Skip to main content

LEGO Star Wars Przebudzenie Mocy - Jakku: Sekrety i mapa

Odkryj wszystkie znajdźki w trakcie eksploracji pustynnej planety.

Na planecie Jakku możesz zdobyć 54 złote klocki, 10 karbonitowych, wziąć udział w 12 grach ogólnych, 6 wyścigach, wykonać 3 misje dla Najwyższego Porządku, 6 dla Ruchu Oporu, 1 Łowcy Nagród, 4 Zbierackie oraz 2 Tłumaczeniowe.

  • Złote klocki - są zaznaczone na mapie cyframi (1, 2, 3...) w kolorze żółtym.
  • Karbonitowe klocki - są oznaczone na mapie ciemnym kolorem oraz literą K z cyfrą (np. K1, K2...)
  • Wyścigi - są zaznaczone na mapie białymi literami W.
  • Misje Ogólne - są na mapie oznaczone literą O i cyfrą (np. O1).
  • Misje Ruchu Oporu - na mapie są oznaczone zieloną literą R i cyfrą (np. R1).
  • Misje Tłumaczeniowe - na mapie są oznaczone pomarańczową literą T i cyfrą (np. T1).
  • Misje Zbierackie - są zaznaczone pomarańczową literą Z i cyfrą (np. Z1)
  • Misje Najwyższego Porządku - są oznaczone czerwoną literą N i cyfrą (np. N1).
  • Misje Łowców Nagród - na mapie są oznaczone różową literą L i cyfrą (np. L1).

Mapa Jakku

Mapę możesz powiększyć oraz pobrać na dysk.

Złote klocki

  • 1 - użyj mocy, aby zbudować drabinę, wejdź na górę i wskocz Ackbarem do akwenu wodnego.
  • 2 - rzuć bombą w srebrne klocki i wejdź do pomieszczenia.
  • 3 - użyj mocy na zakopanym w piasku robocie.
  • 4 - użyj haka na skrzyni stojącej na podwyższeniu.
  • 5 - skorzystaj z pojazdu, wjedź nim na lokalny płaskowyż, a potem zjedź na dół, wybij się z platformy i sięgnij po klocka wiszącego w powietrzu.
  • 6 - użyj lornetki na klockach przy domu, następnie użyj miecza świetlnego na drzwiach, a następnie skorzystaj z terminala w środku.
  • 7 - użyj mocy na klockach na środku placu.
  • 8 - zniszcz kontener, stwórz z niego generator dla BB-8, a po naładowaniu go prądem zniszcz go i stwórz trampolinę z prawej. Dostań się przez nią do budynku, gdzie załatw 15 przeciwników.
  • 9 - po wejściu na górę rusztowania podejdź do pękniętego klocka i zniszcz go. Następnie wejdź do środka i przejdź piętro wyżej po wejściu z prawej - przed sobą znajdziesz klocek.
  • 10 - wejdź na rusztowanie po drabinie, a potem wskocz wyżej i dostań się na szczyt, gdzie znajdziesz złotego klocka.
  • 11 - na kamiennych filarach pobliskiego budynku znajdziesz dwa elementy, które zdejmij używając mocy. Odkryjesz w ten sposób generatory, które podłącz BB-8, po czym udaj się do zrzuconego nieopodal kontenera.
  • 12 - podejdź do samotnie stojącej wieży i zniszcz ją korzystając z mocy.
  • 13 - wystarczy skorzystać z haka, aby dostać się na górę rusztowania, gdzie znajdziesz klocek.

