Skip to main content

LEGO City: Tajny Agent - Rozdział 10: Znowu na tropie (muzeum i tyranozaur)

Próbujemy ożywić posąg dinozaura.

Jest to kolejna misja w LEGO City: Tajny Agent, którą rozpoczniesz po ukończeniu misji o nazwie I o co tyle kwiku. Zacznij od wysłuchania wiadomości od Vinniego, który zleci ci nowe zadanie. Będzie polegało na wykradzeniu z muzeum modelu Tyranozaura.

Wsiądź auto i udaj się na północny wschód, gdzie na mapie zostanie zaznaczone muzeum. Po dotarciu na miejsce będziesz musiał znaleźć sposób, żeby dostać się na wysoko położoną wieżę.


Wejście do muzeum

Następnie udaj się do punktu zaznaczonego na północy i podlej roślinę w środkowej, czerwonej donicy.

Wejdź po ścianie na górę, złap się sufitu i przejdź w prawo. Zeskocz na poręcz (obrazek powyżej), przejdź po niej w prawo i kontynuuj, aż dotrzesz do miejsca, gdzie możesz wskoczyć na górę.

Zniszcz obiekt blokujący przejście i wejdź do pomieszczenia z automatami służącymi do zmiany koloru w pistolecie rabusia. Podejdź do drugiego górnego automatu z lewej (obrazek powyżej), napełnij broń zielonym kolorem i strzel nim w czerwony przycisk na ścianie na końcu pomieszczenia.

W nowej lokacji podlej kwiaty w dwóch doniczkach i wskocz po nich na platformę z lewej. Następnie przeskakuj na kolejne, aż dotrzesz na dach. Podejdź do środka i zniszcz trzy szare obiekty (obrazek powyżej), po czym zbuduj z klocków wiatrak, który wyrzuci cię w górę.

Przeskocz na teren przed tobą i podejdź do położonej pod kątem ściany. Zacznij wbiegać na górę w miejscu z biało-niebieskimi klockami (obrazek powyżej) i poruszaj się tylko po nich. Jeśli wbiegniesz na fragment, który nie jest nimi pokryty, zjedziesz na dół i będziesz musiał zaczynać od nowa.

Po dotarciu na górę zniszcz szary obiekt i stwórz klockową ścianę, po której wejdź na górę. Następnie podejdź do punktu przy krawędzi dachu i jako farmer zacznij lecieć przed siebie przelatując przez koła z zielonych monet (obrazek powyżej). Kiedy dotrzesz na dach muzeum udaj się do niebieskiej ściany z lewej i wejdź po niej na górę.

Zlokalizuj niebieski chwytak na górze wieży i strzel w niego hakiem z liną. Wjedź na górę i zacznij kierować się w prawo, aż dotrzesz na górę, gdzie otwórz kratę łomem. Wejdź do środka i zeskocz na dół.


Muzeum - auto, lokomotywa, statek

Po dotarciu do muzeum rozpocznie się scenka przerywnikowa, po której zostanie wszczęty alarm.

Na początek rozpraw się ze strażnikiem, a następnie podejdź do drzwi na górze z prawej i otwórz je łomem (obrazek powyżej). W środku znajdziesz leżącą na podłodze dźwignię. Podnieś ją, skieruj się w lewo i włóż w mechanizm wskazywany przez strzałki, po czym pociągnij ją.

Odkryjesz auto na którego przedzie znajduje się chwytak. Użyj na nim liny i pociągnij w prawo. Kiedy auto ruszy i się rozbije załatw dwóch strażników i skieruj się na prawą stronę lokacji. Z leżących na ziemi klocków stwórz automat z dynamitem, który kup górnikiem (obrazek powyżej).

Skieruj się w lewo i wsadź dynamit do wskazanej przez strzałki beczki. Po eksplozji poskładaj klocki (obrazek powyżej), dzięki czemu uruchomisz lokomotywę. Kiedy odjedzie zniszcz obiekt w odkrytej wnęce i stwórz wózek, który przepchnij w prawo. Po odkryciu drugiej wnęki zniszcz kolejny obiekt i dobuduj do wózka rusztowanie.

Ponownie przepchnij wózek w prawo, a z następnej wnęki podnieś zawór. Umieść go na wózku i pokręć nim, aby przestawić drabinę, po której dostaniesz się na wyższe piętro. Przejdź w lewo zniszcz dwa duże obiekty i postaw automat z kolorem zielonym. Napełnij nim pistolet i strzel w czerwony przycisk (obrazek powyżej).

Odblokujesz w ten sposób dwie kolejne wnęki. Z lewej podnieś pudło z częściami i przejdź w lewo. Postaw je na zielonej platformie (obrazek powyżej), a z klocków stwórz mechanizm do pompy naftowej. Uruchom komputer z lewej, a kiedy ropa zacznie strzelać w górę wskocz na strumień i dostań się na wyższy poziom.

