LEGO Star Wars Przebudzenie Mocy - Baza Starkiller: Sekrety i mapa
Zobacz, jak odkryć wszystkie sekrety w bazie Najwyższego Porządku.
W bazie Starkiller możesz zdobyć 55 złotych klocków, 10 karbonitowych, wziąć udział w 6 grach ogólnych, 7 wyścigach, wykonać 7 misji dla Najwyższego Porządku, 2 dla Ruchu Oporu, 2 Łowców Nagród oraz, 3 Zbierackie oraz 2 Tłumaczeniowe.
- Złote klocki - są zaznaczone na mapie cyframi (1, 2, 3...) w kolorze żółtym.
- Karbonitowe klocki - są oznaczone na mapie ciemnym kolorem oraz literą K z cyfrą (np. K1).
- Wyścigi - są zaznaczone na mapie białymi literami W. Aby wziąć udział w wyścigu oznaczonym, jako Wx skorzystać z pojazdu, który zdobędziesz po dostaniu się do złotego klocka nr 11 (11 na mapie).
- Misje Ogólne - są na mapie oznaczone literą O i cyfrą (np. O1).
- Misje Ruchu Oporu - na mapie są oznaczone zieloną literą R i cyfrą (np. R1).
- Misje Najwyższego Porządku - są oznaczone czerwoną literą N i cyfrą (np. N1).
- Misje Tłumaczeniowe - są oznaczone pomarańczową literą T oraz cyfrą (np. T1).
- Misje Zbierackie - są oznaczone pomarańczową literą Z oraz cyfrą (np. Z1).
- Misje Łowców Nagród - na mapie są oznaczone różową literą L i cyfrą (np. L1).
Mapa Baza Starkiller
Mapę możesz powiększyć oraz pobrać na dysk.
Złote klocki
- 1 - musisz zniszczyć 5 bałwanów. Wszystkie znajdują się w pobliżu miejsca z klockiem, chociaż dwa z nich są ukryte w lesie nieco dalej na południu.
- 2 - dostań się na górę korzystając z plecaka odrzutowego, po czym spal bryłę lodu miotaczem ognia.
- 3 - może pojawić się po wykonaniu misji łowcy nagród (L1 na mapie). Podejdź do generatora przy osłonie i dezaktywuj go BB-8.
- 4 - klocek pojawi się po zakończeniu jednej z misji ogólnych (O3 na mapie). Użyj mocy na drzwiach transportowca.
- 5 - użyj dwóch haków na uchwytach przy ścianie.
- 6 - z lewej strony ścieżki jest przejście dla małej postaci. Skorzystaj z niego i zgarnij klocka z lewej.
- 7 - ten klocek pojawia się po zdobyciu karbonitowego klocka (K4 na mapie). Pod platformą spal lód miotaczem ognia, a potem wskocz do wody np. Ackbarem.
- 8 - podejdź do latających symboli i zlokalizuj przy pomocy lornetki punkt na ścianie przed tobą. Kiedy pojawią się na niej klocki wejdź na górę, a potem jeszcze wyżej po drabinie. Klocek będzie przed tobą.
- 9 - dostań się na mur nad bramą używając haka na uchwycie z prawej na górze.
- 10 - namierz bramę lornetką, po czym przetnij ją mieczem świetlnym.
- 11 - uwolnij żołnierza z lodu korzystając z miotacza ognia.
- 12 - zniszcz jedną z zasp przy ścianie i stwórz z niej klocki, po których wejdź na górę.
- 13 - wejdź na most nad przepaścią.
- 14 - załatw oddział 9 szturmowców z łopatami.
Karbonitowe klocki
- K1 - użyj mocy na obiekcie nad barierą, a potem włącz generator BB-8.
- K2 - aby dotrzeć do tego klocka musisz na terminalu użyć postaci Kylo Rena w hełmie.
- K3 - po wykonaniu zadania Łowcy Nagród (L1 na mapie) zwróć uwagę na narożnik budynku przy północnym wyjściu z lokacji. Zobaczysz tam uchwyt, w który strzel hakiem. Po dostaniu się na górę zniszcz obiekty z lewej, a z klocków stwórz platformę dla BB-8. Przy jej pomocy obróć robotem działo, które zestrzeli klocka w południowej części lokacji.
