Lost Ark podbija Steama przed premierą
Koreańskie "Diablo-MMO".
Darmowe Lost Ark debiutuje oficjalnie 11 lutego, w najbliższy piątek. Od wczoraj dostęp do gry mogą uzyskać jednak nabywcy specjalnego pakietu dostępu - na zakup zdecydowało się mnóstwo osób, a gra uplasowała się w czołówce najpopularniejszych produkcji na Steamie.
Według SteamDB, w szczytowym momencie na serwerach zalogowanych było ponad 530 tys. użytkowników. To prawie dwukrotnie więcej niż w przypadku Dying Light 2. Można już śmiało założyć, że liczba ta wzrośnie po premierze.
Lost Ark zdominowało też Twitcha. Obecnie grę ogląda ponad 200 tys. osób, a 8 lutego liczba widzów przekroczyła 430 tysięcy. Tytuł ten na zachodzie wydaje Amazon - właściciel platformy streamingowej.
Produkcja studia Smilegate zadebiutowała w Korei Południowej w 2019 roku. Jest od tego czasu stale rozwijana, dlatego europejscy gracze otrzymują produkt niezwykle bogaty w zawartość. Udało się też uniknąć większych problemów technicznych związanych z debiutem sieciowych gier.
Pod względem rozgrywki Lost Ark najłatwiej porównać do gier typu Diablo. W świecie często spotykamy jednak innych graczy. Razem z towarzyszami wykonujemy też grupowe aktywności, które stanowią kluczową część tak zwanego endgame'u.