Skip to main content

LEGO City: Tajny Agent - Rozdział 9: I o co tyle kwiku

Pomagamy farmerowi odnaleźć na farmie zagubione świnie.

Jest to kolejna misja w LEGO City: Tajny Agent, która rozpocznie się automatycznie po zakończeniu rozdziału 8 o nazwie Na ratunek. Zacznij od skorzystania z podręcznego urządzenia w celu nawiązania połączenia z komisarzem. Szef nie będzie zadowolony i poinformuje bohatera, że powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że działania na złomowisku sprawiły, że Chan uciekł i gdzieś się ukrył.

W trakcie rozmowy na północy zachodniej wyspy pojawi się znacznik, do którego zacznij się kierować. Chodzi konkretnie o miejsce nazwane Narodowym Parkiem Dzwonkowym, w którym masz spotkać się ze znanym już szeryfem Huckleberrym.


Dotarcie do farmy i naprawa traktora

Twoim celem będzie dotarcie do farmera Hayesa i udzielenie mu pomocy w poradzeniu sobie z niesfornymi świniami.

Wsiądź na konia i zacznij jechać do wyznaczonego miejsca, do którego prowadzą zielone, przezroczyste monety. Po rozmowie z Hayesem podejdź do klocków przy traktorze i napraw go. Okaże się, że brakuje w nim paliwa. Kiedy w pobliżu pojawi się pole ze znakami zapytania wejdź do niego i użyj skanera, żeby odkryć białe ślady prowadzące do gródki ziemi (obrazek powyżej), którą odkop.

Odkryjesz w ten sposób kanister z olejem. Podnieś go i wlej w bak traktora, po czym zasiądź za jego kierownicą i pojedź na pobliskie pole. Na miejscu natkniesz się na cztery grupy zielonych roślin. Wjeżdżaj w nie (obrazek powyżej) i likwiduj wszystkie. Kiedy to uczynisz na polu pojawi się klucz, który podnieś.


Odnalezienie pierwszej i drugiej świni

Następnie wróć z nim do Hayesa i skieruj się do zaznaczonego garażu. Otwórz go i podejdź do szafy z lewej, z której wyjmij strój farmera.

Przebierz się w niego i udaj się w prawo, gdzie podlej rośliny w czerwonej doniczce (obrazek powyżej).

Kiedy na ścianie wyrosną pnącza wejdź po nich na górę, po czym przejdź w prawo po gzymsie i przeskocz na daszek. Przejdź w prawo i zacznij iść wzdłuż ściany po kolejnym gzymsie. Na końcu znajdziesz linę - wskocz na nią (obrazek powyżej), wdrap się na górę i udaj się na zielone pole.

Użyj przycisku skoku, po czym wciśnij go jeszcze raz i przytrzymaj. Zacznij szybować w kierunku zielonego kółka z monet (obrazek powyżej), dzięki czemu dostaniesz się na drugi dach. Tutaj przejdź na kolejne zielone pole i rozpocznij szybowanie na dach następnego budynku.

Po wylądowaniu podlej rośliny w czerwonej doniczce, a kiedy wyrośnie łodyga wejdź po niej na górę i skieruj się do punktu, z którego możesz nasłuchiwać zwierzęta. Aby rozpocząć tę akcję musisz być w stroju policjanta. Namierz budynek z prawej (obrazek powyżej) i zacznij podsłuchiwać świnie.

Przejdź w prawo w stroju farmera i rozpocznij szybowanie przed siebie w kierunku dachu namierzonego budynku. Znajdziesz tu świnię (obrazek powyżej). Wskocz na nią i udaj się do wskazanego przez zieloną strzałkę chlewa. Do odnalezienia pozostaną jeszcze dwie świnie.

Aby dostać się do kolejnej podążaj za zieloną strzałką. Po chwili dotrzesz na pole ze stogami zboża (obrazek powyżej). Wejdź na ich szczyt wskakując uprzednio na drewniane palety, a potem ponownie skorzystaj z detektywistycznych zdolności przebrania policyjnego. Po przejściu w tryb podsłuchu przesuń obraz nieco w prawo i na dół, a już po chwili namierzysz drugiego zwierzaka.

Po przejściu przez pole okaże się, że świniak śpi. Podejdź wtedy do niebieskiego pola z lewej (obrazek powyżej) i skorzystaj ze skanera policyjnego, kierując się w lewo. W końcu dotrzesz do miejsca, w którym znajdziesz zawór. Podnieś go i wróć z nim do rury nieopodal miejsca, gdzie zaczynałeś poszukiwania. Użyj zaworu, co spowoduje puszczenie wody i obudzenie świni. Wsiądź na nią i wróć do rolnika.


Odnalezienie trzeciej świni

Po odstawieniu na miejsce drugiego zwierzaka rozpocznie się krótka scenka pokazująca miejsce, do którego masz się dostać.

Skieruj się w stronę ulicy i zabierz jeden z pojazdów, które po niej jeżdżą, po czym zacznij jechać drogą w kierunku wskazywanym przez zielone monety. W stroju farmera podlej roślinę przy koledze z posterunku (obrazek powyżej), po czym wejdź po ścianie na górę i pokonuj kolejne przeszkody z prawej.

Na górze okaże się, że poszukiwany świniak śpi. Aby go obudzić będziesz potrzebował banana oraz jabłko. Skieruj się w prawo, a dotrzesz do drzwi, które otwórz łomem (obrazek powyżej). Farmerem zalej nasiona w ziemi, a po chwili wyrośnie drzewo z jabłkami. Zeskocz na dół i wsadź je do koryta na lewo od świni.

Wróć na podwyższenie, skieruj się w lewo i podlej roślinę przy wieży. Kiedy pojawi się roślina dostań się nią na górę, a potem w stroju farmera podejdź do krawędzi wieży (obrazek powyżej) i zacznij lecieć w stronę tunelu, gdzie znajdziesz nasiona banana. Podlej je, zbierz owoc i umieść go w tym samym korycie, co jabłko (najlepiej wrócić korzystając z teleportu na lewo od drzewka bananowego).


Spis treści: LEGO City: Tajny Agent - Poradnik, Solucja

Następnie: LEGO City: Tajny Agent - Rozdział 10: Znowu na tropie (muzeum i tyranozaur)


Wsiądź na świnię i podjedź nią do pobliskiego działa. Umieść zwierzaka w lufie i skorzystaj z farmera na mechanizmie z prawej. Po odpaleniu działa bieżący rozdział automatycznie się zakończy i przejdziesz do dalszej części kampanii fabularnej.

Zobacz także