Mad Max - Suchy Zefir, wszystkie obozy: złom, insygnia, strzępek historii, ekipa rozpoznawcza
Opisy przejścia i sekrety w obozach: Wzgórze Wraków i Pancernik.
Poniżej znajdziesz opisy dotarcia i zdobycia obozów w Suchym Zefirze, czyli regionie położonym na wschodzie Terytorium Jeeta. Opisy są wzbogacone o wszystkie sekrety i znajdźki, jakie znajdziesz w trakcie eksploracji, a zatem : złom, insygnia, strzępki historii czy skrzynki ekipy rozpoznawczej.
Mapa - Suchy Zefir: Obozy
Pod mapą znajduje się legenda z nazwami obozów.
Legenda:
- O1 - Obóz Wzgórze Wraków
- O2 - Obóz Pancernik
Obóz Wzgórze Wraków (O1)
Sekrety: Strzępek historii #1, Insygnia #4, Złom #7
Aby zlikwidować obronę przedpola musisz uporać się z dwoma dużymi wieżami strażniczymi (celuj harpunem w linki i przeciągaj je autem), jedną ogniową (zburz ją harpunem), jednym snajperem oraz dwoma rurami z paliwem. Tę od strony wschodniej wyeliminujesz strzelając harpunem w czerwony zbiornik, a w przypadku północnej zakręć zawór wchodząc do lokacji na prawo od bramy.
Następnie będziesz musiał wysadzić w powietrze cztery zbiorniki przelewowe:
- 1 - pierwszy z nich jest na głównym placu w obozie.
- 2 - na drugim placu, na który dotrzesz po wysadzeniu w powietrze pierwszych drzwi.
- 3 - po przejściu przez duży kontener będziesz musiał wysadzić w powietrze drzwi. Po uczynieniu tego rusz przed siebie i wejdź na górę po drabinie. Następnie skieruj się w prawo, gdzie trafisz na plac z przeciwnikami i wrzaskunem oraz następnym zbiornikiem.
- 4 - na lewo od placu z wrzaskunem jest drabina prowadząca na zielony kontener. Wejdź na górę, a potem wejdź do kontenera od góry, gdzie znajdziesz ostatni zbiornik.
Insygnia (1/4) - na głównym placu obozu, nad zbiornikiem przelewowym (możesz je strącić przy pomocy strzelby albo przy wysadzaniu samego zbiornika).
Insygnia (2/4) - po wysadzeniu w powietrze pierwszych drzwi wejdź na podwyższenie na placu i spójrz w prawo.
Złom (1/7) - po przejściu przez drugi plac z przeciwnikami będziesz przechodził przez wnętrze kontenera. Po drodze natkniesz się na skrzynię ze złomem.
Złom (2/7) - pod koniec kontenera wysadzisz w powietrze kolejne drzwi. Rusz przed siebie i wejdź na górę po drabinie, po czym udaj się w lewo. Przy kanistrach z lewej znajdziesz skrzynię ze złomem.
Insygnia (3/4), Złom (3,4/7) - patrząc od szczytu drabiny, na którą wejdziesz po wysadzeniu drugich drzwi. Zeskocz na obniżony teren z lewej i przejdź przez wąskie przejście między kontenerami. W nowej lokacji znajdziesz trzy znajdźki.
Strzępek historii (1/1), Złom (5/7) - na placu z wrzaskunem i zbiornikiem przelewowym. Na prawo od zbiornika znajdziesz zejście na piętro niżej, gdzie leżą poszukiwane przedmioty.
Insygnia (4/4) - na pierwszym placu w obozie. Patrząc od wschodniej bramy, zaraz przy niej z prawej strony znajduje się przejście do czegoś w rodzaju wieży w obozie. Wejdź na górę, a przed sobą zobaczysz insygnia.
Złom (6,7/7) - w pomieszczeniu obok insygniów #4, które otworzysz łomem. Za drzwiami znajdziesz dwie ostatnie skrzynie ze złomem.
Obóz Pancernik (O2)
Sekrety: Insygnia #4, Złom #6, Ekipa rozpoznawcza #1
Aby rozprawić się z obroną obozu musisz przy pomocy harpuna wyeliminować kilka wieżyczek strzelających ognistymi pociskami oraz jedną wieżę ze snajperem. Do obozu możesz dostać się na kilka sposobów - poniższy opis skupia się na wejściu od południa (od fragmentu końca łodzi opartego o głaz). W celu przejęcia obozu musisz pokonać dwie grupy przeciwników, na których trafisz w trakcie penetracji placówki.
Insygnia (1/4) - po wejściu na podwyższenie spójrz w górę, a zobaczysz insygnia, które zestrzel strzelbą.
Złom (1/6) - na placu z wrzaskunem znajdują się drzwi, które otworzysz łomem. Skręć za nimi w lewo, a na ziemi znajdziesz skrzynię ze złomem.
Insygnia (2/4) - patrząc od złomu #1, skieruj się w lewo i wejdź po drabinie na górę. Insygnia będą w pomieszczeniu z lewej.
Ekipa rozpoznawcza (1/1) - patrząc od insygniów #2 - wyjdź z pomieszczenia i udaj się do lokacji z lewej. W małej budce znajdziesz skrzynkę.
Insygnia (3/4), Złom (2/6) - patrząc od ekipy rozpoznawczej #1 - przejdź przez budynek i przejdź na sąsiednią platformę, po czym skręć w lewo. W lokacji przed tobą znajdziesz obydwa poszukiwane przedmioty.
Insygnia (4/4) - na pierwszym placu z wrzaskunem znajdziesz drzwi, które otworzysz z kopa. Przejdź przez nie i udaj się w lewo. Po paru krokach trafisz na drzwi, które trzeba wyważyć łomem oraz znajdujące się przy nich insygnia.
Złom (3,4/6) - otwórz łomem drzwi znajdujące się przy insygniach #4, a trafisz do pomieszczenia z dwoma skrzyniami złomu.
Złom (5/6) - patrząc od insygniów #4 - rusz w lewo. Z prawej strony miniesz kiosk łodzi podwodnej pomalowanej farbą. Po dojściu na plac skręć w prawo i wyważ drzwi, za którymi znajdziesz złom.
Złom (6/6) - wejdź na górę po belce na prawo od złomu #5, a potem wspinaj się coraz wyżej, aż dotrzesz na szczyt kiosku, gdzie znajdziesz ostatni fragment złomu.
Następnie: Mad Max - Kolos, wszystkie obozy: złom, insygnia, strzępek historii, farma czerwi
Powrót do spisu treści: Mad Max - Poradnik, Solucja - kompletny przewodnik