Liczba graczy The Division wróciła do poziomu z okresu premiery
Po wydaniu aktualizacji 1.4.
Przedstawiciele Ubisoftu ujawnili, że liczba aktywnych użytkowników sieciowej strzelanki The Division wróciła do poziomu z okresu premiery.
Tuz po debiucie, produkcja cieszyła się ogromną popularnością, ale z czasem wiele osób zrezygnowało z dalszej zabawy na wszystkich platformach sprzętowych. Jednym z powodów były zapewne liczne błędy, które utrudniały rozgrywkę.
Niedawno jednak twórcy wprowadzili do tytułu mnóstwo nowości i poprawek. W dużym patchu 1.4 do rozgrywki zaimplementowano istotne zmiany, a także odświeżono interfejs. Wcześniej na PC uruchomiono też serwer testowy, na którym sprawdzane są przygotowywane elementy.
Jeśli wierzyć Anne Blondel z Ubisoftu, dodane przez twórców treści skłoniły graczy do powrotu.
- Po wydaniu aktualizacji 1.4, liczba aktywnych użytkowników wróciła do poziomu, który mieliśmy w okresie premiery - pochwaliła się w rozmowie z serwisem PCGamesN.
- Niektórzy opuścili grę wcześniej niż się spodziewaliśmy, stanęliśmy więc przed trudnym wyborem - nadal dostarczać nową zawartość czy wstrzymać się na chwilę i zająć naprawieniem gry, a dopiero później udostępnić kolejne dodatki? - dodaje.
Deweloperzy zdecydowali się na drugą opcję, co spotkało się z zadowoleniem fanów. Sama Blondel podkreśla jednocześnie, że ożywienie zauważalne jest nie tylko w suchych danych (dokładnych jednak nie podano), ale też w bezpośrednim zaangażowaniu użytkowników.
Warto wspomnieć, że liczba graczy może jeszcze wzrosnąć. Kilka dni temu na PC i Xbox One pojawiła się aktualizacja 1.5 z kolejnym poziomem trudności - Tier 5. Dodano również unikatowe elementy wyposażenia o własnych nazwach - po jednym na slot - i zwiększono pojemność schowka z 70 do 150 przedmiotów.
W tym samym czasie wydano też rozszerzenie z nowym trybem rozgrywki - The Survival. Wariant znacząco modyfikuje znane warunki rozgrywki - gracze muszą dbać o podstawowe potrzeby swoich postaci, szukając ciepłego ubrania, zapasów jedzenia i wody oraz lekarstw.
DLC na PS4 ukaże się dopiero 20 grudnia. W przyszłym miesiącu na konsoli Sony opublikowana zostanie także wspomniana łatka 1.5.