Karbonitowe klocki

  • K1 - zniszcz złote klocki przy ruchomych piaskach, a potem poskładaj z nich uchwyty. Następnie zacznij wskakiwać po nich na górę, aż dostaniesz się na kładkę z klockiem.
  • K2 - wejdź do środka dużego wraku, następnie wdrap się na górę korzystając z haka, a następnie korzystając z mocy zniszcz obiekt z prawej.
  • K3 - wskocz do wody np. Ackbarem.
  • K4 - wejdź na rusztowanie, użyj podwójnego haka, zniszcz złote klocki i wejdź do środka postacią w masce.
  • K5 - po wejściu na rusztowanie skorzystaj z postaci z plecakiem odrzutowym, aby wlecieć nieco wyżej. Następnie zniszcz mieczem świetlnym drzwi do pokoju z gazem. Wejdź do środka i skieruj się w prawo.
  • K6 - wejdź na górę budynku, załatw 12 przeciwników i pokręć pokrętłem z prawej strony.
  • K7 - zniszcz lokalne przedmioty, po czym stwórz generator dla BB-8, naładuj go prądem, aby popłynęła woda, następnie zniszcz go, zbuduj wieżę dźwiękową i podepnij ją pod prąd.
  • K8 - podejdź do terminalu szturmowcem i aktywuj go.
  • K9 - użyj mocy na okolicznej miotle, aby oczyścić nią filar.
  • K10 - klocek znajduje się przy potworze - możesz go pokonać, albo ominąć i zabrać przedmiot bez walki.

Misje dla Ruchu Oporu

  • R1 - misja dla Ruchu Oporu, w której musisz najpierw rozprawić się z 15 wrogimi statkami, a potem zestrzelić ich jeszcze 10.
  • R2 - porozmawiaj ze zleceniodawcą o transporcie lodów. Następnie wyrusz szlakiem niebieskich monet, które zaprowadzą cię do wrogiego obozu. Załatw tam 15 przeciwników, a ukończysz misję.

Misje Tłumaczeniowe

  • T1 - misja tłumaczeniowa, którą rozpocznij od porozmawiania ze zleceniodawcą jako C-3PO. Następnie udaj się do strefy zaznaczonej na minimapie w lewym górnym narożniku zielonym kolorem i odnajdź symbole nad piaskiem. Skorzystaj z lornetki i spójrz na zniszczony statek przed sobą. Następnie udaj się do niego szlakiem monet (nie dotknij żadnej miny) i podnieś trzy poszukiwane elementy.
  • T2 - w tym zadaniu udaj się do wskazanego przez niebieskie monety miejsca. Zniszcz obiekt i stwórz z niego platformę, którą obróć jako BB-8 - w ten sposób ustawisz panele słoneczne. Następnie zniszcz platformę i z lewej ustaw generator, który uruchom robotem.

Misje ogólne

  • O1 - misja ogólna, w której porozmawiaj z konstruktorką, a następnie zbuduj z klocków pojazd, wjedź nim na start i rozpocznij wyścig, po czym przejeżdżaj przez kolejne bramki wskazywane przez niebieską strzałkę. Jeśli wyrobisz się w limicie czasowym, zwiększanym o 5 sekund przy każdej bramce, to zaliczysz zadanie.
  • O2 - porozmawiaj z człowiekiem, który poprosi cię, abyś obskoczył tor na jego zwierzaku. Wejdź na niego i pokonaj krótką trasę.
  • O3 - po rozmowie z wieśniakiem udaj się śladem niebieskich klocków na plac. Z klocków stwórz lampę, a potem załatw 10 robaków wychodzących z ziemi.
  • O4 - jako robot (np. BB-8) weź udział w pokonaniu toru przeszkód w ciągu 30 sekund. Kiedy będziesz gotów stań na czarno-białej szachownicy i wciśnij klawisz startu. Wykonaj slalom, przejedź przez podwyższenie, przeskocz przez 5 przeszkód, a potem przejedź przez trampolinę i wskocz na metę. Nie omijaj przeszkód, bo będziesz musiał zacząć wyścig od nowa.
  • O5 - po rozmowie ze zleceniodawcą pojedź w miejsce wskazane przez niebieskie monety i załatw 15 przeciwników. W ten sposób uwolnisz poszukiwanego blogginka.
  • O6 - misja polegająca na zaliczeniu wyścigu, a następnie zniszczeniu 10 wrogich statków.
  • O7 - w tym zadaniu zbuduj jeden z dwóch modeli statków, a po wystartowaniu przejedź przez wyznaczone punkty, jak w normalnym wyścigu.
  • O8 - zwyczajny pościg, w którym przelatuj przez kolejne punkty kontrolne.
  • O9 - misję zleca Unkar Plutt. Weź udział w strzelaninie, po walce wejdź do dwunożnego robota i dojdź nim do miejsca wskazanego przez niebieskie, prześwitujące monety, rozprawiając się po drodze z przeciwnikami.
  • O10 - kolejny tor przeszkód (odblokowywany po torze przeszkód w O4), który tym razem należy zaliczyć sprawną postacią (np. Rey).
  • O11 - kolejna część zawodów, które odblokują się po pokonanie toru przeszkód w O10. Tym razem jest to wyścig, który musisz zaliczyć w jakimś z pojazdów.
  • O12 - zadanie pojawi się na mapie po ukończeniu wyścigu (O11 na mapie). Tym razem musisz w ciągu minuty zestrzelić 10 pojawiających się co chwila celów na strzelnicy.
  • O13 - misja pojawi się po ukończeniu poprzedniej konkurencji w olimpiadzie (O12 na mapie). Aby ją rozpocząć musisz wybrać myśliwiec, a potem zniszczyć 8 statków przeciwników.

