Skip to main content

Mad Max - Rdza i Ropa, wszystkie obozy: złom, insygnia, strzępek historii, ekipa rozpoznawcza

Opisy przejścia i sekrety w obozach: Bicz Tyrana, Martwy Punkt, Bliźniaczki na terytorium Spojówki.

Poniżej znajdziesz opisy dotarcia i zdobycia obozów w regionie Rdza i Ropa, położonym na wschodzie Terytorium Spojówki. Opisy są wzbogacone o wszystkie sekrety i znajdźki, jakie znajdziesz w trakcie eksploracji, a zatem: złom, insygnia, strzępki historii czy skrzynki ekipy rozpoznawczej.

Mapa - Rdza i Ropa: Obozy

Pod mapą znajduje się legenda z nazwami obozów.

Legenda:

  • O1 - Obóz Bicz Tyrana
  • O2 - Obóz Martwy Punkt
  • O3 - Obóz Bliźniaczki

Obóz Bicz Tyrana (O1)

Sekrety: Strzępek historii #1, Insygnia #4, Złom #12

Do obozu można dostać się na dwa sposoby. Najpierw rozpraw się z obroną, w skład której wchodzi spora grupa snajperów, wieżyczek ogniowych i rur z ogniem. Następnie zdecyduj czy rozprawisz się z główną bramą (potrzebny jest harpun 6 poziomu) czy też wejdziesz do obozu tajnym przejściem, na prawo od bramy (między ścianą, a wrakami autokarów). W samym obozie czeka cię sporo walki z dużą ilością wrogów.

Aby zablokować ogień na placu z wrzaskunem, przejdź przez drzwi z lewej, udaj się w lewo i wejdź na górę po drabinie. Następnie przekręć zawór z prawej. Po dotarciu do podziemi będziesz musiał wysadzić w powietrze drzwi. Kanister znajdziesz w pokoju z lewej.

Walka z samym ogarem, Kwiczołem, nie różni się od podobnych pojedynków. Najpierw rozpraw się z mniejszymi przeciwnikami, po czym unikaj szarż rywala i wyprowadzaj kontrataki, kiedy jest ogłuszony.

Złom (1/12) - w narożniku z lewej strony placu za bramą.


Złom (2/12) - z prawej strony placu jest wysoka drabina. Wejdź po niej na górę i udaj się w prawo. Złom będzie nieopodal bramy.


Insygnia (1/4) - patrząc od złomu #2, odwróć się o 180 stopni i spójrz w górę.


Złom (3/12) - pod dachem z lewej strony placu z wrzaskunem.


Złom (4/12) - na lewo od placu z wrzaskunem są drzwi. Wyważ je, po czym łomem otwórz zielony kontener z lewej.


Insygnia (2/4) - patrząc od złomu#4 - udaj się w lewo i wejdź na górę po drabinie. Insygnia będą z lewej strony (na lewo od zaworu do zakręcenia ognia).


Strzępek historii (1/1) - po zakręceniu ognia w rurze wejdź po schodach na górę i spójrz przed siebie.


Złom (5/12) - przejdź na platformę na prawo od strzępka historii.


Złom (6/12) - po przejściu przez most zejdź na dół i spójrz w narożnik z lewej.


Złom (7/12) - na prawo od złomu #6.


Insygnia (3/4) - w klatce w podziemiach.


Złom (8/12) - po wysadzeniu w powietrze drzwi w podziemiach.


Złom (9-11/12) - po walce z ogarem wejdź na górę po drabinie, przejdź w lewo i zejdź na dół z lewej. Rusz po skosie do narożnika lokacji, gdzie znajdziesz trzy fragmenty złomu.


Złom (12/12) - na podwyższonej platformie na prawo od złomów #9-#11 - dostaniesz się na nią wchodząc po drabinie.


Insygnia (4/4) - na prawo od linki zjazdowej znajdziesz przejście na balkon, który prowadzi do drabiny. Wejdź na górę, a dotrzesz do insygniów.


Obóz Martwy Punkt (O2)

Sekrety: Insygnia #4, Złom #12

Rozpraw się z obroną składającą się z kilku wieżyczek i snajperów, po czym staranuj lub zniszcz główną bramę w inny sposób. Po wejściu do środka będziesz musiał zniszczyć 7 zbiorników.

  • 1,2 - pierwsze dwa znajdziesz w lokacji na lewo od torów, zaraz na początku po przejściu przez bramę. Są za drzwiami z lewej, które musisz wysadzić w powietrze. Kanister do tego znajdziesz między innymi na dachu jednego z wagonów w dalszej części tunelu. Możesz też skorzystać z gromobijca, którego znajdziesz na placu z wrzaskunem.
  • 3,4,5 - z lewej strony za wagonami na placu z wrzaskunem. Dwa pozostałe są z prawej strony.
  • 6,7 - ostatnie zbiorniki znajdują się na podwyższeniu z prawej, nieopodal wejścia do obozu. Aby dostać się na górę musisz, np. harpunem, zrzucić na dół żółtą drabinkę.