- K4 - skorzystaj z Rey, aby wejść na górę po stalowych uchwytach na ścianie. Następnie po drążkach przeskocz w prawo, po kolejnych uchwytach wejdź na górę, zeskocz na lewo i przebiegnij po ścianie.
- K5 - zniszcz pękniętą ścianę z prawej, a odkryjesz lokację z sekretem.
- K6 - zniszcz wszystkie obiekty na balkonie, a potem zbuduj z nich dwa statki.
- K7 - wleć na półkę skalną korzystając z plecaka odrzutowego, po czym zniszcz złoty klocek miotaczem ognia albo ciężkim karabinem.
- K8 - wskocz na górę po uchwytach w ścianie, po czym spal lód miotaczem ognia.
- K9 - użyj mocy na zniszczonym statku, po czym wskocz do odkrytego akwenu wodnego.
- K10 - zniszcz pękniętą ścianę, aby dostać się do tajnej lokacji.
Misje Ogólne
- O1 - przy pomocy pistoletu na śnieżki wyeliminuj 10 przeciwników.
- O2 - użyj na generatorze BB-8, następnie wsiądź do statku Tie, wleć nim na linię startu i ukończ wyścig.
- O3 - zniszcz w walce powietrznej dwie grupy przeciwników, najpierw strąć 15 statków, a następnie jeszcze 5.
- O4 - załatw w powietrznej walce dwie grupy przeciwników - w pierwszej jest 15 rywali, w drugiej 7.
- O5 - wyzwanie dla BB-8, w którym musisz zniszczyć 39 obiektów na rozległym terenie przed tobą.
- O6 - wybierz postać mogącą sprawować kontrolę nad podwładnymi, po czym wciel się w dowódcę trzech okolicznych żołnierzy. Następnie udaj się na platformę, przy której stoi zleceniodawczy i stań na jednym z narożników. Po tym, jak oddział ustawi się na pozostałych i światełka zaświecą się na zielono poczekaj, aż „szefowa" wyruszy do kolejnej platformy. Wyrusz za nią i powtarzaj cały schemat, aż zaświecisz zielone światełka na wszystkich platformach.
- O7 - zadanie może pojawić się po wykonaniu dwóch misji dla Ruchu Oporu (R1 i R2 na mapie). Udaj się lotnisko na południu, odeprzyj atak skrzydlatych przeciwników, a potem zestrzel siedem z nich, które obsiadły dwa myśliwce TIE (są na skrzydłach i na kadłubach). W pewnej chwili będziesz musiał odeprzeć jeszcze jeden atak, po którym kontynuuj oczyszczanie maszyn.
- O8 - skorzystaj z myśliwca, aby rozpocząć mikropotyczkę, w której strąć 8 wrogich statków.
- O9 - skorzystaj z myśliwca, aby rozpocząć mikropotyczkę, w której strąć 8 wrogich statków.
Misje Zbierackie
- Z1 - po przyjęciu misji w pobliżu pojawią się trzy punkty zaznaczone na zielono (widać je na mapie). W pierwszym, tym przy zleceniodawcy, użyj lornetki na rurze z prawej, po czym pociągnij dwa haki i podnieś część, która wypadnie. Z lewej strony zniszcz wszystkie obiekty na lewo od drzwi i podnieś 5 elementów, jakie wylecą. W ostatnim punkcie skorzystaj z małej postaci, aby przejechać przez niskie przejście z lewej, po czym skieruj się w prawo.
- Z2 - zadanie pojawi się na mapie po wykonaniu misji dla Najwyższego Porządku (N1 na mapie). Musisz zdobyć cztery hełmy szturmowców - ich lokalizacje pojawią się na mapie, będą zaznaczone zielonym kolorem. W miejscu najbliżej zleceniodawcy podejdź do ściany na lewo od wejścia do budynku i wskocz na górę po dwóch srebrnych uchwytach. W punkcie na południu skorzystaj z lornetki na pudle, po czym zniszcz je bombą. Nieco na północ od wyjścia z tej lokalizacji wyłącz barierę korzystając z terminala i zniszcz elementy z lewej. W ostatnim punkcie, na północy mapy, rozpraw się z dwunastoma przeciwnikami i podnieś 6 hełmów.
