LEGO Saga Skywalkerów - Fanaberie w fabryce droidów
Trzecia misja kampanii Atak klonów, fabryka na Ul Stalgasin.
Fanaberie w fabryce droidów to misja główna w LEGO Star Wars: Saga Skywalkerów, a także trzeci etap kampanii II, Atak klonów. W jej trakcie ponownie odwiedzisz Mos Espa, a także zakradniesz się do fabryki droidów.
- Koszmary
- Tuskeński najazd
- Sygnał ratunkowy
- Fanaberie w fabryce droidów
Na tej stronie:
Koszmary
- Na początku misji kieruj się za znacznikami misji, by dojść do statku. Wejdź z nim w interakcję i udaj się na Mos Espa, lokacji, którą odwiedziłeś w poprzedniej kampanii.
- Po wylądowaniu kontynuuj za znacznikami i wejdź w pole (1), przy którym stoi Watto, handlarz niewolników.
- Po rozmowie z nim udaj się na lądowisko, wejdź w interakcję z taksówką (2) i wybierz Pustynię Jundlandii jako cel.
- Po lądowaniu skieruj się do znacznika misji i wejdź w interakcję z oznaczonym polem, by kontynuować wątek.
Tuskeński najazd
- Idź za znacznikami misji w góry i wejdź w interakcję z polem przy namiotach Tuskenów.
- Po krótkiej scenie przerywnikowej ten etap dobiegnie końca i rozpocznie się kolejny.
Sygnał alarmowy
- Kontrolę odzyskasz w kosmosie, za sterami statku. Ustaw kamerę na Przestrzeń Geonosis (3) i się tam udaj. Tam z kolei leć na Ul Stalgasin (4).
- Idź za znacznikiem misji, by dotrzeć do włazu pod ziemię. Wykorzystaj Moc (5), by zerwać dwa mocowania i otworzyć sobie wejście – do którego musisz potem wskoczyć.
- Gdy będziesz na dole, wejdź w pole, by aktywować kolejną, finalną część tego zadania.
Fanaberie w fabryce droidów
- Po scenie przełącz się na Padme i, siedząc za osłonami, eliminuj latających wrogów (6).
- Po zestrzeleniu kilku z nich, akcja przeniesie się do R2-D2 i C-3PO. Od tego momentu możesz przełączać się pomiędzy bohaterami (7).
- Podejdź kawałek do przodu i zniszcz obiekt (8). Następnie przełącz się na C-3PO i wykorzystaj szczątki, by skonstruować most.
- Po drugiej stronie zniszcz kolejny obiekt (9) i stwórz nową konstrukcję. Przełącz się na R2-D2 i wejdź w interakcję z terminalem (10), gdzie musisz ułożyć znaną ci układankę.
- Po wszystkim przełącz się na drugą parę bohaterów, a następnie na Anakina. Wykorzystaj Moc, by podnieść (11) obiekt.
- Przesuń go w prawą stronę, by naładować go (12) od sąsiedniego obiektu. Następnie wstaw go z powrotem w miejsce, z którego go wyciągnąłeś.
- Otworzy się nowe przejście, w które musisz zeskoczyć Anakinem i Padme.
- Przejdź przez pas wypełniony pułapkami, a następnie przebij się przez wrogów. Po dotarciu do końca trasy przełącz się na R2-D2 i C-3PO.
- Kieruj się w stronę znacznika i zeskocz na dół.
- Stań na krawędzi którą wskazuje znacznik, poczekaj, aż pojawi się wypełniony pojemnik (13) i przejdź po nim na drugą stronę.
- Podejdź do przodu i ponownie przejdź na drugą stronę po pojemniku z częściami.
- Tam znajdziesz barierę do zniszczenia (14).
- Przejdź na drugą stronę, zniszcz obiekt i wykorzystaj C-3PO do budowy (15) terminala, a następnie wejdź z nim w interakcję.
- Aktywuj jedyną dostępną opcję, wieżyczkę i wykorzystaj ją do zniszczenia żółtej blokady (16).
- Opuść wieżyczkę, przełącz się na R2-D2 i wejdź w interakcję z terminalem (17), gdzie czeka cię kolejna znana i zarazem prosta układanka.
- Akcja przeniesie się do Padme i Anakina. Wespnij się po uchwytach (18) na górę.
- Przełącz się na Anakina i wykorzystaj go, by wyciąć dziurę w bramie (19) – tak jak, na przykład, podczas pierwszej misji kampanii I.
- Zniszcz znajdujące się po drugiej stronie obiekty i wykorzystaj gruzowisko do budowy terminala dla Padme. Jak wcześniej, musisz wciskać odpowiednie klawisze kierunkowe (20), by go aktywować.
- Po otwarciu drogi czeka cię kolejna walka z droidami i strażnikami fabryki. Wykorzystaj osłony i wystrzelaj wrogów za pomocą Padme.
- Podążaj za znacznikiem misji i wskocz na oznaczoną linkę, by zjechać na dół.
- Wykorzystaj elementy na ziemi, by zbudować (21) mechanizm. Następnie wskocz na dźwignię (22), by go aktywować.
- Przełącz postać i wykonaj tę samą czynność – z dźwignią po drugiej stronie.
- Po scenie przerywnikowej przełącz się na R2-D2 i podejdź za znacznikiem do krawędzi, a następnie zaczep hak (23). Potem wejdź w interakcję z terminalem (24), by uratować Padme.
- Po wszystkim czeka cię długa scena przerywnikowa, po której misja ta dobiegnie końca.
Spis treści: LEGO Gwiezdne Wojny Saga Skywalkerów - Poradnik, Solucja
Poprzednio: LEGO Saga Skywalkerów – Łowy na Jango