Lost Soul Aside to imponujący projekt jednego twórcy
Final Fantasy z Ninja Gaiden.
Bing Yang ujawnił prototyp swojego niezależnego projektu - Lost Soul Aside. Imponująco prezentująca się produkcja to gra akcji w świecie fantasy, łącza założenia Final Fantasy z Ninja Gaiden.
Produkcja bazuje na silniku Unreal Engine 4 i przyznać trzeba, że prezentuje bardzo wysoki poziom oprawy, zarówno podczas rozgrywki, jak i w przerywnikach filmowych - także przygotowanych przez Yanga.
Mało ambitna historia zakłada akcję w uniwersum, w którym po zakończeniu konfliktu dwóch królestw na świecie pozostały potwory. Głównym bohaterem jest Kazer, jeden z kapitanów templariuszy. Talenty twórcy wyraźnie dotyczą bardziej oprawy i mechaniki.
„Dziękuję wszystkim, którzy zgłosili się z ofertami pomocy. Nie odmawiam, ale muszą najpierw przygotować dobry plan, zanim zgłoszę się po pomoc” - napisał Yang na Twitterze.
Równie prawdopodobne jest jednak, że projekt nigdy nie powstanie w bardziej rozbudowanej wersji.
„Muszę powtórzyć, że to tylko prototyp. Postaram się go dokończyć, ale nie mogę nic obiecać” - wyjaśnia Yang.
Co interesujące, podekscytowani gracze zaczęli od razu postrzegać Lost Soul Aside jako produkcję, którą powinno zainteresować się Square Enix - zamiast Final Fantasy 15. Twórca także i w tej sprawie zabrał głos, wykazując sporą skromność.
„Rozgrywka nie musi być wcale taka dobra, jak myślicie na postawie trailera. Proszę, przestańcie krytykować FF15, dziękuję” - napisał.
Prace nad prototypem zajęły dwa lata, a twórca wykorzystał sporo gotowych elementów z rynku obiektów i modeli, dostępnych w Unreal Engine 4.
Gracze zaproponowali społecznościową zbiórkę pieniędzy na prace, ale Yang zapewnia, że nie weźmie od nikogo pieniędzy, jeśli nie będzie pewny, że może dokończyć produkcję.