Zakończyła się oficjalna prezentacja trybu multiplayer w grze Call of Duty: Ghosts. Konferencja prasowa odbyła się w Los Angeles, a całość na miejscu obserwował również dziennikarz naszej brytyjskiej redakcji, więc możecie spodziewać się więcej wiadomości na ten temat wkrótce.
Tymczasem zapraszamy do obejrzenia powtórki i przeczytania relacji tekstowej. Szczegóły znajdują się również w naszej wiadomości tutaj.
Aby zobaczyć treść, włącz cookies targeting.
Relacja na żywo została zakończona.
– Zbigniew Jankowski
– Daniel Kłosiński
Witamy i zapraszamy do wspólnego oglądania. Nie zwracajcie uwagi na nasze nieśmieszne wpisy i zdjęcia. :)
– Zbigniew Jankowski
W Los Angeles trwa właśnie pora śniadaniowa, za to Zbyszek przyszykował całą paczkę sucharów, których - jak wiadomo - jest wielkim miłośnikiem.
– Daniel Kłosiński
Właśnie szukałem Pusi z "Kogla Mogla".
– Zbigniew Jankowski
Pamiętacie jeszcze eksplodujące psy z Red Alert 2? W dzisiejszych realiach raczej coś takiego już by nie przeszło.
– Daniel Kłosiński
– Daniel Kłosiński
MasterHayabusa: Jakie oczy zrobił pies hehe
Miejmy nadzieję, że zdziwiła go liczba nowości w Call of Duty: Ghosts.
– Daniel Kłosiński
Zostało jeszcze 10 minut do startu pokazu.
– Daniel Kłosiński
Jak donosi nasz korespondent, Activision niestety zapomniało o WiFi w miejscu pokazu...
– Daniel Kłosiński
Pozostaje nam więc relacja z naszego pięknego kraju. Melduję się z deszczowego Pomorza. Wpisujcie miasta.
Na scenie Eric Hirshberg, dyrektor generalny Activision.
– Daniel Kłosiński
Premiera Call of Duty każdego roku to nieoficjalne święto - uważa Hirshberg.
– Daniel Kłosiński
Call of Duty przyciągnęło już ponad 100 milionów graczy.
– Daniel Kłosiński
„Święto to jest jutro” - to jeden z moich tradycyjnych sucharów.
– Zbigniew Jankowski
„Zabawa” jest kluczowym elementem każdej odsłony serii. Zgadzamy się.
– Daniel Kłosiński
JEST PIESEK
– Daniel Kłosiński
Pies będzie towarzyszył graczom także podczas zabawy w sieci.
– Daniel Kłosiński
Zabicie wrogów nagradzane jest punktami. Bez nowości.
– Daniel Kłosiński
Nowe bronie, gadżety, tryby i otoczenie częściowo podatne na zniszczenie.
– Daniel Kłosiński
Autobus spada ze skarpy po ostrzale z granatnika, a dach stacji benzynowej zapada się na przeciwników.
– Daniel Kłosiński
Activision zapowiada nie tylko tryb wieloosobowy w Ghosts, ale także nową piosenkę Eminema.
– Daniel Kłosiński
Ponad 20 tys. opcji personalizacji postaci gracza w multi Ghosts.
– Daniel Kłosiński
Na mapie pojawią się dynamiczne wydarzenia, zmieniające architekturę poziomów.
– Daniel Kłosiński
Dostaniemy siedem nowych trybów, 20 serii zabójstw, nowy tryb kooperacji i 30 nowych broni.
– Daniel Kłosiński
Activision zapowiada integrację z tabletami. Informacje o naszych postępach zapisywane będą na serwerach - przeniesiemy je później na konsole nowej generacji.
– Daniel Kłosiński
Wszystko w 60 klatkach na sekundę, na wszystkich platformach.
– Daniel Kłosiński
Na scenie producent z Infinity Ward - Mark Rubin.
– Daniel Kłosiński
Przy pracach pomagają studia Raven i Neversoft.
– Daniel Kłosiński
Twórcy przeprojektowali „wszystkie” systemu trybu multiplayer.
