Marvel's Avengers z systemem walki od projektanta God of War
Deweloper dba, by każda postać była unikalna.
Twórcy powstającego Marvel's Avengers ujawnili, że w pracach nad grą pomaga Vince Napoli, czyli jeden z projektantów systemu walki w najnowszej odsłonie God of War.
W rozmowie z serwisem PC Gamer przedstawiciel odpowiedzialnego za produkcję studia Crystal Dynamics oznajmił, że celem autorów jest, by każda dostępna w tytule postać byłą unikalna. W związku z tym zatrudniono dewelopera, który przygotowywał przygody Kratosa.
- Kiedy Vince przyszedł, zapytaliśmy, czy jest w stanie uczynić z Czarnej Wdowy postać tak niesamowitą, jak Hulk, ponieważ mieliśmy z tym problem. Dokonał tego i jest teraz jedną z najfajniejszych bohaterek. Poprosiliśmy, by podobnie zrobił z innymi herosami - tłumaczy.
- Vince jest mistrzem w sprawianiu, by rozgrywka danymi podopiecznymi rzeczywiście dawała wrażenie bycia Czarną Wdową, Hulkiem czy Iron Manem. Bawiłem się poszczególnymi umiejętnościami i czułem, że przeniosłem się do mojego ulubionego uniwersum - dodaje.
Każda postać zaoferuje odmienny zestaw zdolności i styl rozgrywki. Przykładowo Thor posługuje się młotem i opiera się na atakach obszarowych, Kapitan Ameryka stawia na starcia w zwarciu, a sekwencje ze wspomnianą Czarną Wdową przypominają klasyczne strzelanki.
Zobacz: Marvel's Avengers - premiera i najważniejsze informacje
Warto zaznaczyć, że system walki uwzględnia statystyki, od których zależy liczba zadanych obrażeń. W toku zmagań zdobędziemy coraz lepszy ekwipunek dla herosów, a do każdego sprzętu przypisane są określone atrybuty. Nie jest jednak jasne, jak mocno wpłyną na potyczki.
Marvel's Avengers zadebiutuje 15 maja na PC, PS4, Xbox One i Google Stadia.
Źródło: PC Gamer
Następnie: Bonaire to nazwa kodowa Red Dead Redemption 2 na PC - nieoficjalne informacje