Skip to main content

Life is Strange: Before the Storm - Blackwell, akademik, kradzież pieniędzy

Epizod 2: Brave New World.Wkradamy się do dormitorium, aby okraść Drew.

Po tym, jak Chloe skończy rozmowę z Frankiem w jego camperze, diler podrzuci ją do kampusu akademii Blackwell, gdzie trzeba będzie dotrzeć do Drew Northa. Zanim to jednak uczynisz możesz zdobyć graffiti #6, o ile wejdziesz na mokry beton z lewej.

Aby popchnąć fabułę do przodu rozejrzyj się nieco w terenie. Na ławce z prawej stronie znajdziesz siedzącą Steph, z którą porozmawiaj między innymi na tematy związane z zawieszeniem czy zbliżającym się występem. Pod koniec okaże się, że Steph jest zainteresowana Rachel i zapyta czy Chloe z nią chodzi. Możesz powiedzieć, że Rachel jest samotna (She's single) lub stwierdzić, że trudno to określić (I'm not sure).

Aby dostać się na teren uczelni skieruj się do pomieszczenia gospodarczego i spójrz na klucze z lewej.

Przejdź dalej i spróbuj otworzyć podwójne drzwi z prawej - okażą się zamknięte. W dalszej części parku możesz porozmawiać z Evanem robiącym zdjęcia ptakom. Najważniejsze jest udanie się do pomieszczenia gospodarczego na końcu budynku z prawej (obrazek powyżej).

Na lewo od wejścia znajdują się klucze (keys), dzięki którym będziesz mógł wejść do środka budynku (zobaczysz je tylko, jeśli wcześniej próbowałeś otworzyć podwójne drzwi - Dormitory Entrance - prowadzące do budynku). Niestety są pilnowane przez Samuela (możesz z nim porozmawiać, chociaż jest to opcjonalne), którego należy wywabić z pomieszczenia.

Przestrasz ptaka (bird), żeby dostać się do zraszacza (sprinkler).

Aby to zrobić wróć do miejsca, gdzie Evan fotografuje ptaka (obrazek powyżej), po czym spójrz na zraszacz (sprinkler). Chloe wpadnie na plan. Podejdź do ptaka i czterokrotnie go przestrasz (scare). Kiedy ptak poleci na totem wejdź w interakcję ze zraszaczem i uderz go (smash).

Kiedy Samuel wybiegnie zobaczyć, co się stało, wejdź do budynku. Podnieś klucze i jeśli chcesz, to zrób na białych drzwiach graffiti #7. Następnie opuść pomieszczenie i skieruj się do przejścia z lewej (Dormitory Entrance), które tym razem otworzysz przy pomocy klucza.

Aby przekonać Skipa do wpuszczenia dziewczyny do środka należy wygrać z nim pyskówkę.

W środku natkniesz się na ochroniarza Skipa, który zapyta, co Chloe robi w środku. Podczas wymiany zdań należy wdać się w pyskówkę wybierając opcję I'm going inside (Wchodzę do środka - obrazek powyżej), a następnie skorzystać z następujących odpowiedzi:

  • Women's buisness (Kobiece sprawy).
  • You're going to lose your job (Stracisz pracę).
  • Wells doesn't respect you (Well cię nie szanuje).
  • Friends? Hah (Przyjaciółmi? Hah).
  • You just looked at my tits (Właśnie spojrzałeś na moje piersi).

Po wygranym pojedynku słownym Skip odejdzie, zostawiając Chloe wolną drogę do środka. Po znalezieniu się w środku będziesz mógł wejść do pokoju Eliota (nr 105), gdzie możesz narysować graffiti #8.

Szyfr do skrzyni otrzymasz od Steph.

Rusz przed siebie, skręć w lewo i dojdź do końca korytarza. Po lewej jest poszukiwany przez Chloe pokój nr 110. Wejdź do środka i jeśli chcesz, to nieco się rozejrzyj. Najważniejsza jest stojąca w narożniku z prawej skrzynia (trunk) - obrazek powyżej. Okaże się, że jest zamknięta na kombinację liczbową.



Możesz próbować cyfr znalezionych w pokoju, np. w kalendarzu (0516). Okaże się, że to niewłaściwe kombinacja. Finalnie Chloe napisze do Steph i dowiesz się, że właściwy szyfr to 1227. Kiedy Chloe dostanie się do wnętrza znajdzie pluszaka i poszukiwaną kopertę z pieniędzmi, którą podniesie.

Ważny wybór fabularny #3 - los pieniędzy i Drew

W tym momencie rozpocznie się finalna scenka w akademiku, w trakcie której musisz podjąć kolejną kluczową decyzję. Kiedy to uczynisz Chloe ostatecznie opuści akademię Blackwell.

Zobacz także