Skip to main content

LEGO City: Tajny Agent - Rozdział 10: Znowu na tropie (remiza strażacka)

Zdajemy kurs na strażaka i ratujemy Natalię ze szpitala.

W poprzedniej części bieżącego rozdziału włamywałeś się do muzeum, gdzie twoim celem było stworzenie tyranozaura i wydostanie się z budynku wprost na ulicę. Kolejną część misji zaczniesz właśnie w tym momencie przebywając na grzbiecie dinozaura.

Twoim celem jest dotarcie do pobliskiego punktu znajdującego się na wschód od twojej pozycji. Zacznij kierować się wzdłuż szlaku złożonego z zielonych monet. Po drodze będą próbowały zatrzymywać cię policyjne wozy, które możesz taranować lub korzystać z ataku ogona, żeby się z nimi rozprawiać.


Szkolenie strażackie

Po dotarciu na miejsce bohater zostawi tyranozaura w wyznaczonym punkcie przerzutowym. Porozmawiaj z Vinniem, po czym zabierz któreś z aut i wyrusz na południe w kierunku posterunku straży pożarnej. Wejdź w ikonę przy zaułku, a po scence rozpocznie szkolenie strażackie.

Zacznij od pociągnięcia dźwigni na lewo od drzwi hangaru (obrazek powyżej). Po tym, jak go otworzysz, zniszcz skrzynię, a z klocków stwórz obiekt, który uruchom astronautą. Kiedy to uczynisz w hangarze z prawej pojawią się klocki. Stwórz z nich automat z czerwonym kolorem i napełnij nim pistolet rabusia.

Przejdź w lewo i strzel czerwonym kolorem we wszystkie szare pola (obrazek powyżej) znajdujące się na drzwiach środkowego hangaru. Podejdź do dźwigni z lewej, żeby je otworzyć, po czym wejdź do środka i otwórz szafę. W ten sposób odblokujesz strój strażaka dla Chase'a.

Kiedy bohater przejdzie do osoby prowadzącej szkolenie wciśnij i przytrzymaj klawisz ataku. W ten sposób zaczniesz korzystać z gaśnicy, którą ugaś mały pożar z lewej (obrazek powyżej). Po uporaniu się z całym ogniem pojawi się topór, który podnieś.

Podejdź nim do drzwi z prawej i zacznij uderzać w deski blokujące przejście (obrazek powyżej). Kiedy je zniszczysz wejdź do budynku i podnieś zawór. Użyj go na hydrancie z lewej i przekręć, aby zatrzymać wodę uniemożliwiającą zejście na dół jednemu ze strażaków.

Przejdź w lewo i skieruj się do podświetlonego pola. Po chwili rozpocznie się scenka, po której będziesz musiał ratować strażaków skaczących z palącego się budynku. Wystarczy korzystać ze strzałek kierunkowy prawo/lewo, aby przesuwać trampolinę w stronę podświetlonego walca (obrazek powyżej).

Następnym krokiem będzie ugaszenie płomieni trawiących budynek. Kiedy na placu pojawią się duże działka wodne zasiądź za sterami jednego z nich i zacznij wodą gasić ogień (obrazek powyżej). Jeśli nie masz odpowiedniego zasięgu, to opuść działko i zmień je na drugie, po czym kontynuuj gaszenie, aż uporasz się z dziewięcioma źródłami pożaru.

Następnym krokiem będzie uratowanie kota. Kiedy otworzą się drzwi wejdź do wnęki, podnieś pudło z częściami i skieruj się z nim na prawo. Postaw je na zielonym klocku i zbuduj drabinę, po której wejdź na górę. Wejdź do budynku przed sobą, skieruj się w lewo i skorzystaj z niebieskiej trampoliny (obrazek powyżej), żeby dostać się wyżej.

Zniszcz toporem przeszkodę przy drzwiach z prawej i ruszaj przed siebie. Po chwili zniszcz kolejne belki i kontynuuj marsz w prawo. Za narożnikiem znajduje się niebiesko-biała rura (obrazek powyżej), po której dostaniesz się na piętro budynku. Zniszcz toporem następną przeszkodę, po czym górnikiem kup dynamit i umieść go w beczce z lewej, co odblokuje przejście.

Przejdź po suficie w lewo i zniszcz toporem następną przeszkodę. Skorzystaj z haka z liną na niebieskim chwytaku i pociągnij na dół drabinę, po czym wejdź piętro wyżej. Przejdź w prawo, zniszcz obiekt na górze ekranu i zacznij sterować autem z ładunkiem wybuchowym. Przejedź nim przez niskie przejście z prawej i wjedź w zaznaczony na górze punkt (obrazek powyżej). Wejdź strażakiem na ikonę z rybą i przywołaj kota.


Okradnięcie biura komendanta

Po ocaleniu zwierzaka zejdź na dół i skieruj się do otwartych drzwi znajdujących się na górze po prawo.

Trafisz w ten sposób do lokacji, gdzie odbywa się przyjęcie. Skieruj się do miejsca, gdzie strażacy przy pomocy gaśnic próbują napompować balony. Kiedy przejdziesz do trybu strzelania celuj zawsze w głowę klauna, który jest odwrócony do ciebie twarzą (obrazek powyżej). Przytrzymaj na nim strumień wody, co spowoduje napompowanie i pęknięcie balon. Należy w ten sposób rozprawić się z pięcioma balonami.

Wejdź po schodach na górę i zniszcz obiekty znajdujące się na górze od wejścia do pokoju komendanta (obrazek powyżej). Wejdź w niebieską poświatę i skorzystaj ze skanera. Ślady doprowadzą cię do szafki z lewej. Znajdziesz w niej klucz, który użyj na drzwiach z lewej.

