Loop Hero - Magic Damage: jak działa
Czym są magiczne obrażenia.
Magic Damage to jedna z cech broni i pancerza, które szybko spotkasz w Loop Hero - pojawiają się już w pierwszym rodziale, gdy gramy podstawową klasą wojownika.
Tłumacząć najprościej - obrażenia magiczne są to obrażenia, które ignorują obronę przeciwnika. Jeśli wróg ma statystykę Defense na poziomie 5, to zablokuje 5 punktów zwykłych obrażeń, ale nie zablokuje żadnego punktu Magic Damage. Uwaga: wyjątkiem jest pasywna umiejętność Iron Golem niektórych przeciwników. Ta cecha powstrzymuje także obrażenia magiczne.
Z tego względu magiczne obrażenia są naprawdę porządne i warto w nie inwestować na początku przygody. Z czasem wrogowie zyskują coraz więcej cech i zdolności specjalnych, które niwelują także Magic Damage.
Gdy jednak zaczynamy zabawę i pierwszy raz próbujemy przejść pierwszy rozdział, czy nawet farmimy później po raz kolejny Lisza, to statystyka, w którą można inwestować.
Magic Damage to także oczywiście dodatkowe obrażenia. Jeśli nasza broń zadaje 10-15 obrażeń, a wyposażymy pierścień +5 Magic Damage, to nasze obrażenia od broni w takim przypadku to 15-20.
Obrażenia magiczne zyskują też bonusy od trafień krytycznych.
Następnie: Loop Hero - jak odblokować wszystkie klasy
Spis treści: Loop Hero - poradnik i najlepsze porady
Poprzednio: Loop Hero - rozdziały: poziom trudności