Losowo generowana lokacja w Bloodborne?
Twórcy sugerują podziemia wyglądające inaczej dla każdego gracza.
Twórcy Bloodborne - studio From Software - zasugerowali, że jedna z lokacji w grze może otrzymać losowo generowany układ pomieszczeń.
„Głęboko pod miastem Yharnam znajduje się rozległa sieć wielopoziomowych ruin, na pierwszy rzut oka znacznie starsza od samego Yharnam i stworzona przez coś innego niż ludzkie ręce. Co więcej, te ruiny wyglądają inaczej dla każdego śmiałka, który zdecyduje się je odwiedzić” - napisał producent Masaaki Yamagiwa na oficjalnym blogu PlayStation, zapowiadając publikację kolejnych szczegółów w następnych tygodniach.
To nie wszystko, co ujawnili deweloperzy z From Software. Pokazano także kilka nowych miejsc, potworów i broni z gry.
Listę otwiera wiedźma kolekcjonująca gałki oczne, znajdująca się na terenie cmentarza Hemwick. Jest też łowczyni Gyula, która udała się w zapomniane dzielnice Yharnam, skąd nie wróciła.
Inne detale to zamek Cainhurst, należący do bogatej rodziny, która zniknęła bez śladu w tajemniczych okolicznościach. Pokazano też nową broń, zamieniającą się ze stylowej laski w kolczasty bicz za pomocą jednego przycisku.
Bloodborne ukaże się 27 marca, tylko na PlayStation 4.