Mad Max - Kolos, wszystkie obozy: złom, insygnia, strzępek historii, farma czerwi
Opisy przejścia i sekrety w obozach: Rdzawy Ptak i Wielki Brat.
Poniżej znajdziesz opisy dotarcia i zdobycia obozów w Suchym Zefirze, czyli regionie położonym na wschodzie Terytorium Jeeta. Opisy są wzbogacone o wszystkie sekrety i znajdźki, jakie znajdziesz w trakcie eksploracji, a zatem : złom, insygnia, strzępki historii czy skrzynki ekipy rozpoznawczej.
Mapa - Kolos: Obozy
Pod mapą znajduje się legenda z nazwami obozów.
Legenda:
- O1 - Obóz Rdzawy Ptak
- O2 - Wielki Brat
Obóz Rdzawy Ptak (O1)
Sekrety: Strzępek historii #1, Insygnia #2, Złom #6, Farma czerwi #1
Aby rozprawić się z obroną obozu wyeliminuj wieżyczkę oraz snajpera od strony północnej. Poniższy opis obejmuje wejście od strony północnej - po wysokiej drabinie prowadzącej na platformę ze snajperem.
W celu zdobycia kontroli nad obozem musisz rozprawić się z kilkoma grupami przeciwników, których spotkasz podczas penetracji placówki.
Insygnia (1/2) - przejdź przez platformę ze snajperem i skieruj się w stronę obozu. Z lewej strony zeskocz piętro niżej (z prawej poniżej będziesz miał plac z przeciwnikami i wrzaskunem) i spójrz w prawo. Przy drabinie są pierwsze insygnia.
Złom (1/6) - z lewej strony platformy z insygniami #1.
Złom (2/6) - patrząc na lewo od wejścia na plac z przeciwnikami i wrzaskunem. Znajdziesz tam drzwi, które wyważ. W pomieszczeniu jest karma w puszce oraz fragment złomu.
Złom (3/6) - na placu z wrzaskunem są drzwi, które możesz wyważyć nogą oraz drugie, które możesz wysadzić. Za nimi jest plac z dwoma wojownikami i punktem z wodą. Spójrz w stronę zakrytego dachem miejsca, pod którym znajdziesz złom.
Złom (4/6) - w tej samej lokacji, co złom #3, ale pod blaszanym dachem z drabiną.
Strzępek historii (1/1) - za drzwiami, które możesz wysadzić w powietrze znajdziesz metalowy daszek, a pod nim informację.
Złom (5/6) - po przejściu przez rurę w centrum obozu zejdź po drabinie z lewej na dół, na skały. Z prawej strony znajdziesz złom.
Insygnia (2/2) - na szczycie obozu między dwoma częściami samolotu. Strzel w symbol ze strzelby.
Farma czerwi (1/1) - przy wejściu do samolotu z prawej strony.
Złom (6/6) - w samolocie, do którego wejdziesz przez przejście z prawej.
Obóz Wielki Brat (O2)
Sekrety: Strzępek historii #1, Insygnia #4, Złom #9
Obóz jest dość silnie strzeżony, dlatego zanim się do niego dostaniesz wyeliminuj dwóch snajperów, beczkę z paliwem tłoczonym do rury oraz kilka wieżyczek strzelających ognistymi pociskami.
Na samym szczycie czeka cię pojedynek z bossem nazywanym Kikutem. Na polu walki znajduje się kilka rura, które co pewien czas obracają się (słychać wtedy charakterystyczny odgłos) i plują ogniem. Sam kikut będzie przede wszystkim szarżował, przed czym najlepiej odskakiwać, a potem wyprowadzać kontrataki. Dobrą metodą jest również takie ustawianie się i odskakiwanie, aby przeciwnik wlatywał w ogień, co zada mu dodatkowe obrażenia. Stosuj tę taktykę, aż rozprawisz się z bossem. Najpierw uporaj się jednak z mniejszymi przeciwnikami, po których często zostaje broń biała, ułatwiająca dalszą część starcia.
Złom (1/9) - po przejściu przez główne wejście skieruj się w lewo. Omiń drabinę i podnieś skrzynię.
Złom (2/9) - patrząc od złomu #1, wejdź na górę po dwóch drabinach, a poszukiwany fragment znajdziesz z lewej strony.
Złom (3,4/9) - patrząc od złomu #2 - skieruj się w lewo i wejdź na górę po schodach. Przy workach znajdziesz dwie kolejne części.
Insygnia (1/4) - z prawej strony placu ze złomem #3 i #4, znajdziesz stojaki na gromobijce. Podnieś jeden z nich i rzuć nim w insygnia nad drzwiami przed tobą.
Złom (5/9) - przejdź przez drzwi pod insygniami #1 i skręć w prawo. Za drabiną znajdziesz złom.
Insygnia (2/4) - przy złomie #5 znajduje się drabina. Wejdź po niej na górę i dojdź ścieżką do końca, gdzie znajdziesz poszukiwany element.
Insygnia (3/4) - po zniszczeniu kołowrotu i opuszczenia mostu prowadzącego do drugiej części obozu, rozpraw się z dużą grupą wrogów i udaj się w lewo. Na ścianie znajdziesz insygnia.
Złom (6/9) - po opuszczeniu mostu prowadzącego do drugiej części obozu wejdź do pomieszczenia z prawej, gdzie znajdziesz skrzynię.
Złom (7/9) - przejdź przez budynek ze złomem #6 i skieruj się na górę po drabinie. Złom znajdziesz z prawej strony.
Złom (8/9) - po walce z Kikutem wejdź do klatki pod jego tronem i zniszcz drzwi z lewej. Z lewej strony pomieszczenia znajdziesz skrzynię ze złomem.
Insygnia (4/4) - opuść pomieszczenie ze złomem #8 przez drzwi z lewej i zniszcz insygnia przy krawędzi.
Strzępek historii (1/1), Złom (9/9) - na prawo od insygniów #4.
Następnie: Mad Max - Arterie, wszystkie obozy: złom, insygnia, strzępek historii
Powrót do spisu treści: Mad Max - Poradnik, Solucja - kompletny przewodnik