Skip to main content

LEGO Star Wars Przebudzenie Mocy - D'Qar: Sekrety i mapa

Odkryj wszystkie znajdźki w trakcie eksploracji planety, gdzie ulokował się Ruch Oporu.

Na planecie D'Qar możesz zdobyć 42 złote klocki, 6 karbonitowych, wziąć udział w 2 grach ogólnych, 2 wyścigach, wykonać 1 misję dla Najwyższego Porządku, 3 dla Ruchu Oporu, 1 Łowców Nagród oraz 1 Tłumaczeniową.

  • Złote klocki - są zaznaczone na mapie cyframi (1, 2, 3...) w kolorze żółtym.
  • Karbonitowe klocki - są oznaczone na mapie ciemnym kolorem oraz literą K z cyfrą (np. K1).
  • Wyścigi - są zaznaczone na mapie białymi literami W. Uwaga - aby rozpocząć jeden z wyścigów musisz posiadać odpowiedni pojazd, a konkretnie Niebieski X-Wing Poe, który zdobędziesz za zebranie wszystkich minizestawów w misji dodatkowej Poe na ratunek.
  • Misje Ogólne - są na mapie oznaczone literą O i cyfrą (np. O1).
  • Misje Ruchu Oporu - na mapie są oznaczone zieloną literą R i cyfrą (np. R1).
  • Misje Najwyższego Porządku - są oznaczone czerwoną literą N i cyfrą (np. N1).
  • Misje Tłumaczeniowe - są oznaczone pomarańczową literą T oraz cyfrą (np. T1).
  • Misje Łowców Nagród - na mapie są oznaczone różową literą L i cyfrą (np. L1).
  • Kreator Postaci (KP) - są zaznaczone na mapie ciemnozielonymi literami KP - umożliwia stworzenie własnej postaci w trybie gry swobodnej.
  • KK - kreator postaci z klocków karbonitowych - możesz tu tworzyć postacie ze zdobytych wcześniej klocków karbonitowych.

Mapa D'Qar

Mapę możesz powiększyć oraz pobrać na dysk.

Złote klocki

  • 1 - zniszcz skrzynie z lewej, stwórz z nich generator i uruchom go BB-8.
  • 2 - zniszcz złotą wieżę korzystając z ciężkiego karabinu lub miotacza ognia.
  • 3 - przejdź po rurze do złotego klocka znajdującego się na jej środku.
  • 4 - zniszcz kontener postacią potrafiącą rozprawiać się z pękniętymi ścianami.
  • 5 - stop miotaczem ognia lód pokrywający zamarzniętą postać.
  • 6 - na szczycie skarpy (możesz na nią wlecieć postacią z plecakiem odrzutowym) zniszcz ciężkim karabinem lub miotaczem ognia złoty obiekt, po czym wskocz do wody np. Ackbarem.
  • 7 - w przypadku tego klocka może pojawić się pewien błąd. Teoretycznie możesz go zdobyć po wejściu do bazy. W praktyce kiedy wejdziesz do niej nieco głębiej obiekty przed tobą mogą zniknąć. Aby zdobyć ten klocek udaj się na dach budynku naprzeciwko obecnego hangaru. Znajdziesz na nim antenę z trzema latającymi stworzeniami. Zestrzel je, a potem wróć do budynku w celu odebrania klocka.
  • 8 - musisz zniszczyć i odbudować trzy żółte obiekty na kółkach. Pierwszy znajdziesz na prawo od wyjścia z hangaru, w którym zaczynasz, drugi jest naprzeciwko pierwszego (po drugiej stronie przejścia), a trzeci przy hangarze naprzeciwko statku stojącego na podwyższeniu z prawej strony bazy.
  • 9 - użyj mocy na kuli i statku podwieszonymi pod sufit.
  • 10 - użyj haka na pomarańczowym uchwycie przy wentylatorze.
  • 11 - w środku budynku z prawej strony drzwi jest obiekt. Zniszcz go i stwórz generator fryzur, po czym wejdź do środka bohaterem i wybierz taką, jaka jest na terminalu z lewej. Następnie użyj terminala i wejdź do lokacji ze złotym klockiem.
  • 12 - na wzniesieniu znajdziesz ogrodnika, któremu należy odkręcić wodę. W tym celu przejdź na wzniesienie z lewej, zniszcz bombą srebrne klocki, podnieś zawór i wróć z nim do pompy na prawo od ogrodnika. Przekręć go, a po chwili pojawi się złoty klocek.
  • 13 - z lewej strony we wnętrzu budynku jest zakamarem z zielonym gazem. Wskocz na dźwignię na ścianie z lewej, dzięki czemu pozbędziesz się gazu i odblokujesz klocek.
  • 14 - wskocz BB-8 na platformę i kręć się tak długo, aż wyrzuci cię prosto na klocek.
  • 15 - przestaw BB-8 pięć anten - pierwsza znajduje się tuż obok przy skrzyniach, druga na szczycie hangaru przed tobą, trzecia po drugiej stronie obozu przed schodami, czwarta na szczycie schodów po lewej. Ostatnią znajdziesz w miejscu oznaczenia klocka (liczba 15 na mapie).
  • 16 - musisz stworzyć z rozsypanych po bazie klocków 5 małych robotów. Pierwszy znajduje się z prawej strony w pobliżu miejsca rozpoczęcia wyścigu. Części do drugiego są przy drugim hangarze z lewej. Dwa znajdziesz na końcu pasa z prawej (jeden jego końcu po lewo, a drugi przy platformie ze statkiem na prawo od pasa), a ostatni za Sokołem Millennium.
  • 17 - skorzystaj z BB-8 na urządzeniu do tankowania.
  • 18 - użyj lornetki, aby zlokalizować słaby punkt na kontenerze, po czym rzuć w srebrne klocki ładunkiem wybuchowym.
  • 19 - użyj mocy na aparaturze stojącej na prawo od wejścia.
  • 20 - skorzystaj z C-3PO, aby otworzyć przy pomocy komputera drzwi do kapsuły.
  • 21 - użyj C-3PO na terminalu z lewej strony budynku.
  • 22 - na szczycie budynku, rozejrzyj się i skorzystaj z mocy na trzech elementach posiłku, na który czeka jeden z rebeliantów.
  • 23 - zejdź na dół i zniszcz bombą srebrną konstrukcję.

