Skip to main content

Mass Effect: Andromeda - Eos: zadania dodatkowe, cz. 2

Zadania dodatkowe: Pobudka w przyszłości, Utrata i odzyskiwanie zaopatrzenia.

Poniżej przedstawiamy opisy dotyczące dwóch zadań dodatkowych dostępnych na planecie Eos. Są to dość szybkie misje, jednakże w przypadku drugiej możesz napotkać na problem błędów technicznych gry. Mimo wszystko, jeśli tak się stanie, jest możliwe ukończenie zadania, jeśli będziesz podążał za naszymi wskazówkami.

Na tej stronie możesz zapoznać się z opisem następujących misji:

  • Pobudka w przyszłości
  • Utrata i odzyskiwanie zaopatrzenia

Zadanie: Pobudka w przyszłości

To zadanie odblokuje się po założeniu placówki na Eos, a także po pierwszej wizycie na planecie Aya. Placówka na Eos posiada dwupiętrowy budynek. Na jego niższym poziomie znajduje się terminal, który po aktywacji wprowadzi cię w zadanie. Twoim celem jest wybudzenie pewnej postaci ze stazy, na prośbę rodziny. W tym celu udaj się do Nexusa, gdzie na górnym piętrze porozmawiasz z asystentem Addison.

W rozmowie z Władimirem Brecką wybierz opcję dialogową odnoszącą się do wyciągnięcia kogoś z kroi, a następnie wskaż opcję Technik Darket Tiervian. Wracamy na Eos, gdzie udajemy się do wskazanego przez znacznik budynku i rozmawiamy z wybudzoną postacią.

W tych dwóch miejscach odnajdziesz poszukiwane anomalie prowadzące do kryjówek kettów. Pobierz ich zawartość, aby zakończyć zadanie.

Kobieta w ramach wdzięczności przekaże ci informację o skrytkach kettów w układzie Pyteasza, czyli tym, w którym się znajdujesz. Wracamy na Tempesta, gdzie wchodzimy do mapy galaktyki. Skanujemy dwie anomalie, dzięki czemu pozyskujemy wiele przydatnych i bardzo rzadkich przedmiotów. Wraz ze zbadaniem obu anomalii misja dobiegnie końca.


Zadanie: Utrata i odzyskiwanie zaopatrzenia

Misję możesz odblokować dopiero po założeniu placówki na Eos, czyli pierwszej planecie, na której stawiamy kroki poza prologiem. Wśród budynków zauważysz dwupoziomowy obiekt, na którego parterze znajdują się dwa terminale. Na jednym z nich możesz odblokować zadanie, choć niekoniecznie będziesz miał na to szansę od razu po postawieniu placówki.


Uwaga na błędy! Ze względu na niedoróbki techniczne możesz spotkać się z problemami związanymi z ukończeniem tego zadania. Jest jednak możliwe do zaliczenia, jeśli będziesz trzymał się ściśle naszego opisu i wspomagał się mapą.


Odwiedzaj zatem regularnie to miejsce, a prędzej czy później otrzymasz tu dodatkowe zadania. W przypadku opisywanej misji często zdarza się błąd, który cały czas będzie informował cię o niepowodzeniu zadania i przenosił je w dzienniku do ukończonych. Jeśli się tak stanie, mimo wszystko postępuj zgodnie z opisem, a na pewno ukończysz misję.

Po zbadaniu szczątków w zielonych punktach, możesz udać się do tego zaznaczonego kolorem różowym.

Na mapie powinny pojawić się cztery punkty, które oznaczać będą lokalizację szczątków, które należy przebadać. Wielu graczy wskazuje w tym momencie na błąd, w którym wytyczna nie jest podpisana, dlatego zerknij na naszą mapę, gdzie powinieneś szukać szczątków.


Spis treści: Mass Effect: Andromeda - Poradnik, Solucja

Zobacz też: Mass Effect: Andromeda - wszystkie misje poboczne (spis alfabetyczny)


Są to cztery miejsca, zaznaczyliśmy je kolorem zielonym. W każdym z nich możesz napotkać dzikie zwierzęta lub innych, mało groźnych przeciwników. Po zbadaniu wszystkich szczątków, które za każdym razem wyglądają tak samo, odezwie się SAM, podając współrzędne kryjówki. Niestety, tu również możesz napotkać błąd, zatem udaj się po prostu do miejsca, które zaznaczyliśmy na mapie kolorem różowym.

Na miejscu spotkasz mężczyznę, który przedstawi się jako Chase Gagnon. Opowie ci swoją historię, a ty będziesz mógł dopytać go o szczegóły. Niezależnie od tego, jak poprowadzisz rozmowę, na końcu będziesz musiał podjąć decyzję czy wygnać grupę, czy może zaoferować amnestię w Prodromos. Niezależnie od tego, co wybierzesz, gra będzie wyglądać tak samo. Wróć do terminalu, gdzie podejmowałeś misję, aby złożyć raport o przemytnikach.

Zobacz także