Skip to main content

League of Legends przyciąga dziennie na serwery nawet 27 milionów graczy

Oraz 7,5 mln jednocześnie.

Popularne League of Legends rośnie w siłę. Produkcja Riot Games przyciąga na serwery nawet 27 milionów graczy dziennie, a jednocześnie notowane są wyniki na poziomie 7,5 mln.

Informacje o takich rezultatach podał serwis internetowy dziennika The Wall Street Journal, powołując się na dane bezpośrednio od wydawcy.

Riot Games w październiku 2012 roku chwaliło się liczbą 12 mln dziennie, więc nowe wyniki to wzrost o ponad sto procent. W marcu ubiegłego roku na serwerach zanotowano jednocześnie 5 mln graczy - 50 proc. mniej niż teraz.

Według danych opublikowanych przez firmę SuperData, League of Legends było w 2013 roku drugą najlepiej zarabiającą produkcją Free to Play, wyprzedzoną jedynie przez koreańskie Crossfire.

Z wyników najbardziej cieszy się zapewne chińska firma Tencent, do której należy nie tylko Riot Games, ale także SmileGate - twórcy wspomnianego Crossfire.

„LoL” reprezentuje gatunek MOBA - to drużynowa hybryda gry akcji i strategii czasu rzeczywistego. W rozgrywce biorą udział dwie drużyny. Celem jest zniszczenie głównej budowli kryjącej się w głębi bazy drużyny przeciwnej.

Zobacz na YouTube

Zobacz także