Skip to main content

Logiczna gra Reset ponownie opóźniona

Zabawy z czasem.

We wrześniu tego roku twórcy niezależnej gry logicznej Reset po długiej przerwie wypowiedzieli się w sieci, ogłaszając premierę - 20 grudnia. Daty nie uda się jednak dotrzymać.

„Na zaledwie dwa dni przed planowanym debiutem musimy podtrzymać tradycję i przełożyć datę” - napisano wczoraj na oficjalnej stronie.

Nowy screen

Tytuł planowano pierwotnie jeszcze na 2014 rok. W kwietniu 2015 r. opublikowano demo, by zaraz później ponownie przerwać komunikację na długie miesiące. Ostatnio twórcy odezwali się właśnie we wrześniu, by natychmiast znów wrócić do milczenia. Do teraz.

Twórcom z Theory Interactive na potrzeby Reset udało się pozyskać 71 tysięcy euro, w serwisie IndieGoGo. Studio liczy tylko dwie osoby, co może tłumaczyć, dlaczego kontakty z graczami mogą zejść na dalszy plan.

Deweloperzy nie podają nowej daty premiery, ale można raczej zakładać, że Reset nie ukaże się już w tym roku. Zapowiadają za to „przegrupowanie” i sformułowanie nowych planów.

Reset określane było przez deweloperów jako „kooperacja dla pojedynczego gracza”. Kierujemy robotem i wykonujemy różne czynności, by pomóc samemu sobie - tyle, że z przyszłości - pokonać różne przeszkody.

Nowy screen

Na dobrą sprawę prowadzimy dwie postacie - jedną w czasie rzeczywistym, a druga to odbicie naszych wcześniejszych poczynań, przesunięte w czasie i zmierzające ku teraźniejszości.

Akcję obserwujemy z perspektywy pierwszej osoby, a jednym z ważnych elementów produkcji jest imponująca oprawa graficzna.

Zobacz także