Mass Effect: Andromeda - Eos: pozostałe zadania w Helejosie, cz. 1
Zadania w Helejosie: Terapia wstrząsowa, Tajemniczy projekt, Sprawa personalna, Jak Bain z kettem.
W tym miejscu znajdziesz opisy czterech zadań w Helejosie związanych z planetą Eos. W większości przypadków są to misje krótsze i mniej wymagające, dlatego przedstawiamy je na stronie zbiorczej. Na tej stronie możesz zapoznać się z opisem następujących misji:
- Terapia wstrząsowa
- Tajemniczy projekt
- Sprawa personalna
- Jak Bain z kettem
Pozostałe misje w Helejosie są już nieco bardziej wymagające, dlatego stworzyliśmy dla nich oddzielne strony w naszym poradniku do Mass Effect: Andromeda. Znajdują się one poniżej:
- Mass Effect: Andromeda - Eos: Pokonać kettów
- Mass Effect: Andromeda - Eos: Zrobić wrażenie
Zadanie: Terapia wstrząsowa
Aktywujemy je korzystając z terminala w jednym z budynków w zachodniej części pierwszej placówki na Eosie. Najpierw udajemy się do budynku ambulatorium, gdzie koło doktora Ramireza znajduje się urządzenie, które musimy przeskanować. Możemy też zamienić z nim kilka słów, jednak nie będzie miało to wpływu na misję.
Teraz udajemy się do drugiego ze wskazanych budynków, gdzie na najwyższym piętrze znajdujemy datapad. Zapoznajemy się z jego treścią, czyli harmonogramem pracy ekipy naprawczej. Udajemy się do miejsca z monolitem, gdzie skanujemy węzeł komunikacyjny. Mamy niecałe trzy minuty, aby uratować robotników. Jedziemy zatem w stronę znacznika, gdzie odpieramy atak botów i rozmawiamy z pracownikiem inicjatywy. Po krótkiej rozmowie misja dobiegnie końca.
Zadanie: Tajemniczy projekt
Po wylądowaniu na Eosie dowiadujemy się o drugiej próbie zasiedlenia planety. Nie poszła ona zbyt dobrze, gdyż projekt został zniszczony przez Kettów. Udajemy się do lokalizacji Odporność, gdzie wchodzimy do oznaczonego przez znacznik misji budynku. W środku drzwi po lewej stronie są zablokowane, ale wchodzimy przez te wprost.
Używamy konsoli, a następnie terminalu zasilania w rogu pomieszczenia, dzięki czemu przywracamy energię w punkcie. Teraz musisz wyjść na zewnątrz, gdyż po chwili rozpocznie się atak kettów. Walka podzielona jest na dwie tury, po kilku przeciwników w każdej. Przerwę pomiędzy nimi wykorzystaj na schowanie się do budynku, aby zregenerować zdrowie.
Po przybyciu posiłków, czyli w drugiej turze, pojawi się także bies, nieco trudniejszy i bardziej wytrzymały przeciwnik. Po skończonej walce wróć do budynku i użyj wskazanej konsoli. Okazuje się, że odkryłeś schemat do specjalnego projektu Sigma, jednakże brakuje do niego dwóch części. Udajemy się zatem w dowolny sposób na południe w okolicy jeziora.
Jeden z komponentów odnajdziesz w budynku obok skrzyni i rozrzuconych śmieci, drugi znajduje się nieco dalej, przy wraku statku kosmicznego. Z posiadanymi przedmiotami możesz wrócić do pierwotnej bazy, gdzie za pomocą skanera zbadasz technologię rdzeniową Inicjatywy. Wraz ze zdobyciem dodatkowej wiedzy misja dobiegnie końca.
Zadanie: Sprawa personalna
Misję aktywujesz po założeniu pierwszej placówki na planecie Eos i aktywacji jednego z terminali. Udajemy się do wskazanego punktu zbiórki na wzgórzu, gdzie badamy datapad. Dowiesz się o niejakiej Grace Lito, która okazała się głównym inżynierem. Po zapoznaniu się z treścią datapadu dowiadujemy się o niepomyślnej próbie ukończenia projektu zakończonego przymusową ewakuacją.
Druga część tego zadania ma miejsce już na Nexusie. Mamy nadzieję, że po wybudzeniu ze stazy kobieta zechce wrócić do pracy ze świadomością, że powstała nowa, dobrze prosperująca placówka. Udajemy się więc do biura Addison, ale nie rozmawiamy bezpośrednią z nią, tylko jej asystentem, Władimirem Brecką. W rozmowie poruszamy temat wybudzenia konkretnej postaci, po czym zadanie dobiega końca.
Spis treści: Mass Effect: Andromeda - Poradnik, Solucja
Zadanie: Jak Bain z kettem
O misji dowiesz się, gdy postanowisz eksplorować północno-zachodnie rejony planety Eos. Tajemniczy nieznajomy poprzez interkom wyśle do ciebie wiadomość z prośbą o spotkanie. Sprawa wydaje się tym ciekawsza, że kontakt zapewnia o chęci pomocy walki z kettami. Takich okazji się nie przepuszcza, zatem udajemy się we wskazane miejsce spotkania.
Kontaktem okazuje się niejaki Bain Massani, który jako swoje hobby opisuje polowania na kettów. Mężczyzna zdradza nam informacje o dwóch miejscach okupowanych przez kettów. Naszym zadaniem jest zniszczenie generatora i koszarów obcych. I chociaż w rozmowie z mężczyzną mogłoby się wydawać, że czekają nas bardzo trudne wymiany ognia, nie są one aż tak wymagające.
Najpierw udajemy się do bliższego z dwóch punktów, gdzie przed wejściem do sporej wielkości budynku likwidujemy niezbyt liczną grupę kettów. Wchodzimy do środka, gdzie wyłączamy konsolę sterującą. Potrwa to kilka sekund, więc radzimy zachować ostrożność i lepiej upewnić się wcześniej czy aby na pewno pozbyliśmy się wszystkich wrogów.
Pozostało nam jeszcze oczyszczenie koszarów. Ze względu na rodzaj miejsca mogłoby się wydawać, że będą silnie bronione przez liczne jednostki kettów. Nie jest tak w zupełności, a walka powinna minąć jeszcze szybciej, niż w przypadku okolic generatora. Podczas podchodzenia do koszarów zwróć szczególną uwagę na dach budynku, skąd zeskakiwać będą wrogowie. Po zabiciu ostatniego ketta w tym miejscu misja dobiegnie końca.