Skip to main content

LEGO City: Tajny Agent - Rozdział 11: Drań wspiera drania, takie to spotkania (sejf Blackwella, lodziarnia)

Okradamy gabinet Blackwella i docieramy do zakładu produkującego lody.

Po ukończeniu poprzedniej części rozdziału, w której po dachach hoteli udało ci się podsłuchać Vinniego i Rexa dotrzesz łodzią tajnego hangaru. Twoim nowym celem będzie dotarcie do biura Blackwella i okradnięcie go.

Zaczynasz w podziemnej przystani, do której docierasz łodzią. Wyjdź na brzeg i skieruj się w lewo. Zniszcz znajdujący się tu obiekt, a z klocków stwórz uchwyt nad siatką, dzięki któremu będziesz mógł nad nią przeskoczyć.


Wyjście z podziemi

Rusz w górę ekranu i toporem strażackim zniszcz przeszkodę blokującą dalsze przejście.

Przeskocz po palu na prawą stronę i rozpraw się z trzema strażnikami. Następnie ugaś pożar z prawej (obrazek powyżej) i przekręć zielony zawór, co zatamuje wodę lejącą się z prawej strony.

Użyj haka z liną na chwytaku z prawej i przeskocz na drugą stronę. Na górze ekranu zniszcz strażakiem przejście i przestaw dźwignię od prądu. Kiedy na ziemię wylecą klocki stwórz z nich wiatrak, dzięki któremu dostaniesz się na górę. Przejdź po gzymsie w prawo i zeskocz na dół.

Załatw strażników, zniszcz pudło, a z klocków stwórz skrzynię, którą aktywuj astronautą. Po chwili na dół spadną trzy tryby, które ułóż w mechanizmie na górze ekranu. Po skończeniu pociągnij za dźwignię (obrazek powyżej), co odblokuje dostęp do lokacji z lewej. W środku jest zawór. Podnieś go, ponownie użyj dźwigni, co odblokuje dostęp do wnęki z prawej, i użyj zaworu na mechanizmie, dzięki czemu uniesiesz w górę most.

Przejdź w prawo, załatw strażników, zniszcz obiekt z prawej i stwórz czerwoną doniczkę, którą podlej farmerem. Po chwili na ścianie wyrośnie roślina (obrazek powyżej), po której wejdź na górę i przeskocz w prawo. Wyłam łomem kratę, zeskocz na dół, z pojemnika z prawej pobierz do pistoletu czerwony kolor.

Strzel nim w zielony przycisk z lewej, a kiedy otworzą się drzwi podnieś skrzynię z prawej i zanieś ją na zielone pole z lewej. Zbuduj panel i wezwij windę, po czym do niej wejdź. Po chwili rozpocznie się scenka przerywnikowa.


Skarbiec Blackwella

Po opuszczeniu podziemnej przystani i wejściu do windy rozpocznie się scenka przerywnikowa.

Twoim nowym celem będzie otworzenie skarbca. Udaj się do dołu w prawo i zniszcz biurko. Pojawi się skrzynia, którą podnieś (obrazek powyżej). Skieruj się z nią w lewo i postaw na zielonym klocku. Z elementów, które się pojawią, stwórz panel i użyj go. Odblokujesz w ten sposób klapkę, za którą znajduje się zielony przycisk.

Udaj się na lewą stronę lokacji i po drabince wskocz na kominek, po czym na chwytaku użyj haka z liną (obrazek powyżej). Pociągnij obraz w prawo, a kiedy spadnie na bryłę lodu pojawi się miejsce, w którym aktywuj skaner. Ślady doprowadzą cię do szafki z klockami. Stwórz z nich panel, którym aktywujesz drugi zielony przycisk.

Udaj się w prawo i zniszcz stół z kanapą (obrazek powyżej). Z rozrzuconych elementów zbuduj automat z czerwonym kolorem i napełnij nim pistolet. Następnie strzel w dwa zielone przyciski, które niedawno aktywowałeś (po trafieniu w pierwszy będziesz musiał odeprzeć atak przeciwników). Następnie wejdź do skarbca.


Gabinet Blackwella

Po dostaniu się do skarbca w posiadłości Blackwella uruchomi się scenka przerywnikowa. Po jej zakończeniu bohater znajdzie się na motorze.

