też dwie mniejsze poprawki, czyli usprawniony interfejs na kartach ATI oraz usunięcie błędu, który sprawiał, że modele Lúcio, Mei i inne były niekiedy renderowane tylko częściowo lub znikały.