Mad Max - Misja 4: Ku szaleństwu
Wkraczamy do nowego regionu.
W celu rozpoczęcia misji wróć do kryjówki Chuma i rozpocznij z nim rozmowę. W jej trakcie zaatakują was złomiarze, po czym włączy się scenka, w której uciekacie wozem z palącego budynku.
Dotarcie do twierdzy Jeeta i test snajperki
Po chwili uzyskasz sterowanie nad autem w momencie ucieczki przez kanion. Po wyjechaniu na pustynię skręć za autami jadącymi po trasie w prawo. Po osiągnięciu celu podróży włączy się scenka, w której poznasz Zgniłozęba.
Kolejnym celem będzie dotarcie do twierdzy Jeeta na północ od twojej pozycji (najlepiej sprawdzić mapę). Po dotarciu na miejsce Jeet wpuści cię do środka. Wejdź na górę po schodach i porozmawiaj z gospodarzem (obrazek powyżej). Kiedy się z nim dogadasz wróć do Chuma i przeprowadź rozmowę w sprawie snajperki. Aby ją zrobił musisz znaleźć części. Mechanizm spustowy jest na szczycie schodów z lewej - leży na biurku. Wróć do Chuma i zainstaluj ją w aucie.
Wejdź do pojazdu, a na pustyni wciśnij i przytrzymaj klawisz, który pojawi się w prawym dolnym narożniku ekranu. W ten sposób przesiądziesz się na miejsce strzelca. Wyceluj snajperką w trzy wybuchowe beczki i zestrzel je, po czym wróć za kółko.
Snajperzy i wieża obserwacyjna
Wyrusz wzdłuż trasy kierując się na północny zachód. Znajduje się tam terytorium o nazwie Arterie, a w jego półnono-zachodniej części jest brama, do której się skieruj. Kiedy dotrzesz na miejsce rozpocznie się scenka.
Po jej zakończeniu przełącz się na karabin snajperski i przy jego pomocy wyeliminuj snajpera na wieży (obrazek powyżej). Potem załatw kolejnego, który pojawi się na platformie z prawej. Podjedź pod mur, opuść pojazd i po drabinach i platformach kieruj się w górę wieży. W pewnej chwili dotrzesz do placu z przeciwnikami, w tym z tarczownikiem.
Ten nowy rodzaj przeciwnika zasłania się tarczą, więc ataki gołymi rękami od przodu nie wyrządzą mu żadnej krzywdy. Zamiast tego poczekaj w pewnej odległości, aż rozpocznie szarżę, po czym odskocz i zaatakuj go od tyłu, gdy jest ogłuszony. W ten sposób powinieneś szybko się z nim rozprawić. Kiedy to uczynisz podnieś białą broń i przy jej pomocy wyeliminuj pozostałych, zwyczajnych rywali.
Wbiegnij do budynku przed sobą, a potem kontynuuj drogę na górę wieży korzystając z poziomych belek oraz drabiny. Podejdź do punktu obserwacyjnego i przy pomocy lornetki przyjrzyj się potężnej bramie. Kiedy skończysz wróć na dół do pojazdu. Po rozmowie z Chumem zadanie zakończy się.
Następnie: Mad Max - Misja 5: Klasyka Pustkowi
Powrót do spisu treści: Mad Max - Poradnik, Solucja - kompletny przewodnik