Zacznij jechać przed siebie, kierując się szlakiem wyznaczonym przez zielone monety. Po drodze będą próbowali zatrzymywać cię przeciwnicy, ale wystarczy nieco zjechać z drogi, aby utrudnić im pościg. Po dotarciu do wyznaczonego miejsca zacznij walkę z grupą rywali (obrazek powyżej). Eliminuj ich pojedynczo, a potem przystąp do pojedynku z kolejnymi przeciwnikami.

Po pojedynku włącz komunikator, aby porozmawiać z de Luką. Kiedy skończysz wsiądź w auto i udaj się do punktu zaznaczonego na mapie. Po dotarciu na miejsce zlokalizuj zbiornik na lewo od bramy i po uchwytach (obrazek powyżej) dostań się na jego szczyt. Następnie kontynuuj, aż dotrzesz na dach budynku, gdzie łomem podważ klapę i zeskocz do środka.

Po wejściu do środka twoim nowym celem będzie uratowanie Vinniego. Zacznij od pociągnięcia chwytaka z lewej. Wejdź do głównej i udaj się na górę, gdzie strzel hakiem z liną w chwytak (obrazek powyżej) nad barem. Rozpraw się z przeciwnikami, którzy cię zaatakują, a potem poskładaj z klocków Vinniego.

Wejdź do chłodni, podnieś z ziemi pudło i postaw je na zielonym klocku z prawej. Następnie udaj się do narożnika na lewo od baru i zniszcz obiekt (obrazek powyżej), po czym z klocków zbuduj panel. Użyj go, a po chwili pojawi się nowe pudło, które ustaw na drugim zielonym klocku z prawej strony pomieszczenia.

Z klocków stwórz mechanizm, po czym pokręć zaworem. W ten sposób ustawisz schody, po których wejdź na górę, gdzie rozpraw się z kilkoma rywalami. Przejdź w lewo, zniszcz górnikiem głazy (obrazek powyżej), a potem toporem przebij się przez drzwi i wejdź do nowej lokacji.

Znajdziesz się w gabinecie, gdzie załatw oddział wrogów. Przejdź w prawo i zniszcz czerwony fotel. Pojawi się miejsce, gdzie użyj skanera. Ślady doprowadzą cię do szafki z kluczem (obrazek powyżej). Podnieś go i skieruj się w lewo. Użyj go na zamku, a odblokujesz tajne pomieszczenie z sejfem. Wkradnij się do niego, a z rozsypanych klocków stwórz wielkiego loda, którego przesuń w górę, na zielony fragment podłogi.

Udaj się do lewego dolnego narożnika i zniszcz czerwone krzesło (obrazek powyżej). Pojawi się kolejne pole, na którym użyj skanera. Zacznij iść po śladach do szafy, z której wylecą klocki. Stwórz z nich automat z czerwonym kolorem, którym napełnij pistolet. Następnie przejdź na prawo i strzel nim w zielony przycisk na ścianie.


Lodziarnia

Włam się do sejfu, z klocków stwórz loda i przepchnij go na górę. W ten sposób otworzysz tajne przejście, przez które przejdź.

W nowym pomieszczeniu udaj się na górę ekranu i skorzystaj z panelu. W ten sposób wysuniesz pudło, do którego wejdź. Dzięki niemu możesz bez problemu przechodzić między lodowymi podmuchami (obrazek powyżej). Przejdź w lewo, wyjdź z pudła i rozpraw się z kilkoma przeciwnikami.

Kup w maszynie z lewej ładunek wybuchowy i umieść go w beczce na górze. Po eksplozji stań na zielonym przycisku, a następnie przepchnij na górę fragment rury (obrazek powyżej). Wskocz na nią i przeskocz na lewą stronę, gdzie skorzystaj z zaworu. Przejdź w dół i zrzuć na taśmę poniżej blok klocków.

Kiedy dojdzie do eksplozji i zniszczenia pudła na fragmenty zeskocz na dół i udaj się w prawo. Z klocków stwórz wiatrak (obrazek powyżej), wskocz na podmuch wiatru i dostań się na górę. Rusz w górę i ugaś pożar, po czym przekręć kolejny zawór przy zbiorniku.


Spis treści: LEGO City: Tajny Agent - Poradnik, Solucja

Następnie: LEGO City: Tajny Agent - Rozdział 12: Podaj cegłę, kradnij sprzęt


Zeskocz na dół, skieruj się w lewo i wejdź na górę po szarej drabinie. Rozpraw się ze zbirem na górze i wciśnij przycisk na komputerze, co zakończy bieżącą misję i rozpocznie scenkę końcową.

Zobacz także