Skip to main content

Mafia 3 - Nowe Bordeaux: Co słychać w domu, cz. 2

Misje: Sami się zwiną, Nigdy się nie skończy, Czas na zmianę.

Po zakończeniu pierwszej części wprowadzenia czas na kontynuację, w której wracamy do przeszłości oraz eliminujemy gang Haitańczyków, który podpadł rodzinie Lincolna Claya.

Misja: Sami się zwiną

Po rozmowie z Ellisem i Sammym dowiesz się o problemach z Haitańczykami. Po chwili pojawi się ojciec James, a Sammy powie ci, abyś pomógł mu w jego pracy. Kiedy znajdziesz się przed jadalnią dla biednych wejdź do niej - twoim celem będzie obsługiwanie gości.

Podejdź do lady i zacznij nalewać gumbo

Zanim rozpoczniesz pracę warto udać się do kuchni, w której przebywa ojciec James i podnieść leżącą na stolę okładkę albumu Delray Hollow. Wróć do pierwszego pomieszczenia i zacznij rozlewać kolejnym osobom gumbo (obrazek powyżej) - kiedy podejdą wciskaj klawisz, który wyświetli się w lewym dolnym narożniku ekranu.

Po obsłużeniu piątki osób podejdzie do ciebie dziewczyna. W trakcie rozmowy z nią przed lokal podjedzie z piskiem opon auta, z którego wysiądą Haitańczycy. Po chwili wkroczą do środka.

Ukryj się za stołem i poczekaj na drugiego rywala

Pierwszy z nich podejdzie do blatu. Wciśnij wtedy kombinację klawiszy widoczną na ekranie, a Lincoln przeskoczy przez blat i rozprawi się z napastnikiem. Następnie ukryj się za stołem i kiedy z lewej podejdzie drugi napastnik, szybko go wykończ (obrazek powyżej). Opuść kryjówkę i szybko doskocz do ostatniego rywala, którego powal na ziemię kilkoma ciosami.


Misja: Nigdy się nie skończy

Po zakończeniu bójki w barze odbędzie się rozmowa z Sammym, który zdecyduje, że czas rozprawić się z Haitańczykami. Ci przebywają w swoim miasteczku na bagnach, a twoim celem będzie udanie się na miejsce i załatwienie ich.

Uważając na wartownika na górze, załatw rywala z lewej

Zaczniesz na łodzi. Płyń przed siebie, aż ta się zatrzyma, po czym wskocz do wody i podpłyń do przystani, na którą wejdź. Twoim kolejnym celem będzie znalezienie Baki. Przejdź w tryb skradania i udaj się na molo z prawej, gdzie wyeliminuj pojedynczego strażnika. Następnie udaj się w lewo, przylgnij do osłony i rozpraw się po cichu ze strażnikiem z lewej, gdy drugi będzie oddalony.

Uwaga - poniższy opis pokazuje sposób cichego wypełnienia zadania. Nic jednak nie stoi na przeszkodzie, abyś rozpoczął regularną wymianę ognia. Licz się jednak z tym, że zaalarmujesz w ten sposób większość lokalnych wrogów.

Przenieś zwłoki w niewidoczne miejsce i poczekaj, aż wartownik na górze pójdzie w prawo. Zakradnij się wtedy za nim i wyeliminuj go po cichu. Następnie przejdź przesz pomieszczenie z prawej.

Zwab rywala gwiżdżąc, a potem załatw go po cichu

Po wyjściu z budynku trafisz na plac z dwoma rozmawiającymi rywalami. Podejdź do obiektu przy budynku, a pojawi się ekran informujący cię o możliwości gwizdania (na końcu opisu pojawi się klawisz, który należy wcisnąć i przytrzymać).

Kiedy rywale się rozejdą skorzystaj z tej opcji, żeby zwabić do siebie jednego z Haitańczyków (obrazek powyżej), z którym się rozpraw. Przejdź przez plac i udaj się w prawo. Obejdź budynek, a wyjdziesz z tyłu kolejnego oponenta, którego wyeliminuj po cichu.

Z tej pozycji możesz pojedynczo zwabiać kolejnych Haitańczyków

Potem wejdź do budynku z prawej i ustaw się przy ścianie między wejściem, a oknem (obrazek powyżej). Gwizdnij i poczekaj, aż jeden z rywali zacznie iść w stronę domu. Następnie szybko udaj się za drzwi z prawej, ustaw się na zewnątrz i kiedy rywal wejdzie do środka gwizdnij jeszcze raz. Po tym, jak do ciebie podejdzie, rozpraw się z nim.

