Skip to main content

Life is Strange: Double Exposure uszanuje ważną decyzję, którą podjęliśmy w pierwszej części

Wiecie, o którą chodzi.

Life is Strange z 2015 roku stawiało graczy przed sporą liczbą ciężkich wyborów, o samym finale gry nie wspominając. Twórcy ze studia Deck Nine zdradzili, że Life is Strange: Double Exposure weźmie pod uwagę najważniejszą decyzję z gry.

Nie będziemy oczywiście zagłębiać się w spoilery, ale raczej każdy, kto grał w Life is Strange, wie, o jakiej decyzji mowa. Deweloperzy uspokajają: oba zakończenia gry są kanoniczne i zostały wzięte pod uwagę przy projektowaniu fabuły sequela.

- Deck Nine bardzo zależało na tym, aby kolejna przygoda Max uszanowała oba zakończenia. Double Exposure to robi - mówił reżyser Jonathan Stauder. - Według nas nie ma kanonicznego zakończenia pierwszej gry. Double Exposure uszanuje oba finały, co uwidoczni się w myślach Max, jej dzienniku, SMS-ach czy jej interakcjach z innymi postaciami.

Decyzja wyboru kanonicznego zakończenia trafi więc w ręce gracza. Na początku gry zobaczymy scenę rozmowy Max z przyjaciółką - w tym momencie będziemy mogli wybrać opcje dialogowe związane z wydarzeniami poprzedniej części. Twórcy zapewniają jednak, że gra została zaprojektowana w taki sposób, aby znajomość poprzednich odsłon nie była konieczna.

Wypowiedź reżysera pochodzi z długiego materiału o grze.Zobacz na YouTube

- Bardzo zależało nam na tym, aby ludzie, którym seria jest obca, dowiedzieli się o niej wszystkiego już w Life is Strange: Double Exposure - tłumaczy Stauder. - Powracający gracze mogą liczyć na uhonorowanie najważniejszej i najbardziej wpływowej decyzji, którą pamiętają z pierwszej części, i której ciąg dalszy zobaczą w nowej przygodzie Max.

Life is Strange: Double Exposure zadebiutuje 29 października 2024 roku na PC oraz konsolach obecnej generacji. Kwestia premiery jest jednak dosyć myląca, ponieważ gracze skłonni zapłacić więcej dostaną opcję zagrania już 15 października.

Zobacz także