Skip to main content

Mafia 2 - Rozdział 3: Wróg publiczny

Praca w dokach, kradzież kartek na paliwo.

Po udanej kradzieży auta w grze Mafia 2 i powrocie do mieszkania, gdy obudzisz się następnego dnia, odbierz telefon w korytarzu. Potem ubierz się przy szafie i wyjdź z mieszkania - idź do garażu na zewnątrz po auto.

Teraz czeka cię dłuższa jazda do doków. Na wszelki wypadek radzimy nie jechać zbyt szybko, żeby nie zwrócić na siebie uwagi policji. Gdy dotrzesz do doków, wjedź przez bramę (1) i skręć w lewo za budynkiem. Zaparkuj auto i wejdź po metalowych schodkach i przez drzwi na górze.

Po scence idź za Stevem do hangaru. Wskaże ci skrzynie, które musisz przenosić na przyczepę ciężarówki obok. To twoja praca. Weź jedną skrzynię i ustaw ją na pace wozu, a Vito skomentuje, że nie chce takiej pracy - możesz dalej ładować skrzynie, ale nie ma sensu się męczyć. Po prostu skieruj się do wyjścia z hangaru.

Zaczepi cię Steve, a po rozmowie zaprowadzi cię znów do szefa. Po scence otrzymasz zlecenie wymuszenia haraczu od pracowników. Idź do hangaru i porozmawiaj z trzema osobami. Na końcu uruchomi się scenka i będziesz musiał pokonać jednego z pracowników w bójce. Pamiętaj, by uważać na swój stan zdrowia - zielony pasek przy mapie (2).

Po bójce wracaj do szefa. Po scence możesz jechać do knajpy Little Italy, oznaczonej ikoną celu na mapie. Ponownie - nie radzimy zbytnio się śpieszyć. Na miejscu wejdź na piętro, a zacznie się scenka, po której ruszysz na kolejną robotę.


Maria Agnello i Urząd Regulacji Cen

Musisz udać się do mieszkania niejakiej panny Agnello. Jest oznaczona ikoną, więc po prostu jedź na miejsce. Zaparkuj przy jej kamienicy i wejdź od podwórka, zapukaj do drzwi z nazwiskiej Agnello - po scence wracaj do auta i poczekaj na pasażerkę. Aktywuj blokadę prędkości (L na PC lub A/X na padzie) i jedź we wskazane miejsce.

Gdy Agnello wysiądzie, musisz cofnąć się tylko kawałek. Zaparkuj przy urzędzie i przejdź alejką (3) dalej, do samego końca. Przeskocz przez oznaczone drzwi.

Wejdź do budynku oknem w toalecie - jest otwarte. Skradaj się od tego momentu. Gdy dotrzesz do holu, poczekaj aż pierwszy strażnik zacznie iść po schodach (4). Skradaj się za nim i zabij go po cichu na górze. Potem przejdź w prawo i schowaj się za kolumną. Poczekaj, aż minie cię drugi strażnik (5) i też go wyeliminuj.

Idź tam, skąd wyszedł drugi strażnik na piętrze. Trafisz do biura dyrektora (6). Wejdź do środka i zabierz klucz z biurka. Potem cofnij się. Po lewej stronie od głównych schodów jest wejście do sejfu (7). Pierwsze drzwi otworzysz wytrychem, a sam sejf zdobytym kluczem.

Gdy tylko zabierzesz kartki na paliwo, musisz uciekać drogą, którą przyszedłeś. Nie zatrzymuj się, mimo obecności strażników i policji. Biegnij do łazienki i wyjdź oknem. To jedyny sposób, by uciec - nie możesz się zatrzymywać, nie próbuj z nikim walczyć. Jeśli uciekniesz szybko, nikt nie zauważy, którędy wyszedłeś.

Wracaj na ulicę i idź do auta. Wracaj do zleceniodawcy w knajpie i porozmawiaj z nim, a otrzymasz ostatnie polecenie - sprzedaż kartek na paliwo na stacjach benzynowych. Odwiedź je w kolejności, którą oznaczamy tutaj kolejno literami A, B, C, D, E i F.

Musisz się śpieszyć, ale maksymalną prędkość rozwijaj tylko na długich prostych, jeśli nie ma policji w okolicy. Poślizgi to strata czasu większa niż nieco spokojniejsza jazda. Podjeżdżaj do każdej stacji i wciskaj klakson, by aktowować rozmowę. Po odwiedzeniu szóstej stacji wracaj do mieszkania Joe i idź spać.

Następnie: Mafia 2 - Rozdział 4: Prawo Murphy'ego

Spis treści: Mafia 2 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Mafia 2 - Rozdział 2: Nie ma jak w domu

Zobacz także