Skip to main content

LEGO City: Tajny Agent - Rozdział 13: Sekrety

Rozdział, w którym docieramy do tajnej bazy, uruchamiamy UFO i uwalniamy profesora.

Jest to kolejny rozdział kampanii fabularnej w grze LEGO City: Tajny Agent, który uruchomi się automatycznie po kradzieży wielkiego teleskopu w misji Podaj cegłę, kradnij sprzęt. Po scence wprowadzającej zacznij od rozprawienia się z kilkoma przeciwnikami, którzy cię zaatakują.

Kiedy się z nimi rozprawisz udaj się na prawą stronę lokacji. Uważaj, aby nie dotknąć żadnego z naelektryzowanych obiektów.

Przejdź w prawo i w stroju robotnika wyłącz skrzynkę elektryczną (obrazek powyżej). Następnie zniszcz duże pudło, podnieś z ziemi wysypane klocki i skieruj się w lewo, do miejsca wskazywanego przez zieloną strzałkę. Postaw na niej pudło, stwórz panel i skorzystaj z niego, żeby otworzyć drzwi z prawej.

Wejdź do środka i skorzystaj z komputera. Otworzysz w ten sposób przejście z lewej. Udaj się na taras, zniszcz niebieską antenę i zbuduj z klocków podest (obrazek powyżej). Wejdź na niego i skocz w dół. Rozpocznie się sekwencja lotu, w trakcie której staraj się przelatywać między okręgami z monet i omijać przy tym przeszkody.


Tajna baza

Po zakończeniu dość długiego lotu trafisz do tajnej bazy, gdzie od razu rozpraw się z grupą przeciwników.

Następnie astronautą dostań się do skrzyni w lewym górnym narożniku (obrazek powyżej), a po przyzwaniu dynamitu podnieś go i włóż do beczki na dole. Po eksplozji poskładaj klocki do pobliskiego mechanizmu.

Potem zniszcz pudło z lewej i z klocków ułóż drugą część mechanizmu, po czym przestaw dźwignię, która się pojawi. Po scence podejdź do czerwonego, odrzutowego wiertła z prawej (obrazek powyżej) i uruchom je robotnikiem. Następnie załatw kilku wrogów i przejdź do nowej lokacji.

Na miejscu załatw kilku wrogów, po czym otwórz łomem drzwi na górze ekranu (obrazek powyżej). Zniszcz pudło, a z klocków wybuduj drabinę, po której wejdź na górę. Skieruj się na dół ekranu i przejdź w prawo. Zniszcz toporem drzwi, przejdź w prawo, napełnij pistolet zielonym kolorem, po czym wróć do lokacji z lewej i strzel w czerwony przycisk na ścianie.

Odblokujesz lokację z plecakiem odrzutowym. Podnieś go, wyjdź na balustradę na dole ekranu i zmień postać na astronautę. Wejdź na ikonę z plecakiem odrzutowym, po czym dwukrotnie wciśnij i przytrzymaj przycisk skoku. Dzięki temu zaczniesz lecieć (obrazek powyżej) - kieruj się w prawo.

Po ominięciu drugiego czerwonego okręgu skieruj się w górę ekranu i złap się drążka z lewej. Wejdź na górę i użyj panelu (obrazek powyżej), co spowoduje rozbicie pojazdu. Z pozostawionych klocków stwórz automat i zakup w nim dynamit. Potem przeleć astronautą na platformę z prawej i do góry, załatw dwóch wrogów i wsadź dynamit do wskazanej przez strzałki beczki.

Po eksplozji zbuduj z klocków teleport dla astronauty. Skorzystaj z niego, podnieś złotą dźwignię i stań na przycisku, dzięki czemu wyłączysz pobliskie lasery. Przejdź w prawo, aktywuj na ikonie plecaka odrzutowego czerwone okręgi, po czym skorzystaj z plecaka, żeby przelecieć (obrazek powyżej) na platformę z prawej. Wyląduj i użyj dźwigni na pobliskim mechanizmie.

Kiedy spadnie most zacznij kierować się z plecakiem odrzutowym na kolejne platformy z prawej. Po dotarciu na stały ląd rozpraw się z kilkoma przeciwnikami i udaj się na górę ekranu, gdzie dostań się do drążka korzystając z plecaka odrzutowego (obrazek powyżej). Następnie skorzystaj z teleportu.

W nowej lokacji wyważ drzwi łomem, a potem robotnikiem napraw skrzynkę elektryczną. W ten sposób z prawej strony na dole pojawi się drabina (obrazek powyżej). Wejdź po niej na wyższe piętro i załatw kilku przeciwników, po czym pociągnij za dźwignię na górze ekranu.

Podejdź do pomostu z lewej, aktywuj czerwone okręgi, po czym skorzystaj z plecaka odrzutowego, aby dostać się do lokacji na górze (obrazek powyżej). Natkniesz się tu na mechanizm, który aktywuj astronautą.


Uruchomienie UFO i uwolnienie profesora

Kiedy z prawej pojawią się klocki zniszcz je, podnieś dynamit i wsadź go do beczki przy bramie. Po eksplozji przejdź do nowego miejsca.