– Daniel Kłosiński
„Największe zmiany od czasu oryginalnego Modern Warfare.”
– Daniel Kłosiński
Koniec z losowo generowanymi modelami postaci - gracze sami wybiorą wszystkie elementy wyglądu. Pojawią się także kobiety.
– Daniel Kłosiński
Nowa klasa broni - pomiędzy snajperkami, a karabinami maszynowymi.
– Daniel Kłosiński
W 80% przeprojektowano wygląd i dźwięki broni.
– Daniel Kłosiński
Twórcy szykują więcej perków i nowy system ich wybierania, bazujący na punktach - podobnie jak w Black Ops 2.
– Daniel Kłosiński
Ponad 20 nowych serii zabójstw - W TYM PIESEK.
– Daniel Kłosiński
Będzie mniej „lotniczych” serii zabójstw, więcej akcji na ziemi.
– Daniel Kłosiński
UAV nie lata już w powietrzu.
– Daniel Kłosiński
Zebrane doświadcznie pozwoli na odblokowanie nowych elementów - ale sami wybierzemy, które bronie, perki i serie chcemy odblokować.
– Daniel Kłosiński
Każdy gracz będzie mógł stworzyć do 10 żołnierzy, z osobnymi poziomami doświadczenia.
– Daniel Kłosiński
Cranked - nowy tryb. Po każdym zabójstwie poruszmy się szybiciej, ale przeciwwagą jest zegar - gdy wybije do zera, postać wybucha.
– Daniel Kłosiński
Search and Rescue - nowy tryb, w którym towarzysze będą mogli reanimować martwych kolegów.
– Daniel Kłosiński
Squads - nowy tryb do zabawy z botami, korzystający z usprawnionych skryptów sztucznej inteligencji.
– Daniel Kłosiński
Squads przypomina nieco... strategię? Gracz wraz z grupą botów vs drugi gracz z grupą botów.
– Daniel Kłosiński
Squads obejmuje kilka trybów, umożliwiających zabawę z postaciami kierowanymi przez komputer.
– Daniel Kłosiński
Dynamiczne Mapy zawierają elementy, na które mogą wpływać gracze - wysadzanie stacji benzynowej, wysadzanie ścian.
– Daniel Kłosiński
Ulepszony silnik gwarantuje płynną rozgrywkę. Przygotowano nowe animacje i możliwości przemieszczania się w terenie.
– Daniel Kłosiński
Dodano „naturalne wychylanie się” zza rogów, szybsze przeskakiwanie przez przeszkody i „ślizg na kolanach”.
– Daniel Kłosiński
Infinity Ward prezentuje silnik dźwiękowy nowej generacji.
– Daniel Kłosiński
Realistyczne udźwiękowienie w pomieszczeniach, w zależności m.in. od rozmiarów pokojów.
– Daniel Kłosiński
Towarzysze będę meldować o pozycji wrogów - o ile będziemy w stanie ich usłyszeć.
– Daniel Kłosiński
Nowa technologia dostępna będzie także na konsolach obecnej generacji.
– Daniel Kłosiński
Ghosts nadal będzie wspierało zmagania eSportowców.
– Daniel Kłosiński
Czas na prezentację potyczki.
– Daniel Kłosiński
Zołnierze US Marines sprawdzą się w wirtualnych potyczkach.
– Daniel Kłosiński
Gracze sprawdzą się w nowym trybie Cranked.
– Daniel Kłosiński
Mecz odbędzie się na małej mapie Strike Zone.
– Daniel Kłosiński
Gracze strzelają i biegają.
– Daniel Kłosiński
Nowe Call of Duty w akcji przypomina Call of Duty.
– Daniel Kłosiński
109 - 78 - badzo wyrównany mecz w oczach komentatorów.
– Daniel Kłosiński
PIESEK DO ATAKU!
– Daniel Kłosiński
Activision rozwija także program Elite.
– Daniel Kłosiński
Przygotowano nową aplikację na urządzenia mobilne, do śledzenia statystyk i zmieniania ekwipunku,