LEGO City: Tajny Agent - Rozdział 11: Drań wspiera drania, takie to spotkania (hotel)
Przez dachy kolejnych wieżowców docieramy do Vinniego i Rexa.
Kolejny rozdział w LEGO City: Tajny Agent, który rozpocznie się automatycznie po zakończeniu poprzedniej misji o nazwie Znowu na tropie. Pierwszym celem w tym zadaniu będzie skierowanie się do punktu zaznaczonego na mapie, znajdującego się we wschodniej części miasta.
Na miejscu spotkasz z informatorem, który powie ci, gdzie przebywa Vinnie. Weź jakiś pojazd i udaj się na Rajskie Plaże znajdujące się na nieco na północ od obecnej pozycji. Twoim celem jest dotarcie do luksusowego hotelu i wejście na jego dach.
Wejście na dach hotelu
Opuść pojazd i podejdź do głównych drzwi. Okaże się, że są zamknięte i należy znaleźć alternatywne wejście.
Skieruj się w lewo i wejdź po drabinie na rusztowanie, a następnie złap się drążka (obrazek powyżej) i dostań się na piętro. Obejdź taras i kontynuuj w prawo, aż do niebieskiej rynny znajdującej się w narożniku. Wejdź po niej na górę i przeskocz w lewo. Otwórz łomem drzwi z prawej.
Wejdź do pokoju i zniszcz znajdujący się tu obiekt, po czym postaw maszynę z zielonym kolorem. Zassij go do pistoletu, po czym wróć na otwarty teren i strzel w czerwony przycisk (obrazek powyżej). Aktywujesz windę w kształcie pszczoły, która umożliwi dostanie się na następne piętro.
Przeskocz na drążek z prawej (jeśli masz problemy ze skokiem możesz skorzystać z kury farmera) i wejdź na taras z maszynami do ćwiczeń. Przed wejściem spotkasz człowieka, który powie, że potrzebujesz karnetu albo udowodnić, że wiesz, jak posługiwać się sprzętem na siłowni. Podejdź do bieżni na dole i zacznij jak najszybciej wciskać klawisz, który się pojawi (obrazek powyżej), tak aby zielony pasek dotarł na prawą stronę przed czerwonym.
Po zaliczeniu bieżni przejdź na wyciskanie sztangi na ławeczce (obrazek powyżej) z prawej strony. Ponownie musisz szybko wciskać pojawiający się klawisz i zapełnić go w ten sposób pięciokrotnie. Ostatni jest worek treningowy - tu znów należy szybko wciskać pokazany na ekranie przycisk. Po uporaniu się z trzema urządzeniami z siłowni drzwi z lewej zostaną otwarte - przejdź przez nie.
Podejdź do automatu i zakup dynamit, który umieść w brązowej beczce z prawej. Po eksplozji przejdź do windy i pojedź na górę.
Droga do Rexa i Vinniego
Po rozmowie z Chasem wskocz farmerem na podwyższenie z prawej i zacznij szybować przez zielone koła z monetami (obrazek powyżej) w kierunku budynku przed tobą.
Po wylądowaniu podlej nasiona, po czym wejdź na górę i roślinie. Następnie przejdź przez fontannę i otwórz drzwi łomem. Z prawej strony jest sejf - włam się do niego i podnieś czerwony klocek, który zatkaj jeden ze strumieni wody (obrazek powyżej). leżak z prawej, gdzie znajdziesz kolejną zatyczkę. Ostatnia jest w lewym dolnym narożniku. Zniszcz leżak i użyj skanera, który doprowadzi cię do szafki z poszukiwanym przedmiotem.
Kiedy woda zacznie lecieć z czwartego źródła wskocz na strumień i przeskocz na sąsiedni dach. Potem poszybuj farmerem na niebiesko białą ścianę z lewej, a po wylądowaniu wejdź na górę. Zniszcz obiekt z prawej i stwórz z niego ścianę (obrazek powyżej), po której skieruj się na górę.
Przejdź w prawo i po linie zjedź na sąsiedni budynek. Zeskocz na dół załatw kilku zbirów i rusz w prawo (z lewej są drzwi, po otworzeniu ich łomem odkryjesz klocek budowlany). Podlej dwie donice i po kwiatkach (obrazek powyżej) wskocz na podwyższenie z prawej. Przejdź po linie na dach budynku naprzeciwko ciebie.
Z prawej strony jest kosz na śmieci. Zniszcz go, a z klocków stwórz automat z niebieskim kolorem. Napełnij nim pistolet i strzel w ścianę z lewej (obrazek powyżej), po czym wejdź na górę i przejdź na sąsiedni budynek z prawej idąc po linie. W pomieszczeniu z prawej znajdziesz kolejny klocek konstrukcyjny, a z lewej miejsce na superkonstrukcję - bajeczny basen. Wybuduj go.
Wejdź strażakiem na podwyższenie z lewej i zacznij z gaśnicy lać wodę do basenu (obrazek powyżej). Kiedy wskaźnik się wypełnij z basenu wypłynie duża kula. Wejdź na nią i umieść w wyznaczonym punkcie z prawej. Następnie przeskocz na daszek z lewej i wejdź na trampolinę, która cię wyrzuci na następny budynek.
Zniszcz górnikiem czarne głazy, po czym skorzystaj astronautą z teleportera, który się pojawi. W nowej lokacji podejdź do pudła z prawej i przenieś je na zielony klocek z lewej. Stwórz samochód z ładunkiem wybuchowym i zacznij nim jechać w lewo, a potem szlakiem monet, aż dotrzesz do rusztowania (obrazek powyżej), które wysadź w powietrze.
Z rozsypanych klocków stwórz automat i napełnij w nim pistolet zielonym kolorem. Wróć na dół i strzel w czerwony przycisk z lewej. W ten sposób odkryjesz katapultę, która wyrzuci cię na następny budynek. Na drążku przejdź w prawo, a potem po ścianie dostań się na górę. Skieruj się w prawo, przebiegnij po ścianie, a potem zniszcz drzwi strażackim toporem (obrazek powyżej) i okradnij sejf w środku.
Spis treści: LEGO City: Tajny Agent - Poradnik, Solucja
Następnie: LEGO City: Tajny Agent - Rozdział 11: Drań wspiera drania, takie to spotkania (sejf Blackwella, lodziarnia)
Znajdziesz w nim klucz. Podnieś go, opuść pomieszczenia i wróć na taras z lewej. Podejdź do drzwi i otwórz je kluczem, wkładając go w zamek z lewej. Wejdź do środka, a po wyjściu na dach wejdź w zielone pole policjantem i podsłucha rozmowę Vinniego i Rexa. Na koniec zeskocz na dół, udaj się we wskazane miejsce na mapie i dopłyń do zaznaczonej łodzi.