Po podsłuchanej scence zacznij od pokonania kilku przeciwników, którzy rzucą się na bohatera. Następnie przejdź w prawo i do góry i użyj haka na uchwycie przy laserze (obrazek powyżej). Pociągnij go, a z klocków stwórz generator, który aktywuj panelem z lewej strony.

Przejdź na prawą stronę lokacji i wyeliminuj kilku przeciwników. Następnie zniszcz okoliczne obiekty, podnieś pudło z klockami i zanieś je na zielony fragment z lewej (obrazek powyżej). Następnie zbuduj z nich generator i uruchom go pociągając za dźwignię z prawej strony.

Wróć na prawą stronę, otwórz drzwi łomem, a potem robotnikiem dobierz się do elektrycznej skrzynki. Kiedy zacznie działać wentylator na dole wejdź na niego, a po znalezieniu się na górze zniszcz pudło i zbuduj z niego teleport, którym dostaniesz się do lokacji z lewej strony. Załatw zbirów i skorzystaj z komputera z lewej (obrazek powyżej), dzięki czemu uwolnisz profesora.


Posiadłość Blackwella

Po krótkiej rozmowie wsiądź do UFO znajdującego się poziom niżej. Następnie zacznij nim lecieć kierując się w stronę zielonej strzałki pokazującej rezydencję Blackwella. Dodatkowym ułatwieniem przy nawigacji są czerwone okręgi.

Po dotarciu na lądowisko skieruj się na ścieżkę z prawej na dole. Na końcu dotrzesz na podwyższenie, na które dostań się plecakiem odrzutowym. Wejdź w ikonę plecaka i aktywuj ją, po czym zacznij lecieć w lewo przelatując przez czerwone okręgi. Na końcu przejdź przez ogrodzenie (obrazek powyżej) i rozpraw się z okolicznymi przeciwnikami.

Następnie podejdź do komputera na górze z lewej. Po przejściu do nowej lokacji załatw grupę wrogów, po czym młotem pneumatycznym zniszcz szary fragment podłoża (obrazek powyżej). Odkryjesz w ten sposób dynamit, który umieść w beczce przy budynku nieco wyżej od twojej pozycji. Eksplozja odblokuje zamek przy drzwiach.

Przejdź w prawo. Kiedy znajdziesz się na placu zabaw udaj się na górę ekranu i siekierą zniszcz drzwi (obrazek powyżej). Wejdź do środka i włam się do sejfu z lewej, gdzie znajdziesz klucz. Zabierz go i wróć do głównego wejścia z lewej, po czym użyj klucza na zamku, który odblokowałeś wcześniej w momencie eksplozji.

Wejdź do środka i podnieś pudło z klockami z prawej. Wróć na zewnątrz i postaw je na zielonym punkcie z lewej. Z klocków stwórz zdalnie sterowany samochód z dynamitem, po czym wjedź nim w bramę z lewej (obrazek powyżej). W środku użyj robotnika na skrzynce elektrycznej, dzięki czemu odetniesz zasilanie i będziesz mógł wejść na teren posiadłości korzystając ze schodów z prawej strony.

Wejdź na górę, załatw rywali przy basenie i udaj się w lewo. Zniszcz okoliczne obiekty, dzięki czemu odblokujesz skaner (obrazek powyżej). Wejdź z nim w interakcję i zacznij kierować się po śladach w lewo, aż dotrzesz do roślin. Przekop ziemię i podnieś zielony zawór, który użyj na mechanizmie z prawej strony lokacji. W ten sposób pozbędziesz się wody w basenie.

Po osuszeniu basenu zejdź do niego i napełnij pistolet czerwonym kolorem z prawej. Wejdź na górę z lewej i strzel w zielony przycisk (obrazek powyżej), co spowoduje odcięcie prądu. Wejdź po ścianie na górę, skieruj się w prawo i podlej trzy donice z kwiatami.

Kiedy wyrosną wskakuj na coraz wyższe kwiaty, a potem wejdź na wyższe piętro (obrazek powyżej). Udaj się w lewo, zniszcz kilofem kilka głazów i robotnikiem napraw odkrytą w ten sposób skrzynkę elektryczną. Zeskocz na dół i wyważ łomem drzwi, które w ten sposób odblokujesz.

Wejdź do gabinetu i załatw przeciwników. Następnie użyj skanera, aby odkryć trop z lewej (obrazek powyżej). Po dotarciu na miejsce wyjmij odpowiednią książkę. Przejdź w prawo, zniszcz fotel i użyj skanera na drugim miejscu z tropami. Wyjmij kolejną książkę, po czym wejdź w interakcję z odblokowanym w ten sposób panelem.


Spis treści: LEGO City: Tajny Agent - Poradnik, Solucja


Załatw kolejnych wrogów i udaj się do sejfu z lewej. Włam się do niego i podnieś dynamit, który umieść w brązowej beczce stojącej przy figurze z prawej strony. Po eksplozji rozpocznei się scenka kończąca bieżący rozdział.

Zobacz także