Lies of P - Upadający Krat
Przechodzimy przez Upadający Krat.
Przygoda w Lies of P trwa dalej. Po dojściu do Poczekalni Kratu Centralnego zmierzamy w głąb upadającego miasta.
Na tej stronie:
Plac Kratu Centralnego
Gdy odpoczniesz przy Stargazerze w poczekalni, wyjdź na zewnątrz, by znaleźć się na placu, który również już znasz. Teraz jednak jest on wypełniony bestiami. Po lewej stronie (1) znajdziesz skrzynkę z młotem Uzwojonego Mjolnira, natomiast przejście w prawo (2) prowadzi w głąb miasta.
Czyszcząc plac z przeciwników, uważaj na zakłócające bestie, które nakładają efekt zakłócenia. Dodatkowo, potrafią zostawić żółtą chmurę, która również nakłada zakłócenie, zwracaj więc uwagę na swój pasek stanu.
Idąc przejściem po prawej spotkasz dużą bestię (3), która uderza w drzwi budynku. Pokonaj ją, by otrzymać wtyczkę legionu. Na końcu drogi (4) znajdziesz przeciwnika kryjącego się po prawej oraz księżycowy kamień pierwszej kwadry. Gdy go zbierzesz, wróć do środka i aktywuj znajdujący się tam Stargazer.
Zapadnięta ulica
Po aktywowaniu Stargazera wejdź schodami na górę. Spotkasz tam handlarza, u którego możesz kupić m. in. mechanizm legionu. Przejdź dalej, otwierając drzwi w pokoju.
Staniesz przed zapadniętą ulicą, z której wystają kryształy ergo. Przejdź w prawo. Uważaj na żółte kryształy (5), które emitują zakłócenie. Możesz je zniszczyć, ale pamiętaj, że twój pasek stanu nie może się wypełnić, bo zginiesz. Po prawej stronie leży fragment olśniewającego ergo, główna droga natomiast znajduje się po lewej stronie (6).
Przejdź dalej. Dotrzesz do wąskiego przejścia na drugą stronę zniszczonej ulicy. Uważaj na przeciwników oraz kryształy. Gdy je zniszczysz, po lewej stronie (7) znajduje się przejście, w którym znajdziesz jedynie fragment olśniewającego i promienistego ergo, możesz więc je pominąć i przejść w prawo (8).
Na przejściu spotkasz bardzo wytrzymałego przeciwnika. Pokonaj go, a następnie idź w prawo. Gdy dojdziesz do bramy, otwórz ją, by odblokować skrót, a następnie skręć w lewo.
Idź wytyczoną ścieżką, aż dojdziesz do małego pomieszczenia, w którym za deskami kryje się zwinna bestia. Jest dość wytrzymała i zadaje spore obrażenia. Po jej pokonaniu otrzymasz superciężką ramę Arch, w pokoju znajduje się również korba motoryki. Przejdź dalej, a dojdziesz do kolejnego Stargazera.
Zawalona Wieża Pracowni
Aktywuj Stargazer i wejdź do pomieszczenia po lewej. Spotkasz tam nowy rodzaj przeciwnika. Jeśli rozbijesz pojemnik na jego plecach (9), wytrącisz go z równowagi i będziesz mieć możliwość ogłuszenia, a potem wyprowadzenia śmiercionośnego ataku. Po pokonaniu wrogów przejdź na kolejne piętro (10).
Zabij kolejnych przeciwników i wejdź na następne piętro. Dotrzesz do pokoju z dziurą w ścianie, która prowadzi na zewnątrz. Zeskocz najpierw niżej, by dostać się do skrzynki (11), w której znajdziesz specjalną skrzynię zaopatrzeniową Kratu. Następnie wróć po drabinie widocznej po prawej i przejdź dalej (12).
Natkniesz się na przeciwnika, który zieje ogniem, nakładając efekt przegrzania. Gdy go zabijesz, natychmiast odskocz, ponieważ po chwili wybuchnie zadając obrażenia i ponownie nakładając przegrzanie. Następnie przejdź dalej i aktywuj drabinę, odblokowując skrót do Stargazera.
Zagadka Arlecchino i droga do Hotelu Krat
Przed skrótem znajduje się przejście w lewo. Idź tam, a następnie wejdź po drabinie, by zmierzyć się z Władcą iluzji. Gdy go pokonasz, przejdź do następnego pomieszczenia i użyj windy, by dotrzeć do Strargazera ulicy przy Kracie Centralnym.
Znajdziesz się w znajomym miejscu, przed drogą do bossa - Tamburmajora. Zanim jednak pójdziesz główną drogą (13), skręć w prawo (14). Po chwili dotrzesz do dzwoniącego telefonu Arlecchino. Podnieś słuchawkę i wysłuchaj zagadki. Poprawną odpowiedzią będzie ergo. Po zdobyciu klucza możesz otworzyć sanktuarium w Kracie Centralnym.
Po otrzymaniu klucza wróć do Stargazera, po czym skieruj się na znaną już arenę walki. Czeka cię tam walka ze Skażonym Tamburmajorem. Następnie przejdź dalej, do Zaatakowanego Hotelu Krat.
Następnie: Lies of P - Jaskinia Pustelnika
Spis treści: Lies of P - Poradnik, Solucja
Poprzednio: Lies of P - Krat Centralny: powrót, Peron