Skip to main content

Mad Max - Wielkie Szczyty, wszystkie obozy: złom, insygnia, strzępek historii

Opisy przejścia i sekrety w obozach: Dławik, Zrzut, Stara Dziura na terytorium Spojówki.

Poniżej znajdziesz opisy dotarcia i zdobycia obozów w regionie Wielkie Szczyty, położonym na północym zachodzie Terytorium Spojówki. Opisy są wzbogacone o wszystkie sekrety i znajdźki, jakie znajdziesz w trakcie eksploracji, a zatem: złom, insygnia i strzępki historii.

Mapa - Wielkie Szczyty: Obozy

Pod mapą znajduje się legenda z nazwami obozów.

Legenda:

  • O1 - Obóz Dławik
  • O2 - Obóz Zrzut
  • O2 - Obóz Stara Dziura

Obóz Dławik (O1)

Sekrety: Insygnia #3, Złom #8

Do obozu możesz dostać się zarówno od strony wschodniej, jak i zachodniej. Pamiętaj, aby wcześniej rozprawić się z wieżyczkami oraz snajperami. Potem będziesz musiał rozprawić się z ośmioma zbiornikami.

  • 1 - pierwszy jest na prawo od wschodniego wejścia.
  • 2 - z lewej części mostu, zanim dojdziesz do wrzaskuna. Musisz zniszczyć kołowrót w dźwigu.
  • 3-5 - z prawej i z lewej strony części placu z wrzaskunem.
  • 6-8 - w obniżonej części mostu, do której możesz się dostać na przykład schodząc na dół po drabinie znajdującej się za budynkiem z prawej (patrząc od wschodniej bramy). Przejdź przez platformy do centralnej części, gdzie znajdziesz zbiorniki wiszące nad przepaścią w klatkach.

Opisane poniżej sekrety prezentowane są od przejścia przez bramę wschodnią.


Insygnia (1/3) - znajdują się przy snajperze wewnątrz obozu. Możesz je zniszczyć snajperką z daleka.


Złom (1/8) - po wejściu do obozu od bramy wschodniej, skieruj się do drabiny na prawo od wejścia. Wejdź na górę i podejdź do złomu z prawej.


Złom (2/8) - pod dachem, na lewo od wejścia.


Złom (3,4/8) - kontynuuj w prawo, wzdłuż barierki mostu, po czym wejdź na podwyższenie z prawej. Skrzynię znajdziesz w narożniku z prawej, a drugi fragment złomu w budynku naprzeciwko.


Złom (5/8) - w narożniku w budynku za przejściem rozciągającym się nad mostem.


Insygnia (2/3) - w budynku przy kładce stanowiącej przejście nad centrum mostu.


Złom (6/8) - na podwyższeniu przy schodach przy barierce mostu.


Insygnia (3/3) - z prawej strony mostu (patrząc od wschodniej bramy), znajdziesz drabinę prowadzącą do niższej części mostu. Z prawej strony na ścianie są insygnia.


Złom (7,8/8) - w obniżonej części mostu, na lewo od insygniów #3.


Obóz Zrzut (O2)

Sekrety: Insygnia #5, Złom #11

Obronę obozu stanowi kilka wieżyczek ogniowych i snajperskich. Możesz je zniszczyć harpunem, wyrzutnią rakiet lub wyeliminować strzelców z dystansu snajperką. Następnie wjedź do tunelu i kontynuuj, aż do bramy, którą zniszcz z wyrzutni albo korzystając z harpuna (wymagany 6 poziom).

Po przejściu przez obóz czeka cię walka z jego szefem - Detonatorem. Przede wszystkim, jak najszybciej pozbądź się wrzaskuna i odeprzyj atak mniejszych wrogów. Podnieś pozostawioną po nich broń białą, a kiedy na arenie pojawi się boss, poczekaj na jego szarżę. Wykonaj unik, po czym okładaj go bronią białą, kiedy jest skołowany. Potem kontynuuj tę samą taktykę, ale z wykorzystaniem mocnych ciosów i noży.


Insygnia (1/5), Złom (1/11) - zaraz po przejściu przez bramę. Złom jest z prawej, a insygnia na górze z lewej.


Złom (2/11) - w dalszej części lokacji za bramą, z lewej strony.


Insygnia (2/5), Złom (3/11) - po wysadzeniu w powietrze drzwi prowadzących do dalszej części obozu, skręć do lokacji z prawej.


Insygnia (3/5) - z lewej strony placu, na którym spotkasz samotnego przeciwnika.


Złom (4/11) - naprzeciwko insygniów #3.


Złom (5,6/11) - na tym samym placu, co złom #3, ale w pomieszczeniu na prawo od drzwi, które wyważasz kopniakiem.


Złom (7/11) - po wyważeniu drzwi kopniakiem wejdź na górę po drabinie, po czym rusz przed siebie i skręć w prawo.


Złom (8/11) - na lewo od drabiny, po której dostałeś się na piętro.


Złom (9/11) - w pomieszczeniu na lewo od złomu #7.


Insygnia (4/5) - na piętrze, na prawo od złomu #8.


Złom (10/11) - na prawo od insygniów #4.


Insygnia (5/5) - po walce z bossem spójrz na maskę autokaru wiszącego nad areną z lewej.


Złom (11/11) - po walce z bossem zakręć zawór z ogniem i skieruj się na koniec pomostu.


Obóz Stara Dziura (O3)

Sekrety: Strzępek historii #1, Insygnia #3, Złom #11

Po dotarciu na miejsce zacznij przedzierać się przez obrońców i kontynuuj, aż dotrzesz na plac z bossem. Jak zwykle wykonuj uniki przed jego szarżami, a potem wyprowadzaj ciosy pięściami lub przy pomocy białej broni. Kiedy uporasz się z wrogiem, zakręć zawór w jaskini na prawo od placu boju, dzięki czemu będziesz w stanie przejść do dalszej części obozu.


Insygnia (1/3), Złom (1,2/11) - po przejściu przez bramę skrę w prawo i wejdź do zrujnowanego budynku przed tobą.


Insygnia (2/3), Złom (3/11) - przejdź do dalszej części obozu i przy filtrze wody spójrz w prawo. Przed sobą zobaczysz złom, a w oddali na budynku insygnia (możesz je strącić np. gromobijcem, który znajdziesz na dole pod dachem z lewej albo zeskoczyć na dół i wejść na górę po drabinie z prawej, skąd dostaniesz się w ich pobliże).


Złom (4/11) - zeskocz na dół i udaj się pod dach z lewej.


Złom (5/11) - przy ogrodzeniu na placu na dole.


Złom (6/11) - wejdź na górę po drabinie z prawej strony placu, wejdź do pomieszczenia z prawej i zeskocz na dół z lewej strony.


Insygnia (3/3), Złom (7/11) - z prawej strony placu, na którym walczysz z bossem.


Strzępek historii (1/1) - po zakręceniu zaworu odcinającego ogień skieruj się w stronę pompy. Na prawo od niej jest budynek, w którym na ziemi znajdziesz zdjęcie z tekstem.


Złom (8,9/11) - przejdź przez budynek ze strzępkiem historii - jeden fragment leży z prawej strony, a drugi z lewej.


Złom (10/11) - na lewo od pompy ropy.


Złom (11/11) - na lewo od budynku, który prowadzi do strzępka historii #1 znajduje się drabina. Wejdź na górę i spójrz na ziemię z lewej.

Powrót do spisu treści: Mad Max - Poradnik, Solucja - kompletny przewodnik

Zobacz także