Mad Max - Misja 5: Klasyka Pustkowi
Docieramy do pierwszej twierdzy.
Wróć do twierdzy Jeeta i porozmawiaj z Chumem, którego znajdziesz przy wozie. Nawiąże do poprzedniej rozmowie, w której mówił ci o Walecie - to specjalna modyfikacja wozu należąca do grupy tak zwanych archaniołów. Wejdź do menu pojazdów, wciśnij klawisz widoczny na dole ekranu, a potem zatwierdź wybór.
W ten sposób trafisz na kartę z pierwszym archaniołem - wspomnianym waletem. Na dole zielonymi ikonami zaznaczono elementy, które już masz, a czerwonymi tych, jakich brakuje. Z lewej strony znajdziesz również informacje, co należy uczynić, aby je zdobyć. Po wyjściu z menu porozmawiaj z Jeetem. Opowie ci o twierdzy oraz niezbędnych elementach wymaganych do jej ulepszenia.
Szukanie elementów i ulepszenie Waleta
Teraz twoim celem będzie obejście twierdzy (mapa #1) i wchodzenie w interakcję z konturami żółtych elementów niezbędnych do umocnienia tego miejsca. Uczynienie tego spowoduje, że na mapie zostanie zaznaczone miejsce z niezbędnym wyposażeniem, jakie musisz zdobyć, aby stworzyć dany obiekt.
Uwaga - dalszy rozwój twierdzy, który został przedstawiony poniżej, jest zadaniem opcjonalnym, aczkolwiek warto go zrealizować.
Mapa z zaznaczonymi elementami do rozbudowy twierdzy
Niektóre elementy zdobędziesz wypełniając zadania dodatkowe. Poniżej przedstawiono opisy oraz zaznaczono na mapie miejsca zdobywania kolejnych rzeczy.
- Pies i łazik - ukończenie zadania dodatkowego Dinki-Di (rozpoczynasz je u Chuma) - mapa #2.
- Zbrojownia - ukończenie zadania dodatkowego Apetyt na proch (rozpoczynasz je u Jeeta), po uwolnieniu z więzienia Kapsla - mapa #3.
- Ekipa sprzątająca (#3) - części znajdziesz w różnych miejscach w regionie - mapa #4.
- Farma czerwi (#4) - elementy występują w różnych miejscach na terytorium Jeeta - mapa #5.
- Ekipa złomiarzy (#4) - części planu są rozrzucone po regionie - mapa #6 i 6a.
- Karoseria do samochodu - mapa #6a.
- Ekipa rozpoznawcza (#3) - fragmenty projektu są w różnych częściach terytorium Jeeta - mapa #7.
- Szyb naftowy (#2) - elementy znajdują się we wrogich obozach - mapa #8.
- Zbiornik na wodę (#2) - elementy znajdziesz na zachodzie i północy regionu - mapa #9.
- Duży magazyn - musisz uzbierać 1500 złomu (pamiętaj, że zajmowanie dochodów zapewnia ci stały dopływ tego „surowca").
Po zdobyciu odpowiednich części wróć do twierdzy Jeeta i zrealizuj wszystkie projekty wchodząc z ich konturami w interakcję.
Bez względu na to czy zdecydowałeś się rozwinąć twierdzę czy nie, twoim głównym celem jest obniżenie zagrożenia na terytorium Jeeta. Dokonasz tego niszcząc straszaki, snajperów, pola minowe czy też eliminując konwoje albo przejmując kontrolę nad obozami. Wszystkie powyższe elementy są zaznaczane symbolami na mapie terytorium.
Po obniżeniu zagrożenia przynajmniej z 5 punktów na 4, Chum powie ci, abyś zdobył kolejne ważne elementy niezbędne do rozwoju Waleta. W tym celu wykonuj kolejne zadania, zdobywając przy tym karoserię (mapa - 6a) i odblokowując następne ulepszenia. Kiedy zbierzesz wszystkie, z poziomu menu warsztatu wybierz wszystkie ulepszenia zaznaczone zielonymi kropkami.
Spotkanie z Krwistobrodym
Kiedy to uczynisz okaże się, że aby poskładać auto musisz udać się do twierdzy Krwistobrodego na zachód od terytorium Jeeta. Skieruj się tam i wjedź do środka obozu. Od tej pory będziesz mógł szukać po terytorium Krwistobrodego elementów niezbędnych do rozbudowy twierdzy, podobnie, jak miało to miejsce w przypadku Jeeta.
Po rozmowie z Krwistobrodym Chum poprosi cię, abyś dostarczył mu drut spawalniczy. Wejdź po schodach na górę i skieruj się do pomieszczenia zaznaczonego zieloną kropką. Drut znajduje się na półce z lewej (obrazek powyżej). Podnieś go i wróć do Chuma i z poziomu menu warsztatu zainstaluj ostatnią modyfikację Waleta (Pręty dla maluchów w kategorii Pancerz).
W ten sposób stworzysz pierwszego Archanioła i ukończysz misję fabularną.
Następnie: Mad Max - Misja 6: Twardsza Sztuka
Powrót do spisu treści: Mad Max - Poradnik, Solucja - kompletny przewodnik