Mad Max - Misja na Pustkowiach: Chrzest ogniowy
Zdobywamy wrogi obóz z ważnym płomieniem.
Zadanie możesz rozpocząć po wykonaniu dla Smażyciela poprzedniej misji - Nie ma dymu... Tym razem twoim celem wykradzenie „światła". Za osiągnięcie celu otrzymasz nagrodę w postaci ulepszenia do auta - Palników bocznych.
Po rozpoczęciu misji podejdź do znaku na prawo od Smażyciela. Kiedy Max mu się przyjrzy wyrusz do Płonącego Kurhanu, nieco na wschód od obozu Kruczopiórego na północy mapy. Po dotarciu na miejsce stań na wzgórzu i skorzystaj z lornetki. Zbadaj obszar nieco na lewo od płomienia między wzgórzami (obrazek powyżej). W ten sposób zlokalizujesz siedzibę Arkitekta, znajdującą się na północnym zachodzie regionu.
Zdobycie obozu
W trakcie dojeżdżania na miejsce zachowaj czujność w kanionie, ponieważ będziesz obrzucany butelkami z benzyną przez wrogów na wzgórzach. Najlepiej załatawiać ich harpunem. Po dojechaniu do celu wyważ drzwi do obozu i wejdź do środka.
Na miejscu rozpraw się z pierwszą grupą przeciwników, którzy cię zaatakują. Następnie rusz przed siebie, wyważ kolejne drzwi i stań do walki z następną grupą rywali oraz ogarem. Zauważ, że wokół pojawią się płomienie, w tym jeden odcinający ci drogę ucieczki. Zacznij od walki ze zwykłymi rywalami koncentrując się na blokach i kontratakach.
Przede wszystkim uważaj na tarczowników i ogara, przed którymi wykonuj uniki w momencie, gdy szarżują. Jeśli będziesz robił to umiejętnie, to przeciwnicy sami mocno przerzedzą swoje szeregi. Oczyść z wrogów całe pole, po czym zacznij atakować ogara w momencie, gdy po szarży jest lekko oszołomiony.
Z czasem na placu boju pojawią się nowi wrogowie, których eliminuj w pierwszej kolejności. Niektórzy zostawią po sobie broń, z której korzystaj, aby jeszcze szybciej pozbawiać ogara życia (obrazek powyżej). Po walce podejdź do płomienia na środku areny i oznacz teren wciskając klawisz, który się wyświetli. W ten sposób ukończysz misję. Aby opuścić teren musisz zakręcić zawór na lewo od wyjścia.
Następnie: Mad Max - Misja na Pustkowiach: Chleba naszego
Powrót do spisu treści: Mad Max - Poradnik, Solucja - kompletny przewodnik