- Z3 - po rozpoczęciu zadania skieruj się na zachód, gdzie zobaczysz, jak robot z blasterem wjeżdża do bunkra. Skorzystaj z terminalu z prawej, aby dezaktywować barierę, po czym przedostań się przez przejście małą postacią. Po znalezieniu się na górze zniszcz obiekty na górze ekranu z prawej i podnieś blaster.
Misje Tłumaczeniowe
- T1 - po przyjęciu misji udaj się na zasypaną polanę na północy (do miejsca zaznaczonego na mapie na zielono) i rozpraw się z 12 przeciwnikami.
Misje Łowców Nagród
- L1 - zadanie może pojawić się na mapie po zdobyciu karbonitowego klocka (K2 na mapie). Po przeniesieniu się do nowej lokacji podążaj za strzałką, aż dotrzesz do potwora. Obrzuć go ładunkami wybuchowymi, a zadanie zakończy się.
- L2 - wejdź na górę, tak jak do złotego klocka nr 8 (8 na mapie) i podejdź do zleceniodawcy z prawej. Zniszcz 20 statków bojowych piratów, aby ukończyć zadanie.
Misje Najwyższego Porządku
- N1 - twoim celem będzie naprawienie wanny z hydromasażem. Udaj się w lewo i podejdź do terminala z prawej, najlepiej jako szturmowiec. Po wyłączeniu bariery wejdź do środka, zniszcz obiekty przed tobą i z klocków stwórz pompę w jednym z trzech dostępnych miejsc. Następnie niszcz pompę i ponownie ją zbuduj w kolejnym miejscu, a potem w następnym. Kiedy skończysz szturmowcy wskoczą do wody, a zadanie zakończy się.
- N2 - aby rozpocząć tę misję zobacz, jak dostać się do złotego klocka nr 8 (8 na mapie). W tym samym pomieszczeniu z lewej strony stoi zleceniodawca. Po wylądowaniu na planecie rozpraw się z kilkoma grupami przeciwników, po czym wejdź do hangaru na północy, załatw obrońców i podnieś misia z łóżka po prawej.
- N3 - aby dostać się do oficera zlecającego zadanie podejdź do ściany z lewej strony konstrukcji i skorzystaj z haka, aby dostać się na górę. W trakcie rekonstrukcji zniszcz 12 pojazdów Imperium.
- N4 - w trakcie wyzwania na strzelnicy zestrzel 10 pojawiających się celów.
- N5 - po przyjęciu misji skieruj się w prawo, podejdź do ściany górskiej i użyj haka na uchwycie wysoko nad twoją głową. Podnieś kartę z muzyką i wróć do żołnierza na dole.
- N6 - zadanie może pojawić się po zdobyciu karbonitowego klocka nr 3 (K3 na mapie) oraz wykonaniu poprzedniej misji dla Najwyższego Porządku (N5 na mapie). Zniszcz obiekty stojące przy pojeździe na lewo od ciebie i podnieś kartę z muzyką.
- N7 - misja pojawi się po wykonaniu poprzedniego zadania (N6 na mapie). Udaj się do miejsca obsługi lotniska w wieży (dostaniesz się tam tak samo, jak do złotego klocka nr 8 - 8 na mapie). Na miejscu porozmawiaj z porucznikiem.
Misje Ruchu Oporu
- R1 - po rozmowie z pilotem wycofaj się nieco i skorzystaj z lornetki w miejscu z latającymi symbolami. Przyjrzyj się klatce, a potem zniszcz ją ładunkiem wybuchowym. Następnie pokonaj potwora, który wyjdzie z jaskini.
- R2 - zadanie aktywuje się po ukończeniu pierwszej misji Ruchu Oporu (R1 na mapie). Zniszcz trzy transportowce w trakcie walki - dwa skrajne załatwisz strzelając w czerwone ładunki wybuchowe znajdujące się przy nich. Aby uporać się z środkowym skorzystaj z lornetki z prawej strony (najedź nią na ładunek wybuchowe), a potem rzuć w nią ładunkiem wybuchowym.
Powrót do spisu treści: LEGO Star Wars Przebudzenie Mocy - Poradnik, Solucja