Mafia 3 - Nowe Bordeaux: Co słychać w domu, cz. 2
Misje: Sami się zwiną, Nigdy się nie skończy, Czas na zmianę.
Po zakończeniu pierwszej części wprowadzenia czas na kontynuację, w której wracamy do przeszłości oraz eliminujemy gang Haitańczyków, który podpadł rodzinie Lincolna Claya.
Misja: Sami się zwiną
Po rozmowie z Ellisem i Sammym dowiesz się o problemach z Haitańczykami. Po chwili pojawi się ojciec James, a Sammy powie ci, abyś pomógł mu w jego pracy. Kiedy znajdziesz się przed jadalnią dla biednych wejdź do niej - twoim celem będzie obsługiwanie gości.
Zanim rozpoczniesz pracę warto udać się do kuchni, w której przebywa ojciec James i podnieść leżącą na stolę okładkę albumu Delray Hollow. Wróć do pierwszego pomieszczenia i zacznij rozlewać kolejnym osobom gumbo (obrazek powyżej) - kiedy podejdą wciskaj klawisz, który wyświetli się w lewym dolnym narożniku ekranu.
Po obsłużeniu piątki osób podejdzie do ciebie dziewczyna. W trakcie rozmowy z nią przed lokal podjedzie z piskiem opon auta, z którego wysiądą Haitańczycy. Po chwili wkroczą do środka.
Pierwszy z nich podejdzie do blatu. Wciśnij wtedy kombinację klawiszy widoczną na ekranie, a Lincoln przeskoczy przez blat i rozprawi się z napastnikiem. Następnie ukryj się za stołem i kiedy z lewej podejdzie drugi napastnik, szybko go wykończ (obrazek powyżej). Opuść kryjówkę i szybko doskocz do ostatniego rywala, którego powal na ziemię kilkoma ciosami.
Misja: Nigdy się nie skończy
Po zakończeniu bójki w barze odbędzie się rozmowa z Sammym, który zdecyduje, że czas rozprawić się z Haitańczykami. Ci przebywają w swoim miasteczku na bagnach, a twoim celem będzie udanie się na miejsce i załatwienie ich.
Zaczniesz na łodzi. Płyń przed siebie, aż ta się zatrzyma, po czym wskocz do wody i podpłyń do przystani, na którą wejdź. Twoim kolejnym celem będzie znalezienie Baki. Przejdź w tryb skradania i udaj się na molo z prawej, gdzie wyeliminuj pojedynczego strażnika. Następnie udaj się w lewo, przylgnij do osłony i rozpraw się po cichu ze strażnikiem z lewej, gdy drugi będzie oddalony.
Uwaga - poniższy opis pokazuje sposób cichego wypełnienia zadania. Nic jednak nie stoi na przeszkodzie, abyś rozpoczął regularną wymianę ognia. Licz się jednak z tym, że zaalarmujesz w ten sposób większość lokalnych wrogów.
Przenieś zwłoki w niewidoczne miejsce i poczekaj, aż wartownik na górze pójdzie w prawo. Zakradnij się wtedy za nim i wyeliminuj go po cichu. Następnie przejdź przesz pomieszczenie z prawej.
Po wyjściu z budynku trafisz na plac z dwoma rozmawiającymi rywalami. Podejdź do obiektu przy budynku, a pojawi się ekran informujący cię o możliwości gwizdania (na końcu opisu pojawi się klawisz, który należy wcisnąć i przytrzymać).
Kiedy rywale się rozejdą skorzystaj z tej opcji, żeby zwabić do siebie jednego z Haitańczyków (obrazek powyżej), z którym się rozpraw. Przejdź przez plac i udaj się w prawo. Obejdź budynek, a wyjdziesz z tyłu kolejnego oponenta, którego wyeliminuj po cichu.
Potem wejdź do budynku z prawej i ustaw się przy ścianie między wejściem, a oknem (obrazek powyżej). Gwizdnij i poczekaj, aż jeden z rywali zacznie iść w stronę domu. Następnie szybko udaj się za drzwi z prawej, ustaw się na zewnątrz i kiedy rywal wejdzie do środka gwizdnij jeszcze raz. Po tym, jak do ciebie podejdzie, rozpraw się z nim.
