Mad Max - Misja 10: Wypalona Zawodowo
Szukamy pomocy u nietypowej zawodniczki.
Aby rozpocząć to zadanie udaj się na północ mapy (region Wyżyny), gdzie porozmawiaj z Kruczopiórym. W trakcie rozmowy dowiesz się o pewnej zawodniczce, która zamiast skupiać się na wyścigach popadła w nałóg ćpania. Na imię jej Grzałka. Udaj się do budynku z lewej, aby z nią porozmawiać.
Dziewczyna powie ci, że pomoże ci w wyścigu, jeśli zlikwidujesz jej dług u Kruczopiórego. Ten postanowi go zlikwidować, jeśli weźmiesz udział w zawodach. Aby do nich przystąpić musisz mieć odpowiednio szybki wóz. Potrzebne części zostaną zaznaczone w menu warsztat zielonymi kropkami. Zdobycie niektórych z nich wymaga między innymi obniżenia zagrożenia we wskazanych terenach - przygotuj się więc na niszczenie wrogich budynków i przejmowanie obozów.
Mapa - miejsce odnalezienia farby i karoserii
Zdobycie farby i karoserii
Gdybyś miał problemy z odblokowaniem niektórych części, to najedź na nie kursorem (te zaznaczone zieloną kropką), a z lewej strony wyświetli ci się zadanie, jakie musisz wypełnić, aby odblokować dany element. Jeśli chodzi o farbę, to skieruj się do Doopo Leeza (Mapa #1) w regionie Wapienie (północny wschód terytorium Krwistobrodego). Twoim celem będzie zdobycie obozu Wielkie Ostrze, co osiągniesz po zabiciu Leeza.
Poszukiwaną karoserię (Mapa #2) znajdziesz w północno wschodniej części Cuchnących Wzgórz (południowy zachód terytorium Krwistobrodego). Miejsce zostanie zaznaczone na mapie zieloną kropką, po zdobyciu obozu Wielkie Ostrze, w którym odblokujesz wymaganą farbę.
Wyścig
Po zdobyciu wszystkich części połącz je w jednym aucie tworząc nowego archanioła - Demona Prędkości. Wróć z nim do Kruczopiórego i po rozmowie wybierz wyścig o nazwie Beczkomiazga.
Twoim celem jest dojechanie do mety na pierwszym miejscu. Uważaj, ponieważ niektórzy przeciwnicy mogą próbować agresywnie cię atakować. Najlepiej nie pozostawać dłużnym i rozprawiać się z nimi przy pomocy wyrzutni rakiet (obrazek powyżej). Oczywiście możesz również grać fair i ścigać się na normalnych zasadach.
Pamiętaj, że najważniejsze, to uderzenie chociaż w jedną beczkę na każdym punkcie kontrolnym. Gdybyś natomiast wypadł z trasy, to zawsze szukaj czerwonej smugi ciągnącej się po ulicy - to właśnie ona wyznacza trasę wyścigu. Gdybyś nie był zadowolony z przejazdu, to zawsze możesz go powtórzyć.
Po wygranych zawodach wróć do Kruczoczarnego na miejscu startu. Po rozmowie z nim pogadaj jeszcze z Grzałką, co zakończy bieżącą misję.
Następnie: Mad Max - Misja 11: Nieśmiertelny wróg
Powrót do spisu treści: Mad Max - Poradnik, Solucja - kompletny przewodnik