Skip to main content

Mad Max - Cuchnące Wzgórza, wszystkie obozy: złom, insygnia, strzępek historii, farma czerwi

Opis przejścia i sekrety w obozach: Schron Burzowy i Wypalone Piaski na terytorium Krwistobrodego.

Poniżej znajdziesz opisy dotarcia i zdobycia obozów w regionie Cuchnące Wzgórza, położonym w południowo zachodniej części terytorium Krwistobrodego. Opisy są wzbogacone o wszystkie sekrety i znajdźki, jakie znajdziesz w trakcie eksploracji, a zatem: złom, insygnia, farmę czerwi i strzępki historii.

Mapa - Cuchnące Wzgórza: obozy

Pod mapą znajduje się legenda z nazwami obozów.

Legenda:

  • O1 - Obóz Schron Burzowy
  • O2 - Obóz Wypalone Piaski

Obóz Schron Burzowy (O1)

Sekrety: Insygnia #4, Farma czerwi #1, Złom #9

Dojazd do obozu jest silnie strzeżony przez liczne wieżyczki snajperskie i ogniowe. Na koniec czeka cię jeszcze rura ogniowa (zbiornik stoi z lewej strony przed wejściem), oraz brama, którą możesz wyrwać na przykład harpunem.

Możesz również skorzystać z alternatywnego wejścia ma lewo od bramy. Do środka dostaniesz się po skalnej ścieżce. W środku twoim celem będzie zniszczenie 5 zbiorników z paliwem.

  • 1,2 - dwa pierwsze znajdziesz na środku placu z wrzaskunem.
  • 3 - po przejściu przez drzwi na lewo od placu z wrzaskunem (wyważysz je łomem). Po chwili dotrzesz do drugiego placu, gdzie znajdziesz zbiorniki stojące z prawej strony.
  • 4,5 - w dalszej części obozu natkniesz się na wysoką ścianę, z wymalowanymi na czerwono rysunkami. Rzuć na szczyt ściany gromobijca, a spowodujesz eksplozję zbiorników.


Złom (1/9) - za siatką z lewej strony placu z wrzaskunem.


Złom (2/9) - za ogrodzeniem z prawej strony placu z wrzaskunem.


Insygnia (1/4) - na ścianie z blachy, z prawej strony ogrodzenia, za którym znalazłeś złom #1.


Insygnia (2/4), Złom (3/9) - wyważ łomem drzwi na lewo od placu z wrzaskunem. Złom znajdziesz na ziemi z lewej, a insygnia nad drzwiami, kiedy się odwrócisz.


Insygnia (3/4), Złom (4/9) - kontynuuj ścieżką od drzwi z lewej. Po chwili trafisz na plac z przeciwnikami. Z lewej strony na ziemi znajdziesz złom, a w oddali w górze insygnia.


Farma Czerwi (1/1), Złom (5/9) - na tym samym placu, co insygnia #3, tylko za budką z lewej strony.


Złom (6/9) - na tym samym placu, co poprzednie elementy, ale pod ścianą z prawej.


Insygnia (4/4), Złom (7/9) - po wysadzeniu podwójnych drzwi na lewo za drugim placem. Trafisz na kolejny plac, gdzie zaatakują cię wrogowie. Załatw ich, a złom znajdziesz pod ścianą z lewej, natomiast insygnia na górze przed tobą - możesz je strącić na przykład gromobijcem.


Złom (8/9) - z prawej strony placu, na którym znalazłeś złom #7 i insygnia #4.


Złom (9/9) - tę skrzynię ze złomem znajdziesz, jeśli wejdziesz do obozu po skalnej ścieżce na lewo od głównego wejścia. Po znalezieniu się nad bramą przejdź po kładce na drugi brzeg i udaj się w lewom. Złom będzie przy drabinie, którą możesz kopniakiem posłać na dół.


