Mafia 3 - Barclay Mills: Trochę na to za późno - Dorwij Enza Conti'ego: Kamieniołom, ładunki wybuchowe, narada
Misje: Zabij ekipę zabójców Marcana, Podłóż materiały wybuchowe w kamieniołomie i ucieknij, Zgub ludzi Marcana i zabierz Enziego do hotelu, Narada.
To zadanie fabularne pojawi się w twoim dzienniku po ukończeniu dwóch rozdziałów, a konkretnie Martwi znikają na zawsze - Śmieci oraz Martwi znikają na zawsze - Broń. Po przejęciu dwóch powyższych biznesów udaj się do motelu Donovana w Derlay Hollow i porozmawiaj z nim na temat kolejnego bossa.
Po rozmowie z Enzo skieruj się do kamieniołomu położonego w centrum Barclay Mills, gdzie umówiłeś się z szefem dzielnicy.
Uwaga: Jeśli masz problem z rozpoczęciem danej misji (np. nie widzisz celu na mapie głównej), to wejdź w głównym menu, na Mapie, do zakładki Cele (lewy dolny narożnik ekranu lub Kwadrat/X na konsolach) i wybierz dany rozdział z zakładek. Pod obrazkiem pojawi się lista bieżących misji. Wybierz tę, która cię interesuje i zaznacz ją (w lewym górnym narożniku z nazwą misji pojawi się biały znaczek). W tym momencie na mapie pojawi się ponownie znacznik wskazujący miejsce, do którego masz się udać, aby rozpocząć zadanie.
Misja: Zabij ekipę zabójców Marcana
Po dotarciu na miejsce wejdź do wskazanego budynku, gdzie rozpocznie się rozmowa między Lincolnem i Enzo. W trakcie dialogu zostaniecie zaatakowani przez ludzi Marcano. Szybko podbiegnij do osłony przed tobą i rozpocznij strzelaninę.
Postaraj się, jak najszybciej eliminować kolejnych gangsterów (obrazek powyżej), ponieważ drewniane płyty, za którymi się chowasz, nie mają zbyt dużej wytrzymałości. Jeśli nie musisz uzupełniać amunicji, to staraj się nie schodzić na dół.
Misja: Podłóż materiały wybuchowe w kamieniołomie i ucieknij
Po odparciu ataku usłyszysz po chwili głośną eksplozję, a ściana z lewej strony budynku zostanie wysadzona. Uważaj, bo zaczną przez nią wchodzić do środka nowi przeciwnicy. Możesz ich ostrzeliwać z góry lub zająć miejsce za osłoną na parterze i prowadzić ogień stamtąd.
Po odparciu drugiej fali skieruj się do budynku przed tobą i podejdź do skrzyń z lewej, po czym podłóż przy nich materiały wybuchowe (obrazek powyżej). Następnie będziesz musiał dotrzeć jeszcze do dwóch punktów, w których należy umieścić ładunki. Drugie miejsce jest w budynku z prawej (na północy) - uważaj, ponieważ jest ono silnie bronione przez gangsterów.
Uważaj, bo kiedy tylko skończysz podkładać materiały wybuchowe na główny plac kamieniołomu zajedzie spora liczba rywali. Rozpraw się z nimi lub przemknij szybko, aby nie zdążyli cię postrzelić.
Ostatni obiekt do wysadzenia znajduje się na szczycie skały, do której prowadzą schody i ścieżka (obrazek powyżej). Po wejściu na szczyt zachowaj czujność, bo spotkasz tu kolejny oddział mafiosów. Możesz ułatwić sobie zadanie walki z nimi strzelając w wybuchowe beczki - uważaj jednak, aby podczas eksplozji nie stać zbyt blisko niej.
Po podłożeniu materiałów wybuchowych w trzech miejscach zacznij kierować się do wyjścia z kamieniołomu, które zostanie zaznaczone na mapie znacznikiem. Chodzi o dom, w którym montowałeś już materiały wybuchowe. Przejdź z niego do garażu, użyj przycisku, aby otworzyć bramę, po czym wejdź do jeepa i zacznij jechać przed siebie - możesz wybrać przejazd przez tunel kolejowy lub główny wyjazd.
Misja: Zgub ludzi Marcana i zabierz Enziego do hotelu
Po wybraniu drogi ucieczki zacznij jechać przed siebie, starając się nie wpadać na przeszkody, które mogłyby cię spowolnić. Po wyjeździe na miasto staraj się jechać, jak najszybciej uważając na inne auta i przeszkody.
Manewrując między pojazdami sprawisz, że przeciwnicy będą mieli nie lada problemy, żeby cię dogonić. Często będą też wpadać na inne samochody (obrazek powyżej). Kiedy w końcu uda ci się ich zgubić otrzymasz zadanie dostarczenia Enziego do hotelu Henrietty leżącego na południu dzielnicy Delray Hollow. W tym momencie nic już nie powinno ci przeszkadzać w wykonaniu celu. Po prostu kieruj się w stronę znacznika starając się nie zwracać na siebie uwagi policji.
Misja: Narada
Po dostarczeniu Enzio na miejsce Lincoln zwoła naradę trzech swoich bossów. W tym momencie mogą zapaść ważne decyzje, które odbiją się na stosunkach głównego bohatera z jego ludźmi.
Po krótkiej wymianie zdań będziesz musiał zdecydować komu w całości powierzyć przejętą właśnie dzielnicę. Pamiętaj, aby dobrze przemyśleć ten wybór. Przydzielenie dzielnicy zapewni ci dodatkowe usługi i lojalność konkretnego bossa, ale może pogorszyć kontakty z innymi. Bilans zysków i strat zawsze wyświetla się na dole karty informacyjnej (#1 na obrazku powyżej).
Zauważ, że bossom zależy na dzielnicach w różnym stopniu. Czasami podarowanie jej konkretnej osobie pogorszy twoje stosunku z dwójką pozostałych współpracowników. Może się jednak zdarzyć, że niezadowolony będzie tylko jeden z nich, ponieważ drugiemu na danym biznesie nie zależy.
Spis treści: Mafia 3 - Poradnik, Solucja
Następnie: Mafia 3 - Centrum: Zdemaskowana korupcja - Budowa: Brygadzista, skrytka, dźwig, Cavar
W powyższym przykładzie podarowanie dzielnicy Vito pogorszy kontakty z Burkem, ale nie odbije się na relacjach z Cassandrą. Gdybyś chciał podarować dzielnicę kobiecie, to zraziłbyś do siebie zarówno Vita, jak i Burke'a.
Po naradzie w dzienniku pojawią się kolejne misje fabularne związane z dzielnicą Frisco Fields. Chodzi o rozdział Elity umierają powoli - Związek południowców oraz Elity umierają powoli - PCP.