W ten sposób możesz wyeliminować kolejnych Haitańczyków w grupie - wystarczy ściągać ich jednego po drugim do domu. Ostatni prawdopodobnie nie usłyszy gwizdania, dlatego zakradnij się za kanapę przy nim i zwab go właśnie w to miejsce.

Ustaw się przy drzwiach i gwizdnij na wartownika przy ognisku

Po oczyszczeniu centrum udaj się w lewo na zachód. Wejdź do domu z apteczką i gwizdnij na strażnika przy ognisku (obrazek powyżej). Potem załatw drugiego, chodzącego w domu naprzeciwko. Ustaw się w nim przy osłonie i zwab kolejnego stojącego na ścieżce na północy.

Na werandzie domu z lewej z łatwością rozprawisz się z kolejnym przeciwnikiem. Pozostanie ci tylko jeden stojący za placem z ogniskiem - nieco w oddali. Stoi do ciebie tyłem, więc wyeliminujesz go bez problemów. Na cegłach przy nim znajdziesz karabin. Podnieś go i zacznij wchodzić pod górę z kościołem.

Zza murka przywołuj gwizdaniem kolejnych wrogów

Podejdź do kamiennego murka zza którego gwizdnij na najbliższego wroga (obrazek powyżej). Rozpraw się z nim przy narożniku z prawo, a potem identycznie postąp z drugi oponentem.

Kiedy skończysz zakradnij się do ostatniego, stojącego na werandzie kościoła i załatw go po cichu od tyłu. Teraz nie pozostaje ci nic innego, jak przygotowanie sobie broni i otworzenie z kopa drzwi do kościoła.

Po otworzeniu drzwi ostrzelaj Bakę

Po uczynieniu tego od razu zacznij strzelać do stojącego w oddali Baki (obrazek powyżej). Kilka celnych strzałów powali go na ziemię. Podejdź wtedy do niego i wciśnij przycisk interakcji, co rozpocznie scenkę fabularną.

Po ostatecznym pozbyciu się Haitańczyka z ukrycia wyjdzie wściekła kobieta. Kiedy odejdzie przygotuj się na starcie z zaalarmowanymi wrogami. Warto podnieść koktajle mołotowa z kryjówki, w której przebywała kobieta. Następnie zacznij kierować się do wyjścia - uważaj jednak, bo kiedy się do niego zbliżysz rywale wrzucą do środka podpaloną butelkę z benzyną.

Rzuć rywalom koktajle mołotowa, które znalazłeś w kościele

Po wyjściu przed budynek ukryj się za osłoną i zacznij ostrzeliwać rywali na dole. Możesz się też wspomóc rzucając im koktajle mołotowa (obrazek powyżej), które znalazłeś wcześniej. Po pozbyciu się wszystkich zejdź na dół i zacznij kierować się wzdłuż ścieżki w stronę bramy wyjściowej.

W trakcie drogi uważaj, ponieważ na ścieżce natkniesz się na bardzo dużą liczbę wrogów, których stopniowo eliminuj. Uważaj na rzucane przez niektórych koktajle mołotowa, a w przypadku braku amunicji podnoś ją od zabitych rywali. Po przebiciu się do bramy na teren miasteczka wjedzie autem Ellis.

Usiądź za kierownicą i zacznij jechać do klubu Sammy'ego na północy. Po dotarciu na miejsce wjedź do garażu i obejrzyj kolejną scenkę, po której otrzymasz nową misję do wypełnienia.


Misja: Czas na zmianę

Zaczynasz o poranku następnego dnia w garażu. Wejdź do auta i zacznij jechać do jachtklubu Retrousse znajdującego się na północy. Nie będziesz miał problemów z dojechaniem, ponieważ lokacja i trasa zostaną zaznaczone na mapie.

Po dotarciu na miejsce podjedź do bramy (obrazek poniżej), porozmawiaj ze strażnikiem, a potem wjedź na teren willi i stań autem w zaznaczonym zieloną ikoną miejscu. Przywita cię tu stary znajomy Giorgi, który zaprowadzi cię do Sala Marcano.

Porozmawiaj ze strażnikiem, przy bramie, który wpuści cię do środka

Po chwili trafisz do szefa Giorgiego, który naświetli ci plan napadu na bank z wykorzystaniem policyjnych mundurów i podstępu polegającego na wejściu do placówki z pieniędzmi do spalenia.


Spis treści: Mafia 3 - Poradnik, Solucja

Następnie: Mafia 3 - Nowe Bordeaux: Co słychać w domu, cz. 3


Po zakończeniu rozmowy bieżące zadanie zakończy się, a ty powrócisz do napadu na bank, w którym brałeś udział na początku gry.

Zobacz także