Zniszcz okoliczne obiekty i stwórz z klocków trampolinę, po której wskocz na ścianę, a potem przeskakuj na lampy z prawej. Aby przeskoczyć z ostatniej lampy do biura szefa skorzystaj ze stroju farmera i możliwości latania z kurczakiem (obrazek powyżej). Następnie łomem podważ klapę w suficie, zeskocz na dół, okradnij sejf z prawej (wyjmij z niego klucz) i wyjdź drzwiami z lewej.


Ucieczka z remizy

Zejdź na dół i skieruj się do drzwi z prawej, które otwórz kluczem, po czym przejdź do kolejnej lokacji.

Udaj się w prawo i zniszcz obiekty znajdujące się w górnym narożniku. Pojawi się miejsce, w którym skorzystaj ze skanera (obrazek powyżej). Podążaj po białych śladach do kontenera z lewej, gdzie znajdziesz zielony zawór. Podnieś go i użyj na pobliskiej windzie. Wjedź nią na górę i przeskocz w prawo po drążku.

Zeskocz na dół i skieruj się w prawo. Zniszcz stojącą tu skrzynię i stwórz obiekt dla astronauty (obrazek powyżej), po czym uruchom go. Przyzwiesz w ten sposób automat z dynamitem. Podnieś go, udaj się w lewo, otwórz drzwi łomem i wsadź ładunek wybuchowy do brązowej beczki na górze.

Odblokujesz automat z czerwonym kolorem. Zassij go do pistoletu, przejdź w prawo i strzel nim w zielony przycisk na ścianie. Wróć do windy z lewej, wjedź na górę i zacznij kierować się w prawo. Skorzystaj ze stroju farmera, żeby przelecieć na prawą stronę (obrazek powyżej).

Spotkasz tu dwójkę uwięzionych przestępców. Po rozmowie z nimi zniszcz biało niebieski obiekt z prawej i stwórz katapultę (obrazek powyżej), która przerzuci cię na drugą stronę. Strzel z pistoletu w zielony przycisk na górze i pociągnij dźwignię z prawej. Pojawi się materac wodny, którym wróć na lewą stronę i w wyznaczonym miejscu użyj łomu.

Po otworzeniu drzwi podejdź do strażackiej łodzi i zasiądź za sterami działka wodnego z prawej. Z lewej strony jest zbiornik, który napełnij wodą.


Na ratunek Natalii

Po rozmowie z Vinniem z bohaterem połączy się Natalia. Wsiądź do motorówki i zacznij płynąć wzdłuż trasy wyznaczonej przez zielone monety.

Następnie skieruj się do szpitala. Okaże się, że na wieży z prawej przebywa Natalia, którą musisz uratować. Udaj się w lewo i skorzystaj z gaśnicy w stroju strażaka, aby ugasić pożar (obrazek powyżej). Rozpraw się z przeciwnikami, po czym podnieś płytkę z urządzenia z prawej i użyj jej na czytniku z lewej, dzięki czemu otworzysz drzwi do windy, z której skorzystaj.

Na górze rozpraw się z przeciwnikami, po czym górnikiem podejdź do automatu z prawej i zakup dynamit. Przejdź w prawo, strażakiem ugaś płomienie i wsadź dynamit do beczki z prawej (obrazek powyżej).

Przejdź przez zniszczoną szybę i ugaś trzy płomienie ognia. Następnie z klocków stwórz doniczkę z rośliną, którą podlej farmerem. Dzięki temu będziesz mógł dostać się na dach budynku z prawej (obrazek powyżej), gdzie załatw kilku przeciwników. Następnie udaj się w górę i w lewo i przejdź po niebieskiej kładce na dach z lewej.

Rozpraw się z dwoma wrogami, po czym ugaś pożar i podważ łomem klapę na dachu (obrazek powyżej). Zeskocz na dół do pokoju z automatem i napełnij w nim pistolet czerwoną farbą. Następnie użyj łomu na drzwiach z prawej i kontynuuj marsz w tym kierunku. Ugaś pożar i strzel z czerwonego pistoletu w zielony przycisk, co wyłączy wiatrak i umożliwi ci przejście. Potem należy identycznie wyłączyć jeszcze jeden wiatrak, ugasić pożar i załatwić dwóch przeciwników.

Na końcu drogi wyważ siekierą drzwi, po czym skorzystaj z teleportu jako astronauta. Przejdź w prawo i naładuj pistolet fioletowym kolorem. Wróć do teleportu i poprzedniej lokacji, po czym strzel pistoletem w trzy punkty na ścianie z prawej (obrazek powyżej). Dzięki temu będziesz mógł po niej wejść na górę. Przeskocz na teren z lewej i przedrzyj się przez przejście korzystając z siekiery.


Spis treści: LEGO City: Tajny Agent - Poradnik, Solucja

Następnie: LEGO City: Tajny Agent - Rozdział 11: Drań wspiera drania, takie to spotkania (hotel)


Kieruj się cały czas w lewo, aż dotrzesz do miejsca z podwójną ścianą, po której dostań się na górę. Załatw kilku zbirów, a potem kolejnych, którzy przylecą śmigłowcem. Na koniec podejdź farmerem na skraj dachu i zacznij lecieć w stronę budynku, na którym uwięziona jest Natalia.

Po dotarciu na miejsce postaw superkonstrukcję - lądowisko. Załatw kilku zbirów i w panelu na lądowisku kup śmigłowiec o nazwie Przemykacz. Zasiądź za jego sterami i udaj się do miejsca zaznaczonego zielonymi strzałkami.

Zobacz także