Mad Max - Misja 7: Czarna Magia
Niszczymy bramę do nowego obszaru.
Misję będziesz mógł rozpocząć po rozmowie z Jeetem (mapa #1) w jego twierdzy na Równinie Paleniska. Kiedy to uczynisz udaj się do Chuma i z menu Warsztat wybierz zakładkę Grzmot, po czym zainstaluj w aucie Grzmot przykazań.
Mapa - Twierdza Jeeta i Przełęcz Martwych Bezdroży
Zniszczenie bramy na Przełęczy Martwych Bezdroży
Kiedy skończysz wyjedź autem z twierdzy i przetestuj nową broń. Przed sobą masz trzy cele oznaczone zielonymi kropkami. Wyceluj w nie grzmotem i zniszcz po kolei. Szybko zorientujesz się, że grzmot to potężna wyrzutnia rakiet, ale pamiętaj, że posiada ograniczoną liczbę pocisków. Po treningu udaj się na Przełęcz Martwych Bezdroży mapa #2), czyli w okolice bramy na północnym zachodzie regionu Arterie.
Po dotarciu na miejsce postaraj się jak najszybciej wyeliminować wrogie pojazdy. Możesz dokonać tego harpunem, na przykład poprzez celowanie w kierowców lub opony (w tym drugim przypadku musisz odpowiednio rozwinąć harpun).
Potem przystąp do rozprawiania się z wieżyczkami ogniowymi. Uważaj na czerwone pola pojawiające się na ziemi, ponieważ po paru chwilach uderzą w nie pociski. Wieżyczki możesz likwidować gromem albo strzelając harpunem i pociągać je (obrazek powyżej).
Po zniszczeniu trzech wieżyczek skieruj się do głównej bramy, gdzie załatw snajpera oraz wszystkich ludzi Scrotusa - najłatwiej rozprawiać się z nimi przy pomocy harpuna lub poprzez rozjeżdżanie.Kiedy skończysz strzel grzmotem w dwa punkty na bramie, po czym przeciągnij ją harpunem. W ten sposób ukończysz bieżącą misję.
Następnie: Mad Max - Misja 8: Kłęby dymu
Powrót do spisu treści: Mad Max - Poradnik, Solucja - kompletny przewodnik