Legend of Grimrock 2 z akcją umieszoną na wyspie, nowymi zagadkami i lepszym AI
Oraz trzy nowe screeny.
Twórcy Legend of Grimrock 2 ze studia Almost Human opublikowali kilka szczegółów na temat swojej produkcji, zapowiadając otwarte przestrzenie, trudne zagadki i ulepszoną sztuczną inteligencję.
We wpisie na oficjalnym blogu czytamy, że fabułę umieszczona na terenie wyspy Nex, co umożliwia projektowanie lokacji nie tylko w podziemiach, ale także pod gołym niebem. Zwiedzimy „mroczne lasy, zamglone bagna, podziemne tunele i zapomniane ruiny”.
Czteroosobowa drużyna będzie mogła poruszać się nieco swobodniej, bez ograniczeń w postaci wąskich korytarzy z pierwszej części. Również historia jest całkiem nowa i nie ma związku z pierwowzorem z 2012 roku.
Almost Human zapowiada także trudne zagadki logiczne do rozwiązania oraz ulepszenia w sferze sztucznej inteligencji napotykanych potworów.
Zmieniono system rozwoju postaci, stawiając na „perki” gwarantujące większą swobodę wyboru. Przedmioty otrzymają akcje specjalne, przeznaczone wyłącznie dla bohaterów z odpowiednią umiejętnością.
Pojawią się nowe czary oraz rasa i klasa postaci. Dodano już ponad 100 przedmiotów, 22 modele potworów, kolejne środowiska czy cykl dnia i nocy.
Legend of Grimrock 2 to turowa gra RPG, nawiązująca do klasycznych tytułów, takich jak Dungeon Master czy Eye of the Beholder.
Poniżej trzy nowe obrazki z gry: