Life is Strange: Before the Storm - Poradnik, Solucja
Opis przejścia, wszystkie wybory i konsekwencje, porady ogólne.
Witamy w poradniku i solucji do gry Life is Strange: Before the Storm. Znajdziesz tutaj dokładny opis przejścia całej produkcji z podziałem na epizody, a także wszystkie wybory i ich konsekwencje w kluczowych momentach rozgrywki. Pokazujemy także jak wybrać backtalk challenge, czyli pojedynki słowne.
Life is Strange: Before the Storm to prequel dobrze przyjętego przez graczy i krytykę tytułu, za który odpowiadała francuska firma Dontnod. W pierwszej części gry poznaliśmy historię Max Caulfield i jej koleżanki, Chloe Price. To właśnie w drugą z wymienionych dziewczyn wcielamy się w tegorocznej części gry, za którą odpowiedzialna jest inna firma, Deck Nine.
Na chwilę obecną gra Life is Strange: Before the Storm wydana jest tylko w angielskiej wersji językowej, dlatego w treści poradnika znajdziesz nazwy i opcje dialogowe w tym właśnie języku oraz nasze tłumaczenia.
Życzymy udanej przygody i przyjemnej lektury!
Opis przejścia
W tym miejscu znajdziesz dokładny opis przejścia wszystkich epizodów gry. Poruszamy w nim także kwestie ważnych wyborów i ich konsekwencji.
Epizdod 1: Awake
- Life is Strange: Before the Storm - jak wejść do klubu w starym młynie
- Life is Strange: Before the Storm - jak dostać się na koncert Firewalk
- Life is Strange: Before the Storm - śniadanie, droga do szkoły i sen
- Life is Strange: Before the Storm - plac przed szkołą, gra RPG z Steph
- Life is Strange: Before the Storm - drama club, kółko teatralne i pociąg
- Life is Strange: Before the Storm - zabawa w podglądanie, złomowisko i zakończenie
Epizdod 2: Brave New World
- Life is Strange: Before the Storm - spotkanie u dyrektora i parking
- Life is Strange: Before the Storm - złomowisko, spotkanie z Rachel i podróż z Frankiem
- Life is Strange: Before the Storm - Blackwell, akademik, kradzież pieniędzy
- Life is Strange: Before the Storm - występ teatralny
- Life is Strange: Before the Storm - ulica, dom Rachel, zakończenie
Epizdod 3: Hell is empty
- Life is Strange: Before the Storm - wyznanie taty Rachel
- Life is Strange: Before the Storm - dom Chloe i spotkanie na złomowisku
- Life is Strange: Before the Storm - szpital i gabinet Jamesa
- Life is Strange: Before the Storm - spotkanie w młynie i zakończenie
Wybory i konsekwencje
W tym miejscu znajdziesz wszystkie wybory i konsekwencje dla każdego z epizodów gry.
- Life is Strange: Before the Storm - wybory i konsekwencje: Epizod 1 (Awake)
- Life is Strange: Before the Storm - wybory i konsekwencje: Epizod 2 (Brave New World)
- Life is Strange: Before the Storm - wybory i konsekwencje: Epizod 3 (Hell is Empty)
Sekrety i znajdźki
W tym miejscu zapoznasz się ze wszelkimi tajemnicami, jakie skrywa przed tobą gra. Głównie skupimy się na miejscach, gdzie główna bohaterka może zrobić graffiti.
- Life is Strange: Before the Storm - wszystkie graffiti: Epizod 1 (Awake)
- Life is Strange: Before the Storm - wszystkie graffiti: Epizod 2 (Brave New World)
- Life is Strange: Before the Storm - wszystkie graffiti: Epizod 3 (Hell is empty)
Porady ogólne
- Podczas rozgrywki przyglądaj się wszystkim możliwym przedmiotom i korzystaj ze wszelkich opcji dialogowych. Wiele z takich interakcji otworzy przed tobą nowe możliwości i opcje rozmów z różnymi bohaterami. Poznasz także w lepszy sposób świat przedstawiony w grze.
- Nowością w grze jest wprowadzenie tak zwanych Backtalk Challenge, czyli pojedynków na argumenty i pyskowanie, w których szybko musimy wybierać odpowiednie opcje dialogowe, aby przegadać naszego opononenta.
- W takich chwilach umieściliśmy prawidłowe odpowiedzi w treści naszego poradnika. Gdy jednak nie uda ci się wygrać podjętej próby, nie przejmuj się - tuż przed nimi gra dokonuje automatycznego zapisu, więc będziesz mógł wrócić do momentu sprzed rozpoczęcia takiego dialogu.
- Wszystkie ważne wybory będą specjalnie oznaczone przez wibrujący ekran i wytłumione dźwięki gry. Są to najbardziej istotne wybory, które na pewno będą miały swoje konsekwencje. Dobrze się zastanów, jaką opcję wówczas wybrać.
- Konsekwencje mają także inne wybory, z pozoru błahych rzeczy. Te mogą mieć wpływ na mniej ważne elementy gry, na przykład zmieniające któryś dialog czy umiejscowienie przedmiotu.