Misje Zbierackie

  • Z1 - misja zbieracka, do której możesz przystąpić po spaleniu miotaczem ognia bryły lodu, w którym uwięziono wieśniaka. Porozmawiaj z nim, a potem wyrusz śladem niebieskich monet, które doprowadzą cię do miejsca z ptakami. Rozpraw się z nimi i pozbieraj wszystkie części, które zostawią.
  • Z2 - po rozmowie ze zleceniodawcą udaj się szlakiem niebieskich monet w pobliże ruchomych piasków. Zniszcz obiekt przy dźwigu, stwórz z niego platformę i zacznij kręcić się na nim BB-8 tak długo, aż dźwig wygrzebie i zrzuci na dół potrzebne części (będziesz jeszcze musiał zniszczyć pojemniki, aby się do nich dostać).
  • Z3 - po przyjęciu zlecenia udaj się na miejsce i załatw grupę kilkunastu przeciwników, po czym podnieś poszukiwany przedmiot.
  • Z4 - odwiedź trzy miejsca (są zaznaczone na mapie zwykłej oraz minimapie jako zielone obszary), w których zdobądź przedmioty dla zleceniodawczyni. Pierwsze miejsce jest nieopodal na bazarze (zniszcz wszystkie obiekty), drugie nieco na zachód (chłodziarka z lodami pilnowana przez szturmowców), a trzecie dalej na zachodzie (załatw 12 piratów i pozbieraj je na spokojnie).

Misje Najwyższego Porządku

  • N1 - z żołnierzem Najwyższego Porządku możesz rozmawiać tylko jako postać związana z tą stroną (np. szturmowcem). Żołnierz powie ci, że w okolicy są trzy zniszczone przekaźniki, które trzeba naprawić. Do jednego dotrzesz, jeśli udasz się w prawo od zleceniodawcy. Wejdź na górę korzystając z przejścia na prawo od butelki, potem po kładce przejdź w lewo, postacią z plecakiem odrzutowym wleć na górę i skieruj się w prawo. Dwa pozostałe przekaźniki znajdziesz na lewo od żołnierza - obydwa są na pustyni, pierwszy zaraz zakrętem, a drugi nieco dalej, jeśli na rozwidleniu wybierzesz drogę z prawej. Naprawa za każdym razem wygląda tak samo - niszczysz obiekt przy przekaźniki, składasz z niego generator i uruchamiasz go robotem (np. BB-8).
  • N2 - po przyjęciu zadania włącz mapę i zlokalizuj trzy zielone obszary na południowy zachód od ciebie. Udaj się do każdego z nich i we wskazanych miejscach użyj lornetki, żeby zlokalizować trzy pionowe anteny (w trzecim przypadku ustaw się przodem do rynku, jeśli staniesz przodem do domu przed tobą, to nie będziesz mógł zlokalizować obiektu). Po ich namierzeniu zniszcz każdą z trzech anten.
  • N3 - twoim celem będzie udziału w bitwie powietrznej. Najpierw strąć 15 wrogich statków, a potem jeszcze 5 zaznaczonych czerwonymi znacznikami.

Misja Łowcy Nagród

  • L1 - misja dla Łowcy Nagród (np. Artgara Heece'a), w której musisz rozprawić się z grupą 20 piratów, a potem większym przeciwnikiem (możesz obrzucić go bombami).

Następnie: LEGO Star Wars Przebudzenie Mocy - Takodana: Sekrety i mapa

Powrót do spisu treści: LEGO Star Wars Przebudzenie Mocy - Poradnik, Solucja

Zobacz także