Karbonitowe klocki

  • K1 - użyj robota BB-8 na pobliskim generatorze, a kiedy pojawi się klocek skorzystaj na nim z mocy.
  • K2 - na szczycie zbiornika na prawo od platformy ze statkiem jest oczko wodne. Dostań się do niego korzystając z postaci z plecakiem odrzutowym, a potem zanurkuj postacią potrafiącą pływać.
  • K3 - we wnętrzu bazy zniszcz drzwi z lewej przy pomocy miecza świetlnego, po czym wjedź do środka bp. BB-8.
  • K4 - użyj dwóch postaci z hakami na pomarańczowych uchwytach z lewej.
  • K5 - w środku hangaru użyj BB-8 na generatorze z lewej, a kiedy na strzelnicy klocek zacznie się przemieszczać strzel trzy razy w znajdującą się na niej tarczę.
  • K6 - wejdź do hangaru i zniszcz bombą srebrne klocki z lewej.

Misje Ogólne

  • O1 - dostań się na górę skarpy np. wlatując na nią postacią z plecakiem odrzutowym od strony wejścia do bunkra. Następnie podejmij wyzwanie BB-8, rozpędź się robotem i zniszcz 16 wskazanych obiektów.
  • O2 - drugie wyzwanie dla BB-8 - ponownie musisz zniszczyć pomarańczowo-białe obiekty, których tym razem jest 9.
  • O3 - w trakcie powietrznej bitwy rozpraw się z 20 wrogimi statkami.
  • O4 - wyzwanie dla BB-8, w którym musisz zniszczyć 17 wskazanych obiektów.
  • O5 - zniszcz grupę 15 statków wroga, a potem kolejną składającą się z 10 maszyn.

Misje Ruchu Oporu

  • R1 - rozpraw się z siedmioma przeciwnikami, po czym wejdź do windy. Kiedy znajdziesz się w pokoju podnieś przedmiot znajdujący się na jego środku.
  • R2 - zestrzel na strzelnicy 10 celów.
  • R3 - rozpraw się z trzema grupami żołnierzy - pierwsi zaatakują cię od razu, do dwóch pozostałych będziesz musiał udać się samemu (stoją przy hangarach).

Misja Łowców Nagród

  • L1 - po przyjęciu misji idź śladem niebieskich monet do lokalu z zespołem muzycznym. Podejdź do muzyków i użyj lornetki, koncentrując się na pierwszym artyście z lewej. Następnie załatw szpiega i jego czterech pomocników.

Misja Najwyższego Porządku

  • N1 - po rozpoczęciu misji wygraj wyścig, a następnie zniszcz 20 wrogich statków.

Misja Tłumaczeniowa

  • T1 - po przyjęciu zadania wejdź do statku i zniszcz nim 3 wrogie jednostki latające po bazie.

Baza Starkiller: Sekrety i mapa

Powrót do spisu treści: LEGO Star Wars Przebudzenie Mocy - Poradnik, Solucja

Zobacz także