Skip to main content

Mad Max - Misja 9: Taniec ze śmiercią

Spełniamy nietypową prośbę pewnej nowo poznanej osoby.

W celu rozpoczęcia tej misji musisz udać się do Czarnego Miasta (mapa #1), znajdującego się na północy krainy. Na miejscu odnajdź Krzykacza, siedzącego na krześle na podwyższeniu z lewej strony ulicy. Nowo poznana postać zaoferuje ci pewien, a ty będziesz musiał dostarczyć mu żarówki do stroju.

Mapa - Czarne Miasto i Wydmy

Po przyjęciu zlecenia zacznij kierować się w stronę wydm na wschodzie mapy. Po drodze będziesz musiał zniszczyć harpunem bramę, aby przejechać przez graniczny tunel. W nowej lokacji skieruj się na wschód (mapa #2) i wjedź do tunelu na terenie dawnego lotniska. Wjedź do środka i jedź cały czas przed siebie wąskimi korytarzami. W trakcie jazdy koniecznie uważaj na pułapki zwisające z sufitu.

Zdobycie lampek i ucieczka

W pewnej chwili dotrzesz do mostu, który zostanie podniesiony. Opuść pojazd i przejdź przez drzwi z prawej. Rusz przed siebie i kontynuuj, aż dotrzesz do mostu z drugiej strony. Zniszcz system podnoszący most, po czym wróć do auta i ruszaj dalej przed siebie. W końcu dotrzesz do ogromnej hali, gdzie skręć w lewo.

Jedź cały czas przed siebie, aż dotrzesz do miejsca z poszukiwanymi światełkami. Opuść pojazd i na piechotę udaj się na schody z prawej. Idź cały czas przed siebie oświetlając teren latarką. Po przejściu przez wrak samolotu skręć w prawo i ruszaj dalej.

W końcu dotrzesz do pokoju z żarówkami. Podnieś je i przygotuj się na odparcie zasadzki (obrazek powyżej) Szakali. Skoncentruj się zwłaszcza na blokowaniu ciosów, ponieważ przeciwnicy będą mieli przewagę liczebną. Po walce przejdź przez drzwi z prawej, zjedź na dół korzystając z liny z prawej i wejdź do auta.

Zacznij jechać przed siebie, eliminując po drodze wrogi pojazd (możesz spróbować załatwić go harpunem albo rakietnicą). W trakcie pościgu za nim uważaj na wyrzucane przez niego miny. W trakcie dalszej części ucieczki uważaj też na następne pojazdy oraz koktajle mołotowa. Po ucieczce z lotniska skieruj się do Czarnego Miasta i przekaż Krzykaczowi lampki, co zakończy misję.

Następnie: Mad Max - Misja 10: Wypalona Zawodowo

Powrót do spisu treści: Mad Max - Poradnik, Solucja - kompletny przewodnik

Zobacz także