Insygnia (1/4), Złom (1/12) - po wejściu do obozu przez bramę wejdź do wagonu z prawej. Złom będzie przed tobą, a insygnia z lewej poza wagonem.


Złom (2/12) - po przejściu przez bramę wejdź po drabinie na dach wagonu z lewej i przejdź na drugi znajdujący się przed tobą.


Złom (3,4/12) - po przejściu przez bramę przejdź do lokacji z lewej za wagonem. Z jej prawej strony znajdziesz dwie skrzynie.


Złom (5/12) - przejdź do lokacji na lewo od złom #3 i #4. Rozpraw się z przeciwnikami, rusz przed siebie i skręć w lewo. Za węgłem natkniesz się na następną skrzynię.


Złom (6/12) - patrząc od złomu #5, skieruj się w prawo i wyważ drzwi. Złom będzie przed tobą, na prawo od półki.


Złom (7/12) - w tej samej lokacji, co złom #6, w kontenerze z prawej.


Insygnia (2/4) - patrząc od złomu #7 - udaj się w lewo i wejdź na górę po małych schodach, po czym skieruj się do wagonu z prawej. Przejdź przez niego i spójrz w prawo na dół.


Złom (8/12) - na lewo od wagonu, przez który przechodziłeś do insygniów #2 (przy schodkach prowadzących do głównej części tunelu z torami).


Złom (9/12) - w tej samej lokacji, co złom #5. Z lewej strony pomieszczenia znajdują się drzwi, które musisz wysadzić. Kanister z benzyną znajdziesz między innymi na dachu wagonu stojącego na prawo od tego, z którego dostrzeżesz insygnia #2. Po wysadzeniu drzwi spójrz na ścianę z lewej.


Insygnia (3/4), Złom (10/12) - na prawo od kontenera za placem z wrzaskunem. Insygnia są na ścianie z lewej, a złom w kontenerze.


Insygnia (4/4), Złom (11/12) - na prawo od wejścia do obozu znajduje się żółta drabinka. Opuść ją na dół korzystając z harpuna i rusz przed siebie. W pokoju za małym murkiem znajdziesz insygnia wiszące na klatce w górze i złom leżący na ziemi.


Złom (12/12) - przejdź na lewo od pomieszczenia z insygniami #4 i spójrz na ścianę z prawej.


Obóz Bliźniaczki (O3)

Sekrety: Strzępek historii #1, Insygnia #2, Złom #10, Ekipa rozpoznawcza #1

Rozpraw się z wieżyczkami ogniowymi oraz snajperami, po czym zniszcz beczkę z paliwem stojącą na dachu jednego z silosów. Następnie wejdź do środka, gdzie twoim celem będzie wyeliminowanie 37 wrogich wojowników.

Złom (1/10) - na parterze silosa z prawej (patrząc od strony wschodniej), przejdź przez przejście i rusz przed siebie po łukowatej ścieżce. Na końcu dotrzesz do skrzyni.


Złom (2/10) - wejdź na górę po schodach i spójrz w prawo. Na ziemi znajdziesz skrzynię, którą otwórz łomem.


Strzępek historii (1/1) - na prawo od złomu #2. Skieruj się na platformę nad schodami.


Złom (3/10) - wyrusz po platformie w lewo od złomu #2. Na końcu dotrzesz na mały balkonik ze złomem.


Złom (4/10) - na prawo od złomu #3 znajdują się schody prowadzące na półpiętro. Skrzynia będzie przed tobą.


Insygnia (1/2) - z drugiego piętra zlokalizuj przejście zaznaczone jasno niebieską farbą. Skieruj się do niego i wejdź na dach silosa, gdzie załatw grupę wrogów oraz wrzaskuna. Insygnia znajdziesz na ścianie budynku, na prawo od drzwi, które trzeba wysadzić.


Ekipa rozpoznawcza (1/1), Złom (5/10) - wysadź w powietrze drzwi na dachu silosa, a znajdźki będą przed tobą.


Złom (6/10) - dostań się na dach drugiego silosa (skorzystaj z linki przy złomie #5 albo przejdź przez most, cofając się do wnętrza budynku i przechodząc przez przejście oznaczone fioletową farbą). Rozpraw się z przeciwnikami i wrzaskunem, po czym wejdź do małego budynku z prawej.


Insygnia (2/2) - na ścianie drugiego budynku znajdującego się na dachu silosu.


Złom (7/10) - zejdź po schodach do wnętrza silosu, a po znalezieniu się w środku wyrusz w lewo. Po wejściu do pomieszczenia spójrz na podłogę z lewej.


Złom (8/10) - zejdź piętro niżej, przejdź przez przejście i zacznij kierować się w lewo. Skrzynię ze złomem znajdziesz na platformie nad schodami.


Złom (9/10) - zejdź piętro niżej i skieruj się w lewo. Złom znajdziesz przy ścianie z lewej.


Złom (10/10) - zejdź na dół budowli i wejdź do pomieszczenia z prawej. Złom znajdziesz przed sobą.

Powrót do spisu treści: Mad Max - Poradnik, Solucja - kompletny przewodnik

Zobacz także