W ten sposób możesz wyeliminować kolejnych Haitańczyków w grupie - wystarczy ściągać ich jednego po drugim do domu. Ostatni prawdopodobnie nie usłyszy gwizdania, dlatego zakradnij się za kanapę przy nim i zwab go właśnie w to miejsce.
Po oczyszczeniu centrum udaj się w lewo na zachód. Wejdź do domu z apteczką i gwizdnij na strażnika przy ognisku (obrazek powyżej). Potem załatw drugiego, chodzącego w domu naprzeciwko. Ustaw się w nim przy osłonie i zwab kolejnego stojącego na ścieżce na północy.
Na werandzie domu z lewej z łatwością rozprawisz się z kolejnym przeciwnikiem. Pozostanie ci tylko jeden stojący za placem z ogniskiem - nieco w oddali. Stoi do ciebie tyłem, więc wyeliminujesz go bez problemów. Na cegłach przy nim znajdziesz karabin. Podnieś go i zacznij wchodzić pod górę z kościołem.
Podejdź do kamiennego murka zza którego gwizdnij na najbliższego wroga (obrazek powyżej). Rozpraw się z nim przy narożniku z prawo, a potem identycznie postąp z drugi oponentem.
Kiedy skończysz zakradnij się do ostatniego, stojącego na werandzie kościoła i załatw go po cichu od tyłu. Teraz nie pozostaje ci nic innego, jak przygotowanie sobie broni i otworzenie z kopa drzwi do kościoła.
Po uczynieniu tego od razu zacznij strzelać do stojącego w oddali Baki (obrazek powyżej). Kilka celnych strzałów powali go na ziemię. Podejdź wtedy do niego i wciśnij przycisk interakcji, co rozpocznie scenkę fabularną.
Po ostatecznym pozbyciu się Haitańczyka z ukrycia wyjdzie wściekła kobieta. Kiedy odejdzie przygotuj się na starcie z zaalarmowanymi wrogami. Warto podnieść koktajle mołotowa z kryjówki, w której przebywała kobieta. Następnie zacznij kierować się do wyjścia - uważaj jednak, bo kiedy się do niego zbliżysz rywale wrzucą do środka podpaloną butelkę z benzyną.
Po wyjściu przed budynek ukryj się za osłoną i zacznij ostrzeliwać rywali na dole. Możesz się też wspomóc rzucając im koktajle mołotowa (obrazek powyżej), które znalazłeś wcześniej. Po pozbyciu się wszystkich zejdź na dół i zacznij kierować się wzdłuż ścieżki w stronę bramy wyjściowej.
W trakcie drogi uważaj, ponieważ na ścieżce natkniesz się na bardzo dużą liczbę wrogów, których stopniowo eliminuj. Uważaj na rzucane przez niektórych koktajle mołotowa, a w przypadku braku amunicji podnoś ją od zabitych rywali. Po przebiciu się do bramy na teren miasteczka wjedzie autem Ellis.
Usiądź za kierownicą i zacznij jechać do klubu Sammy'ego na północy. Po dotarciu na miejsce wjedź do garażu i obejrzyj kolejną scenkę, po której otrzymasz nową misję do wypełnienia.
Misja: Czas na zmianę
Zaczynasz o poranku następnego dnia w garażu. Wejdź do auta i zacznij jechać do jachtklubu Retrousse znajdującego się na północy. Nie będziesz miał problemów z dojechaniem, ponieważ lokacja i trasa zostaną zaznaczone na mapie.
Po dotarciu na miejsce podjedź do bramy (obrazek poniżej), porozmawiaj ze strażnikiem, a potem wjedź na teren willi i stań autem w zaznaczonym zieloną ikoną miejscu. Przywita cię tu stary znajomy Giorgi, który zaprowadzi cię do Sala Marcano.
Po chwili trafisz do szefa Giorgiego, który naświetli ci plan napadu na bank z wykorzystaniem policyjnych mundurów i podstępu polegającego na wejściu do placówki z pieniędzmi do spalenia.
Spis treści: Mafia 3 - Poradnik, Solucja
Następnie: Mafia 3 - Nowe Bordeaux: Co słychać w domu, cz. 3
Po zakończeniu rozmowy bieżące zadanie zakończy się, a ty powrócisz do napadu na bank, w którym brałeś udział na początku gry.