Mad Max - Cadavanaugh, wszystkie obozy: złom, insygnia, strzępek historii, ekipa rozpoznawcza
Opis przejścia i sekrety w obozach: Krwawa Grań i Poligon na terytorium Krwistobrodego.
Poniżej znajdziesz opisy dotarcia i zdobycia obozów w regionie Cadavanaugh, położonym w zachodniej części terytorium Krwistobrodego. Opisy są wzbogacone o wszystkie sekrety i znajdźki, jakie znajdziesz w trakcie eksploracji, a zatem: złom, insygnia, ekipę rozpoznawczą i strzępki historii.
Mapa - Cadavanaugh: Obozy
Legenda:
- O1 - Obóz Krwawa Grań
- O2 - Obóz Poligon
Obóz Krwawa Grań (O1)
Sekrety: Ekipa rozpoznawcza #1, Insygnia #3, Złom #9
Rozpraw się z kilkoma przeciwnikami pilnującymi wejścia do środka. Zanim zapuścisz się dalej warto uzupełnić wodę w manierce stojącej przy ścianie z lewej. Następnie przedrzyj się przez obóz zabijając po drodze grupy przeciwników, a na koniec wysadź kanistrem pompę ropy naftowej.
Złom (1/9) - na prawo od wejścia do obozu.
Złom (2/9) - z prawej strony drewnianego pomostu.
Złom (3/9) - z lewej strony placu za wąską ścieżką skalną.
Insygnia (1/3) - pod dachem z lewej strony placu, na którym znalazłeś złom #3.
Złom (4/9) - po przejściu przez most wyważ drzwi z prawej i zajrzyj za ścianę z prawej.
Insygnia (2/3) - na lewo od placu z wrzaskunem i pompą ropy naftowej.
Złom (5/9) - wejdź na górę na lewo od insygniów #2, po czym spójrz na teren z prawej.
Ekipa rozpoznawcza (1/1) - wejdź po schodach na górę na prawo od Złomu #5.
Złom (6/9) - pod filarami na lewo od złomu #5.
Insygnia (3/3), Złom (7/9) - na prawo od placu z wrzaskunem i pompą ropy znajdują się drzwi. Wyważ je, a dotrzesz do pomieszczenia z dwoma elementami.
Złom (8/9) - na lewo od insygniów #3 znajdują się schody. Spójrz na ziemię na prawo od nich.
Złom (9/9) - Wejdź na szczyt schodów na lewo od złomu #8 i podejdź do wysuniętego punktu na lewo od linek zjazdowych.
Obóz Poligon (O2)
Sekrety: Strzępek historii #1, Insygnia #3, Złom #8
Obrona przedpola składa się z kilku wieżyczek ogniowych i snajpera. Bramę dodatkowo wzmacniają rury z ogniem. Zbiorniki do nich są nad bramą - możesz je ostrzelać albo wejść na górę po drabinie z prawej i zakręcić je. Samą bramę możesz wyrwać harpunem.
Przed wkroczeniem do obozu warto mocno rozwinąć Maksa, ponieważ czeka cię tu jedna wielka bitwa na arenie. Na początek musisz odeprzeć pięć fal przeciwników. Musisz koniecznie wykazać się dobrą umiejętnością stosowania bloków i uników. Przydatny okaże się też pasek furii pozwalający szybciej zabijać rywali.
Po kilku falach na arenę wkroczy główny wróg - Pętlak. Przede wszystkim unikaj jego szarż i w miarę możliwości pozbaw go świty. Potem wyprowadzaj kontrataki w momencie, kiedy jest nieco ogłuszony po szarży. Przydaje się tu broń biała, którą możesz zdobyć od jednego ze słabszych rywali.
Insygnia (1/3), Złom (1/8) - po walce na arenie zlokalizuj okrągły żółty zawór i przekręć go. Podniesiesz w ten sposób bramę. Przejdź przez nią i spójrz na wnętrze kontenera z lewej.
Insygnia (2/3) - po przejściu przez bramę otwieraną zaworem udaj się po schodach na górę w prawo i kontynuuj marsz w prawo. Po chwili dotrzesz do drugich insygniów znajdujących się nad tobą.
Złom (2/8) - w pomieszczeniu za insygniami, z prawej strony.
Strzępek historii (1/1), Złom (3,4,5/8) - wróć na balkon otaczający arenę i kontynuuj w prawo. Przy małych schodach natkniesz się na trzy skrzynie ze złomem. Zdjęcie jest na półce nieco z prawej.
Insygnia (3/3), Złom (6,7,8/8) - wróć na arenę i odnajdź drugie przejście, przez które wcześniej wychodzili przeciwnicy. W środku znajdziesz trzy skrzynie i insygnia na górze nad wejściem.
Następnie: Mad Max - Cadavanaugh, wszystkie obozy: złom, insygnia, strzępek historii, ekipa rozpoznawcza
Powrót do spisu treści: Mad Max - Poradnik, Solucja - kompletny przewodnik