Skip to main content

Mass Effect: Andromeda - Cora Harper: Fundament, Obowiązek wzywa

Sojusznicy i związki: ostatnie misje lojalnościowe dla Cory.

Poniżej opisujemy dwie ostatnie lojalnościowe misje dla Cory Harper - Fundament oraz Obowiązek wzywa. Zostaną odblokowane dopiero po ukończeniu pierwszych dwóch i - podobnie jak poprzednie - mogą być aktywowane po przeczytaniu wiadomości elektronicznych od Cory. Opis poprzednich misji sojuszników związanych z tą postacią znajdziesz pod poniższym linkiem:


Zadanie: Fundament

Jakiś czas po ukończeniu pierwszych misji lojalnościowych dla Cory, otrzymasz kolejnego maila o temacie „Inspiracja”. Jeśli zdecydujesz się zapoznać z jego treścią za pomocą terminala pocztowego na Tempeście, zapoczątkujesz kolejną i jednocześnie przedostatnią lojalnościówkę tej postaci.

Co ciekawe, jeśli wcześniej zdecydowałeś się rozpocząć romans z Corą, podczas tej i kolejnej misji będziesz mógł go ukończyć, jeśli odpowiednio będziesz dobierał odpowiedzi. Niezależnie jednak od tego czy kobieta stała się nam bliższa, czy nie, idziemy porozmawiać z nią na Tempeście. Cora powie ci o tajemniczym projekcie związanym z planetą Eos.

Zapyta czy chciałbyś jej towarzyszyć i pomóc go ukończyć. Zgadzamy się, po czym podchodzimy do mapy galaktyki i kierujemy swoje kroki na Eos, do układu Pyteasza. Pamiętaj, że podczas zejścia na powierzchnię w drużynie musimy mieć aktywną Corę. Udajemy się w miejsce wskazane na poniższym obrazku.

Po dotarciu we wskazane miejsce Cora zdradzi ci swój plan.

Aby rozpocząć dialog z Corą, wykonujemy interakcję w miejscu przy znaczniku, przy większym kamieniu. Dowiemy się o planie stworzenia ogrodu na Eos. Jeśli wcześniej romansowaliśmy z Corą, będziemy mieli okazję do pocałowania jej w tym momencie. Po scenkach przerywnikowych misja dobiegnie końca i zostanie odblokowana ostatnia, opisywana poniżej.


Spis treści: Mass Effect: Andromeda - Poradnik, Solucja

Zobacz też: Mass Effect: Andromeda - wszystkie misje poboczne (spis alfabetyczny)


Zadanie: Obowiązek wzywa

Po otrzymaniu komunikatu o nowej wiadomości podchodzimy do terminala pocztowego i odszukujemy temat „Spotkajmy się”. Kobieta pisze w nim, że ma ważną sprawę wymagającą twojej osobistej uwagi. Stanie się tak tylko i wyłącznie wtedy, gdy romansowaliśmy z Corą do tej pory. Pamiętaj, że Cora jest heteroseksualna, dlatego jeśli grasz jako Sara Ryder, ten opis nie będzie miał odniesienia do rzeczywistego stanu.

Po udaniu się pod kwaterę Cory rozmawiamy z nią, po czym przenosimy się do swojego pokoju, gdzie - rzekomo - mamy poważną awarię oświetlenia. Jak uzna sam Scott, jest to oczywiście podpucha. Zgadzamy się jednak i zostajemy przeniesieni do własnej kwatery. W zależności od tego, jak prowadziliśmy wcześniejszą relację z Corą, możemy mieć teraz wybór: spędzenia ze sobą czasu niezobowiązująco lub uprawiania seksu. Po scence przerywnikowej zadanie zostanie zakończone.

Zobacz także