Obóz Wypalone Piaski (O2)

Sekrety: Strzępek historii #1, Insygnia #4, Złom #7

Obronę obozu stanowi kilka wieżyczek ogniowych, dwie rury z ogniem (zbiorniki znajdują się na lewo i prawo od bramy) oraz snajper stojący na podwyższeniu z lewej. Bramę można zniszczyć harpunem, ale do środka możesz się też dostać przechodząc przez wąskie przejście na prawo od głównego wejścia.

Po dotarciu do środka będziesz musiał zlikwidować siedem zbiorników.

  • 1 - pierwsze (czerwone beczki) znajdują się na placu z wrzaskunem zaraz za bramą.
  • 2 - wysadź w powietrze drzwi na pierwszym placu, które stoją na podwyższeniu z prawej po skosie. Udaj się w lewo i wyważ następne drzwi, za którymi trafisz na grupę wrogów. Zabij ich i spójrz w prawo, gdzie za siatką znajduje się zbiornik.
  • 3 - na drugim placu z wrzaskunem. Dotrzesz do niego wchodząc na podwyższenie z prawej strony pierwszego placu, obchodząc budynek i niszcząc mechanizm zwalniający most zwodzony. Zbiornik zniszczysz rzucając w jego stronę podpalony kanister, który znajdziesz z lewej strony placu.
  • 4 - z lewej strony placu za główną bramą są schody prowadzące do drzwi. Wysadź je w powietrze np. gromobijcem i rusz przed siebie. Trafisz na plac ze zbiornikiem stojącym z prawej strony.
  • 5,6 - na tym samym placu, co zbiornik #4, tylko nieco dalej z lewej strony. Strzel w czerwone beczki, żeby doprowadzić do eksplozji.
  • 7 - w dalszej części obozu na prawo od poprzednich zbiorników.

Złom (1/7) - z prawej strony placu za główną bramą znajdziesz drzwi. Wyważ je i skieruj się w lewo.


Złom (2/7) - też za drzwiami z prawej strony placu, ale nieco dalej. Po wysadzeniu drzwi (np. gromobijcem), wejdź do środka i udaj się w prawo.


Insygnia (1/4) - na placu za główną bramą. Spójrz po skosie w górę i w prawo, a zobaczysz insygnia umocowane do łańcucha. Strąć je gromobijcem lub strzelbą.


Insygnia (2/4) - w prawym górnym narożniku placu za główną bramą są drzwi, które wysadź w powietrze. Przejdź przez nie i skręć w lewo. Przed sobą na górze znajdziesz insygnia.


Złom (3/7) - zniszcz drzwi na lewo od insygniów #2, a złom znajdziesz z lewej strony lokacji.


Złom (4/7) - na prawo od złomu #3 znajduje się drabina. Wejdź na górę i udaj się na balkon z lewej, po czym spójrz w prawo.


Insygnia (3/4) - na drugim placu z wrzaskunem. Dotrzesz do niego wchodząc na podwyższenie z prawej strony pierwszego placu, obchodząc budynek i niszcząc mechanizm zwalniający most zwodzony. Insygnia wiszą na łańcuchu z prawej.


Złom (5/7) - na drugim placu z wrzaskunem, z lewej strony jest drabina. Wejdź na górę i spójrz w lewo.


Złom (6/7) - wysadź drzwi na prawo od złomu #5 i ruszaj przed siebie. Przy lince zjazdowej wejdź do budynku z prawej.


Insygnia (4/4) - z lewej strony placu za główną bramą są schody prowadzące do drzwi, które wysadź kanistrem. Przejdź przez nie i rozpraw się z przeciwnikami na placu, po czym wejdź po schodach do budynku z lewej. To właśnie w nim znajdziesz insygnia.


Strzępek historii (1/1), Złom (7/7) - w domku naprzeciwko tego, w którym znajdziesz insygnia #4.


Następnie: Mad Max - Wapienie, wszystkie obozy: złom, insygnia, strzępek historii, ekipa rozpoznawcza, złomowe palety

Powrót do spisu treści: Mad Max - Poradnik, Solucja - kompletny przewodnik

Zobacz także