Po dotarciu do lokacji ze statkiem przejdź w prawo i po schodach na górę. Z lewej strony jest platforma służąca do stworzenia superkonstrukcji (obrazek powyżej). Chodzi o model samolotu o nazwie Żółty Diabeł. Po jego zbudowaniu statek przesunie się w lewo.

Wejdź na jego pokład, wejdź na górę po rozwiniętej drabince i przeskocz na drążek na górze ekranu. Następnie skieruj się w prawo i kolejnych drążkach przeskakuj, aż do miejsca, gdzie będziesz mógł zeskoczyć na dół to lokacji z robotem-astronautą. Wejdź w niebieskie pole i skorzystaj ze skanera (obrazek powyżej). W ten sposób namierzysz białe ślady prowadzące do wykopaliska.

Przekop wskazany fragment, podnieś przedmiot, który się pojawi i wrzuć go do pojemnika z lewej. Kiedy z prawej spadną na dół klocki stwórz z nich teleport i aktywuj go astronautą. Przeniesiesz się do nowej lokacji. Na górze z lewej są dwa tarczowe wskaźniki - musisz je aktywować i zatrzymać w momencie, gdy wskazówka jest na zielonym polu, a nad całością zapali się światło (obrazek powyżej). Powtórz to z drugim wskaźnikiem, po czym pociągnij dźwignię z prawej.

Kiedy wiatrak zacznie wiać w górę wskocz w pęd powietrza, żeby dostać się na wyższe piętro. Z lewej strony znajdziesz automat z czerwonym kolorem, którym napełnij pistolet. Zeskocz na dół i strzel w zielony przycisk (obrazek powyżej), dzięki czemu odblokujesz przejście do kolejnej lokacji.


Muzeum - tyranozaur

Po znalezieniu się w nowym miejscu będziesz musiał zacząć od rozprawienia się z kilkoma strażnikami.

Następnie udaj się na schody na górze ekranu, które prowadzą na wyższe piętro. Okaże się, że tyranozaur jest superkonstrukcją kosztującą 30 tysięcy klocków. Wróć na dół, udaj się w lewo i zniszcz wielki obiekt w kształcie jaja. Pojawi się skaner (obrazek powyżej), po użyciu którego dotrzesz do dziury z piórem.

Przejdź z nim na prawo, stań w wyznaczonym miejscu (ikona z piórem) i pogilgocz dinozaura (obrazek powyżej), który wybije szybę. Rozpraw się ze strażnikiem, wejdź do stróżówki i podnieś górnikiem ładunek wybuchowy. Skieruj się w lewo i włóż dynamit do brązowej beczki przy kolejnej stróżówce.

Wejdź do środka i skorzystaj z komputera, dzięki czemu otworzysz gabloty na wyższym piętrze. Skieruj się tam i udaj do pierwszej z lewej. Zniszcz skrzynię, a z klocków stwórz jaskiniowca. Następnie stań przy komputerze i wciskaj klawisz skoku w momencie, gdy jedna z wystających części kręcącego się mechanizmu będzie przy jaskiniowcu (obrazek powyżej). Zniszcz w ten sposób wszystkie, a pojawi się klocek budowlany o sporej wartości.

W drugiej gablocie również zniszcz pudło, a z klocków postaw postać łucznika. Skieruj się do szarego komputera i skorzystaj z niego. Teraz kiedy tarcza na strzelnicy zacznie przesuwać się w prawo użyj przycisku interakcji, aby wystrzelić strzałę i trafić nią w tarczę (obrazek powyżej). Dzięki temu pojawi się drugi klocek.

Ostatnia gablota znajduje się po prawej stronie. Podejdź do komputera i wciśnij przycisk, co spowoduje obracanie się totemów (obrazek powyżej). Kiedy jeden z nich będzie wyglądał tak samo jak znajdujące się przy nim zdjęcie, to wejdź do środka i wejdź na czerwony przycisk, który zmieni barwę na zielony. Następnie kontynuuj kręcenie totemami korzystając z komputera i blokuj przyciskami w ziemi następne konfiguracje, jeżeli są takie jak obrazki przy nich. Po poprawnym ustawieniu całej trójki pojawi się klocek.


Spis treści: LEGO City: Tajny Agent - Poradnik, Solucja

Następnie: LEGO City: Tajny Agent - Rozdział 10: Znowu na tropie (remiza strażacka)


Kiedy uzbierasz wystarczającą liczbę klocków skieruj się do platformy superkonstrukcji i zakup tyranozaura. Następnie wsiądź do na niego i przebij się przez ścianę muzeum na ulicę, gdzie uruchomi się animowana scenka.

Zobacz także